Gå til innhold

til dere sukker-gutter!

Fremhevede innlegg

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Er ikke lønna som bestemmer hvem man forelsker seg i, men hvis du ikke får noen brev Yme så fremstiller du kanskje ikke deg selv godt nok. Har ikke du mange beundrere her på KG da? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her, for min del er ikke lønna viktig! Men en bra jobb er en jobb man trives i, og hvor man har ambisjoner for fremtiden og hvor jobben gir deg noe mer enn bare penger tilbake. Syns jeg, som har vokst opp med en psykopatisk stefar med mer enn nok penger. Viulle heller vokst opp fattig men med gode barndomsminner:)

Ja, jeg regna med at det var det det betydde, men jeg ville fiske litt etter at det var snakk om penger, for å sværte alle kvinners rykte... Dette av ren bitterhet for at jeg aldri får meldinger på sånne sider selvfølgelig, for det må jo være derfor, og ikke fordi jeg har en banan i trynet, på profilbildet mitt, og at teksten som forklarer meg er et dikt om rabarbragrøt.

Skrevet

Er ikke lønna som bestemmer hvem man forelsker seg i, men hvis du ikke får noen brev Yme så fremstiller du kanskje ikke deg selv godt nok. Har ikke du mange beundrere her på KG da? ;)

Jeg hører stadig folk si at jeg har beundrere her, men sånn bortsett fra Katten, veit jeg ikke helt hvem det skulle være :klo:

Mulig jeg bare er såpass sosialt avstumpa at jeg ikke skjønner noe av sånt hehehe

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Ja, jeg regna med at det var det det betydde, men jeg ville fiske litt etter at det var snakk om penger, for å sværte alle kvinners rykte... Dette av ren bitterhet for at jeg aldri får meldinger på sånne sider selvfølgelig, for det må jo være derfor, og ikke fordi jeg har en banan i trynet, på profilbildet mitt, og at teksten som forklarer meg er et dikt om rabarbragrøt.

Det kan nok forklare mye ja :ler:

• Liker 1
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg hører stadig folk si at jeg har beundrere her, men sånn bortsett fra Katten, veit jeg ikke helt hvem det skulle være :klo:

Mulig jeg bare er såpass sosialt avstumpa at jeg ikke skjønner noe av sånt hehehe

Får håpe de melder seg snart :)

Skrevet

Det kan nok forklare mye ja :ler:

Jeg kan godt dele teksten og bildet her, om TS syns det er greit og ikke sporer av for mye :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, du er tøff Yme :)

Bare legg ut bilde og tekst her du, jeg har allerede sendt den mld jeg var usikker på.. Bare å overta tråden :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Bare legg ut bilde og tekst her du, jeg har allerede sendt den mld jeg var usikker på.. Bare å overta tråden :gjeiper:

Hilsen ts :)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg kan godt dele teksten og bildet her, om TS syns det er greit og ikke sporer av for mye :nigo:

Gjerne. Hørtes litt kjent ut så mulig jeg har vært på profilen din før.

Skrevet

Aaawww, får jeg arve tråden din? Så kos!! :ler:

I utgangspunktet ville jeg ha dette som profilbildet, men jeg fikk ikke lov fordi det er manipulert, så da tok jeg dette isteden

Denne profilteksten har jeg virkelig putte sjela mi i, og det forklarer meg til punkt og prikke.

Jeg er et menneske som best beskrives gjennom kvad, så her kommer det!

Jeg skulle ønske jeg var rabarbragrøt

Kanskje ikke like varm eller like søt

men konsistensen og fargen hadde kledd meg så bra

pluss at jeg hadde følt meg utrolig sexy tralalala

Gud elsker meg ikke, så jeg er ei hans barn

Han ber meg kle meg naken og bli med å leke harn

Han rynker sin nese og sier "rabarbra blir du ikke!!"

Jeg blir så trist at jeg begynner å hikke

Nå er jeg så lei, så jeg ender det hele

Jeg koker meg selv og rabarbra i en kjele

Det kjennes så bra ut, hele jeg er bløt

Jeg blei faktisk varm, og jeg blei faktisk søt!

Dette blei veldig bra, men om du ikke er fornøyd, kan du sende en melding.

Er ganske fornøyd, egentlig! Hvem i all verden kan takke nei til noe sånt?

