Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det egentlig? Jeg har aldri hørt om det i livet - men hva man ikke gjør for å bortforklare en mannlig og veldig promiskuøs oppførsel.

Altså - kall en spade for en spade - du voldtar folk og bortforklarer det med gudene vet hva. Som om noen blir med på noe sånt frivillig... Kyss meg et visst sted.

Anonymkode: 30159...198

Hvem i all verden er du retter din vrede mot? Dette innlegget ga ingen mening når du ikke siterer noen direkte :klo:

Anonymkode: ba0e8...163

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe vet ikke om de går under ons men mere date XD veninna mi hadde planlagt og få seg noe for kvelden, jeg var i forhold den tiden. så hu inviterte to gutter fra tinder hjem til seg men likte ingen av dem , endte med at jeg måtte finne på en unnskyldning og kaste dem ut !! ellers så var det en ons da jeg og fyren pulte i senga til kompisen hans og ble busta det ble kleint det haha :P

Anonymkode: 66286...32d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har en ganske spesiell en for noen år siden. Kan vel knapt kalles en ONS men. 

Traff jenta på byen hvor det ble litt klinings. Var begge ganske så bedugget utover kvelden. 

 

Etterhvert kommer vi hjem til meg og etter litt roting på sofaen hiver vi oss i senga. Jeg har knapt kommet inn i ho (misjonæren) før hun utbryter "kjedelig!!" Hvorpå jet svarer hæ? 

KJEDELIG svarer hun igjen hvorpå jeg ser rart på hun. Alt av ereksjon forsvinner på er millisekund. Hun er i ferd med å si "må jeg virkelig lære en mann..." før jeg avbryter med "GET The Fxxx OUT!!" 

Ho prøvde å ro seg i land men det toget var gått så heiv ho rett ut og har aldri sett dama siden 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Hadde et ynkelig forsøk på en ons for noen år siden. Hadde ikke hatt sex på nærmere 2 år og var ganske motivert for å si det sånn. Var ei jente jeg viste var mye på et utested, hun var søt og jeg prøvde meg. Fikk napp og hun var med hjem til meg. Alt var bra til vi skulle i gang med sexen og da mistet jeg ereksjoner helt.. Hun var like motivert som meg og la inn et tappert forsøk på å redde situasjonen, men til ingen nytte. Hun så noe skuffet ut, ga henne penger til taxi hjem. Hun forlot huset slukøret og jeg lå skamfull igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2016 den 1.48, AnonymBruker skrev:

Følte for å restarte denne tråden!

Jeg var ute på byen, klokka var kvart på tre, og jeg var ferdig med et 6 år langt forhold.

Anyways, fant en passende fyr og vi dro på et hotellrom.

Kjemien stemte og alt, og han begynte å slikke meg. Helt til han sugde til seg mine indre kjønnslepper til det ble vakuum!

Det var sinnsykt vondt, og jeg ba ham om å slutte.. Det gjorde han i ca 1 min, før han sugde seg like hardt fast igjen og slapp ikke!! Jeg klaska til han, reiste meg, ba han om å dra til helvete og dro derifra..

Etterpå gikk jeg på do, og så at jeg hadde hovnet opp noe voldsomt (såklart), og at de indre kjønnsleppene var fem ganger større enn normalt!!

På søndag var de litt mindre men det var vondt å gå når det gnikket. Lå på sofaen med beina spredt for det meste..

Det var ikke blitt noe bedre på mandag, så jeg fikk en hastetime hos legen. Det er jo på 10 min, og jeg satt kjempelenge før jeg dritflau greide å forklare hva som hadde skjedd. Var bombesikker på at legen kom til å le, men han sa bare, ja vi får gå å se på det. Når han var ferdig, og jeg fortsatt var like flau, så sa han.. Det er ikke du som skal være flau, det er det han som skal være!

Har i ettertid sett at jeg er varig forandret der nede ved at den ene indre kjønnsleppen er lengre enn den andre.