• Liker 3
Gjest Purelove
Skrevet

Aaawww, får jeg arve tråden din? Så kos!! :ler:

I utgangspunktet ville jeg ha dette som profilbildet, men jeg fikk ikke lov fordi det er manipulert, så da tok jeg dette isteden

Denne profilteksten har jeg virkelig putte sjela mi i, og det forklarer meg til punkt og prikke.

Jeg er et menneske som best beskrives gjennom kvad, så her kommer det!

Jeg skulle ønske jeg var rabarbragrøt

Kanskje ikke like varm eller like søt

men konsistensen og fargen hadde kledd meg så bra

pluss at jeg hadde følt meg utrolig sexy tralalala

Gud elsker meg ikke, så jeg er ei hans barn

Han ber meg kle meg naken og bli med å leke harn

Han rynker sin nese og sier "rabarbra blir du ikke!!"

Jeg blir så trist at jeg begynner å hikke

Nå er jeg så lei, så jeg ender det hele

Jeg koker meg selv og rabarbra i en kjele

Det kjennes så bra ut, hele jeg er bløt

Jeg blei faktisk varm, og jeg blei faktisk søt!

Dette blei veldig bra, men om du ikke er fornøyd, kan du sende en melding.

Er ganske fornøyd, egentlig! Hvem i all verden kan takke nei til noe sånt?

hahaha! du tuller ikke sant? Det hadde aldri falt meg å kontakte deg, fordi bananen og teksten synes jeg blir for barnslig.

Skrevet (endret)

hahaha! du tuller ikke sant? Det hadde aldri falt meg å kontakte deg, fordi bananen og teksten synes jeg blir for barnslig.

Det er sånn profilen min ser ut, og det er sånn den skal fortsette å være for evig og alltid!

Edit: Jeg har en annen profil, på en annen side også. Den er mer seriøs, men jeg får ikke noe meldinger der heller :tongue:

Endret av Yme
  • Liker 1
Gjest Purelove
Skrevet

Det er sånn profilen min ser ut, og det er sånn den skal fortsette å være for evig og alltid!

Du var søt da :kose:

AnonymBruker
Skrevet

Du får hvertfall vist hvem du er! Det er supert!! Så nå får du vente og håpe på at jenta som leter etter akkurat deg snubler innom :)

Skrevet

Jeg syns det er litt rart å kontakte folk for å bli kjærester... Det blir litt mer naturlig om man treffer noen i en annen setting, og det bare utvikler seg til et forhold, fordi man passer sammen.

Nettdating blir liksom litt sånn kunstig da... Har møtt noen jenter gjennom den siden der, og det var helt hyggelig og fint, men det er liksom... det er litt rart :fnise:

• Liker 2
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg syns det er litt rart å kontakte folk for å bli kjærester... Det blir litt mer naturlig om man treffer noen i en annen setting, og det bare utvikler seg til et forhold, fordi man passer sammen.

Nettdating blir liksom litt sånn kunstig da... Har møtt noen jenter gjennom den siden der, og det var helt hyggelig og fint, men det er liksom... det er litt rart :fnise:

Ikke sant det er sært!? Ordentlig kleint vil jeg kalle det, men så holder jeg maska og håper på det beste uansett :laugh:

Og jeg synes teksten din var søt jeg. Men det er jo kanskje ikke det helt store grunnlaget for kontakt kanskje :klo:

:skratte:

Skrevet

Haha, nei, men det står litt mer der ;)

Men som sagt, hadde jeg virkelig håpet på kontakt, hadde jeg gjort det litt annerledes.

Jeg kan helt fint møte folk gjennom nettet, men hele nettdating greia blir så kunstig, så jeg har den profilen stort sett bare til når jeg kjeder meg litt.

Syns du det funker greit med sånne sider, eller?

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Funker og funker, jeg er jo tross alt fortsatt singel da :gjeiper:

Men jeg har jo møtt mange flere enn jeg ville gjort ellers, problemet er at det ikke klaffer noe bedre der enn andre steder. Jeg er sikkert for kresen, men så lenge jeg trives med det så er det greit :fnise:

Gjest UngKalven
Skrevet

Nå har jeg sendt hvertfall.. Forventer ikke noe respons egentlig, han er nok sikkert en av de guttene som får 90% av meldingene der inne.. Menmen, krysser fingrene!!

Alltid lurt på hvordan de guttene ser ut. Typiske kjennetegn?

Skrevet

Kan jo være greit å sende en melding først og se om man får positiv respons før man ber på date tenker jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...