Har fantasier om at hvis jeg ser ham igjen så skal jeg kjøpe en glovarm kopp kaffe og helle den i skrittet på han. Så kan han også bli scarred for life.

Det ble ikke flere ONS på meg.

Anonymkode: b8827...c85

Fy faen! Sorry men jeg måtte le litt! Noe så jævlig 😨

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på byen forrige helg og bli full. Endte opp med flørte med en fyr og det ble en fuktig natt på byen. Vi ble enige om å dra hjem til han. Etter å ha spist nattmat og stått en evighet i taxikø, så var en del av rusen gått ut av kroppen og jeg var ikke like gira mer da vi kom hjem til han. Hadde egentlig lyst til å dra, men hadde litt lyst på sex, så fikk gjennomføre det før jeg dro.

Han ba meg om å legge meg i senga, så kommer han. Han kommer ut fra badet med DEN harde staken og hiver seg i senga så det skvulpet. Her snakker vi skikkelig mageplask. Så var vi i gang. Jeg skulle suge han og han klarte ikke å ligge stille. Altså han drev presset den inn i munnen og jeg ba han om å slutte. Til slutt gadd jeg ikke mer og sa nå kan du slikke meg da. Vi byttet stilling og han ga en slapp oralsex. Drev egentlig bare å nusset litt. Ikke deilig i det hele tatt og jeg holdt på å sovne. Selve sexen tok vel 2 minutter før han kom. Jeg ba han om å ikke komme i ansiktet mitt, men han dro ut pikken ut og kom i ansiktet mitt :dry: Det gikk så fort, så rakk ikke å få meg vekk. Fikk litt i øyet og ble helt rød. Svidde gjorde det og. Ringte taxi og dro hjem. 

Anonymkode: f3821...eac

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min verste ons var vel da jeg møtte broren til dama til pappa.

la oss kalle han T

og senere så var jeg på fest med han og en kompis av han jeg og en veninne.

Tror en av dem putta noe  i drinken min for ble helt susete av bare en drink, og ingen balanse.

Jeg var helt dopa ned tror jeg,ble super kåt og endte opp me og rote me kompisen til T

Vokna dagen etter og huska ikke særlig. fikk en komentar av T

Hadde du de gøy i natt eller bitch?

Tok me meg veninna mi og gikk fortest mulig.

Senere kontakter kompisen meg og sier sorry , at han andre hadde putta piller i glasset mitt!? 

Kunne annmeldt de jegvar 16 den tida og han 22..  har aldri vert så kåt før som den kvelden så lurer på om de var ryhopnol jeg fikk i meg..

 

Anonymkode: 66286...32d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en  gang var de sykt klein.

var en jeg møtte på fest vi endte opp me og pule på stua til han ene.

Dagen etter var de så kleint at jeg glemte igjen pels vesten min der, huff.

er ikke noe fan av ons egentlig.

 

Anonymkode: 66286...32d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste historien jeg har er en prompehistorie. For å gjøre en lang historie kort så havnet jeg i senga med ei jente jeg traff på byen. God og full. Masse øldrikking.

Under akten kjente jeg at jeg hadde en promp som måtte ut, men turte det naturligvis ikke.. Hadde holdt meg en god stund før jeg endelig så mitt snitt til å benytte muligheten når vi skiftet til doggystyle. Siden hun da ville ha ansiktet sitt lengst unna trodde jeg det skulle bli tryggere og hun ikke ville høre det.. Problemet var imidlertid at når jeg endelig skulle slippe ut lufta så kom det noe mer.. Jeg var rask og la ene håndflaten over ræva mi, trakk meg ut og løp inn på WC mens jeg klemte igjen rumpeballene. Fikk vasket både hånden og rumpa, kom inn igjen på soverommet og trodde lettet at nå var alt greit. At hun ikke hadde merket noe. Men det var før jeg kikket på lakenet som hadde en brun flekk.. Jenta var forøvrig godt igang med å kle på seg. Hun forsvant rimelig fort kan du si. 

Forferdelig pinlig og traumatisk. Trodde dette skulle forbli glemt i underbevisstheten, inntil den samme jenta mange år etterpå begynte på arbeidsplassen min. Unngikk henne så godt jeg kunne og håpet hun ikke skulle fortelle det til noen. 

Anonymkode: 6a06e...ee8

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eneste historien jeg har er en prompehistorie. For å gjøre en lang historie kort så havnet jeg i senga med ei jente jeg traff på byen. God og full. Masse øldrikking.

Under akten kjente jeg at jeg hadde en promp som måtte ut, men turte det naturligvis ikke.. Hadde holdt meg en god stund før jeg endelig så mitt snitt til å benytte muligheten når vi skiftet til doggystyle. Siden hun da ville ha ansiktet sitt lengst unna trodde jeg det skulle bli tryggere og hun ikke ville høre det.. Problemet var imidlertid at når jeg endelig skulle slippe ut lufta så kom det noe mer.. Jeg var rask og la ene håndflaten over ræva mi, trakk meg ut og løp inn på WC mens jeg klemte igjen rumpeballene. Fikk vasket både hånden og rumpa, kom inn igjen på soverommet og trodde lettet at nå var alt greit. At hun ikke hadde merket noe. Men det var før jeg kikket på lakenet som hadde en brun flekk.. Jenta var forøvrig godt igang med å kle på seg. Hun forsvant rimelig fort kan du si. 

Forferdelig pinlig og traumatisk. Trodde dette skulle forbli glemt i underbevisstheten, inntil den samme jenta mange år etterpå begynte på arbeidsplassen min. Unngikk henne så godt jeg kunne og håpet hun ikke skulle fortelle det til noen. 

Anonymkode: 6a06e...ee8

Oh nooooo! :fnise:

Anonymkode: 9392f...d9b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt mange ONS men hadde med meg ei som skulle utdanne seg til ambulansearbeider. Heftig sex i dusjen, oppetter veggen osv. Superbra. Når vi skulle legge oss ville hun en gang til. Dessverre sovnet hun litt av rett før ihvertfall jeg var ferdig. Tenkte at - Ok, jeg bare fullfører. Plutselig kjenner jeg en varm dusj der nede. Hun pisser. Og pisser og pisser. Hun pisset så mye at det rant gjennom madrassen og ned på gulvet. Den dammen. Gikk for meg akkurat da også (var vel egentlig litt godt). Jeg måtte vekke henne og få henne og meg i dusjen. Spylte madrass og vasket gulv til den store gullmedaljen. Hun var så flau. Det går bra sa jeg til henne. Vi sovnet og tok en runde til før jeg kjørte henne hjem. En annen gang var jeg med ei hjem. Utpå morgenen ville hun at jeg skulle ta henne bakfra og i analen. Mens vi driver og holder på står plutselig hennes far i peisestuen. Han ser på meg og jeg på han. Plutselig roper han: U U U T!!!! Så fort har jeg aldri kledd på meg og løpt. Sett han noen ganger etterpå og da har jeg tatt store omveier.

Anonymkode: a6473...20d

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, December 09, 2016 den 13.25, AnonymBruker skrev:

Oh nooooo! :fnise:

Anonymkode: 9392f...d9b

Kjipt det der. Hadde ONS og dette var helt greit ONS. Vi utvekslet ikke nr og dro hvert til vårt etter sexen. Jeg begynte i ny jobb like etterpå, men han var leveringsgutten som kom og leverte varer til butikken. Første gang løp jeg inn på lageret mens sjefen tok seg av det. Kom ut etter han var gått. Neste gang var jeg alene i butikken og han kom. Det var så kleint og jeg bare latet som ingenting. Samme gjorde han.

Endret av Linnpinn9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Mitt verste ons var som 16-åring. Russekullet på skolen min hadde russeslepp og crashet en bursdagsfest jeg var på. Hadde lenge hatt lyst på skolens kuleste fyr, og da han viste sin interesse var jeg ikke vanskelig å be.. Noen hadde gitt meg brun sprit, så jeg var dritings og kåt. Først ville han gjøre det bak sceneteppet, så jeg satte i gang med sugingen. Tok ikke lang tid før noen fattet mistanke og jeg var så borte at jeg fikk ikke engang med meg at noen tok bilde av oss.. Vi flyttet oss for å være alene, og det eneste vi fant var et slags bøttekott i kjelleren. Der stod det en vaskemaskin. Og den skulle vi ha sex på. Det var opp og ned, ut og inn, slag i hodet og på armer. Jeg begynte å få vondt og var trøtt og spurte om han snart va ferdig. Men han skulle ikke gi seg før han kom, sa han. Plutselig banket det på døren. Jeg hører broren min rope navnet mitt, og at om jeg ikke kom ut i bilen nå, så kom mamma inn for å hente meg. Jeg heiv på meg strømpebukse og sko i en fei. Toppet seg da mamma spurte "hadde dere samleie på et toalett?" Jeg prøvde å bortforklare det med at det bare var litt kyssing men. Lite kult var det å møte opp på skolen mandagen etter.. Fikk senere vite at han hadde ligget med 7 jenter på en kveld på russetreff. Glad han er ute av livet mitt. For en ekkel fyr. Ikke hadde han vasket seg heller, kan fremdeles huske den ekle smaken av tissen hans. 

Anonymkode: 7fa02...5a6

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sex med som var så kåt han kom etter 5-6 jukk! Eh jadda.

Så var det jeg mistenkte var jomfru, for han var så uerfaren og dårlig. Visste ikke hva han skulle gjøre. 

Han fomla med å få på kondom, men fikk det ikke til. Da måtte jeg hjelpe. Så skulle han slikke meg og det var helt elendig. Jeg bare faket med for turte ikke å si noe.. Da han skulle ta med i doggy, så bare sklei den ut og han pulte meg mellom lårene. Måtte få den inn der den skulle være,  men det bare sklei ut. Så klarte fyren å bomme. Han presset det inn i rumpa! Jeg la meg bare ned og klynka en liten stund av smerte. Da jeg kom til meg igjen, så skulle jeg ri, men han kom etter jeg hadde ridd i et halvt minutt kanskje. Vi la oss i senga og etter en stund,  så ville han ha en ny runde. Han tar meg i underlivet og utbryter "wooooow! Så våt du er!:wow:" men det var jo sæden hans jeg ikke hadde fått tisset ut :fnise: 

Endret av smalls
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, smalls skrev:

Hadde sex med som var så kåt han kom etter 5-6 jukk! Eh jadda.

Så var det jeg mistenkte var jomfru, for han var så uerfaren og dårlig. Visste ikke hva han skulle gjøre. 

Han fomla med å få på kondom, men fikk det ikke til. Da måtte jeg hjelpe. Så skulle han slikke meg og det var helt elendig. Jeg bare faket med for turte ikke å si noe.. Da han skulle ta med i doggy, så bare sklei den ut og han pulte meg mellom lårene. Måtte få den inn der den skulle være,  men det bare sklei ut. Så klarte fyren å bomme. Han presset det inn i rumpa! Jeg la meg bare ned og klynka en liten stund av smerte. Da jeg kom til meg igjen, så skulle jeg ri, men han kom etter jeg hadde ridd i et halvt minutt kanskje. Vi la oss i senga og etter en stund,  så ville han ha en ny runde. Han tar meg i underlivet og utbryter "wooooow! Så våt du er!:wow:" men det var jo sæden hans jeg ikke hadde fått tisset ut :fnise: 

Samme har skjedd med meg. Fyren trodde jeg var sprengkåt siden jeg var så våt der nede, men det var sæden hans. Merkelig at noen tror dama er klissvåt av kåthet etter de har sprutet i henne. Tror de sæden bare forsvinner? :ler: 

Anonymkode: 784d9...fef

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12/9/2016 den 11.32, AnonymBruker skrev:

min verste ons var vel da jeg møtte broren til dama til pappa.

la oss kalle han T

og senere så var jeg på fest med han og en kompis av han jeg og en veninne.

Tror en av dem putta noe  i drinken min for ble helt susete av bare en drink, og ingen balanse.

Jeg var helt dopa ned tror jeg,ble super kåt og endte opp me og rote me kompisen til T

Vokna dagen etter og huska ikke særlig. fikk en komentar av T

Hadde du de gøy i natt eller bitch?

Tok me meg veninna mi og gikk fortest mulig.

Senere kontakter kompisen meg og sier sorry , at han andre hadde putta piller i glasset mitt!? 

Kunne annmeldt de jegvar 16 den tida og han 22..  har aldri vert så kåt før som den kvelden så lurer på om de var ryhopnol jeg fikk i meg..

 

Anonymkode: 66286...32d

Dette hørtes mer ut som en voldtekt enn en ONS

Anonymkode: 12f2b...324

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en kjempeopprydding på kjøkkenet i skuffer og skap, og hadde holdt på med dette hele dagen. Jeg var gansske drittlei av rydding, siden jeg hadde holdt på med det hele ferien (var midt i juleferien for noen år siden). Venninna mi ringte meg, og spurte om jeg ville være med ut på en øl, og jeg tenkte "hvorfor ikke?", og dro ut mens alt fortsatt lå og fløt utover kjøkkenet.

Planen var å ta en øl eller to, men det ble visst litt flere. Møtte en fyr som klarte å sjarmere meg, så vi dro hjem til meg. Da vi ankom leiligheten min skulle han på kjøkkenet for å ta seg et glass vann, og ble fryktelig interessert i krydderet som lå og fløt på kjøkkenet. Snuste rundt i alt som lå rundt, og fortalte lange memoarer om hans liv og yrke (han var visst kokk). Han tok opp noen små pakker fra krydderhyllen og bare "hva er dette?" - "safran" svarte jeg. Han sperret opp øynene og så oppriktig missunnelig ut. Jeg møtte omtrent slepe han inn på rommet. Sexen var helt OK. Ingenting å rope hurra for, men ikke dårlig heller.

Da jeg våkna neste morgen var han borte fa leiligheten. Like greit, tenkte jeg.. Men da jeg kom inn på kjøkkenet så jeg at han hadde stukket av med safranen min :glare: Det var 7-8 pakker med hver 2 gram inni som en kompis hadde kjøpt til meg i Marokko. I norsk pris hadde dette kostet over 1000,-. Drittfyr.

Anonymkode: 4eb13...5b7

Haha! Tenk å STJELE dyrt krydder av dama man lå med!

Anonymkode: 0b490...c8e

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Da jeg våkna neste morgen var han borte fa leiligheten. Like greit, tenkte jeg.. Men da jeg kom inn på kjøkkenet så jeg at han hadde stukket av med safranen min :glare: Det var 7-8 pakker med hver 2 gram inni som en kompis hadde kjøpt til meg i Marokko. I norsk pris hadde dette kostet over 1000,-. Drittfyr.

Anonymkode: 4eb13...5b7

Sorry, men... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Tenk å STJELE dyrt krydder av dama man lå med!

Anonymkode: 0b490...c8e

 

2 minutter siden, canacas skrev:

Sorry, men... :fnise: 

Jeg sitter igjen med en god historie ihvertfall! Er morsomt å se tilbake på det nå, og le av det. Men jeg syns det var ganske smålig av han. Han var forsåvidt mye eldre enn meg også. Jeg var student på 22, mens han var i full jobb og i starten av 30-årene... Håper jeg møter han tilfeldig igjen. Da skal jeg spørre om safranen kom godt med:)

Anonymkode: 4eb13...5b7

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...