Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Den 13.10.2015 at 19.12, AnonymBruker skrev:

Han skulle ta meg bakfra, og begynte å pule meg mellom lårene :fnise:

 


Anonymous poster hash: 12c2a...2f6

 

Om det er det verste så er du vel relativt heldig for så ille kan det ikke være? :P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi møttes på et utested. Hun sjekket meg opp, faktisk. Mye flørting og mange drinker. Hun var virkelig vakker, morsom og frekk. Vi danset tett og lenge. Det endte med en het taxitur hjem til henne. Da vi kom fram og jeg skulle betale, fant jeg ikke lommeboka. Jeg stresset en del med dette, og fikk til slutt sperret kortet mitt, samtidig som hun betalte for oss. Jeg var ganske flau allerede, men det virket som om hun tok det bra. Vi kom innenfor og det ble raskt hett. Vi klina mye og lenge, før hun dro meg med til soverommet. Der rev hun av seg klærne med min hjelp, og jeg gikk ned på henne. Hun var helt i fyr og flamme og kom raskt. Etter litt "etter orgasme-kos" var hun veldig ivrig på å få av meg klærne. Hun spurte meg om jeg hadde kondom, men de lå jo i den tapte lommeboka, så hun strakk seg til nattbordsskuffen og med øvede fingre fikk hun satt den på, alt mens vi klina og herjet. Men det kjentes ikke helt rett. Vi tittet ned og så kondomet lå som et løst skinn på meg. Det viste seg at de eneste kondomene hun hadde var XL-kondomer, og for å si det pent, så passet de ikke meg særlig bra. Dette tente meg veldig, men dessverre var ikke det gjensidig. Hun mistet all lyst, selv om jeg forklarte at det er andre måter å ha sex på. Så da var det bare å ringe en kompis for å bli hentet.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Charmander skrev:

Om det er det verste så er du vel relativt heldig for så ille kan det ikke være? :P

Synes du det er deilig å bli pult mellom lårene?  Lurer på hvor full fyren var som ikke merket forskjell. 

Anonymkode: b7df5...c71

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes du det er deilig å bli pult mellom lårene?  Lurer på hvor full fyren var som ikke merket forskjell. 

Anonymkode: b7df5...c71

Så ta hånden din bak der da og hjelp han med å føre den inn.. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som viste seg å være fullere enn jeg først trodde da jeg tok ham med hjem. Han kastet opp på gulvet og la seg til å sove på sofaen min. Min første og siste ONS! :biggrin:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror kanskje jeg har vært noens verste ONS. Skulle på utested, venninna mi for full og dro hjem.  Jeg satte meg ved et bord bakerst i lokalet, det gikk ikke lenge før det kom et par fyrer og satte seg. Vi pratet, lo drakk og drakk enda mer. Jeg kan være ganske morsom med kjappe replikker og sjarmerende etter LITT alkohol. Det ble fort ganske klart at de prøvde å spleise meg med en av de for natten. Utover natten ble jeg fullere og fullere men det lå i kortene at jeg skulle bli med han hjem.  Akkurat når vi skulle til å gå oppdaget jeg at han jeg egentlig hadde crush på var der, og jeg vurderte trekke meg fra hele greia men gjorde det ikke. Når vi omsider kom til ONSet så begynte jeg først nærmest panisk å beordre han til å finne en mobil lader som passet fordi tlf straks var tom for strøm. Da vi endelig kom oss til sengs ble det noe sånn halvveis dårlig greier (mest min skyld), så det ble til at vi/han bare ga opp. Så lå vi der da og jeg begynte tenke på crushet mitt som vi hadde gått forbi og jeg fikk for meg at nå var alt spolert osv. Så da begynner jeg F*** meg å sutre og grine og fortelle ONSet at jeg angrer på at jeg ble med han, at det en annen jeg er forelska i osv (noe som var å overdrive sterkt). ONSet gikk for å finne 1 dyne til, når han kommer tilbake sitter jeg febrilsk og leter etter klærne mine og sier jeg MÅ hjem, at jeg har blitt dårlig (noe som var sant), tror ikke han trodde et sekund på det. Møter fyren innimellom ute nå også, vi hilser sånn knapt men jeg kjenner at jeg dør litt hver gang. Aner ikke hvor mye jeg har ledd av den episoden, jeg er til vanlig null drama  Queen, men får jeg i meg nok alkohol så kan det bli ganske så ille. 

Anonymkode: c7874...400

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror kanskje jeg har vært noens verste ONS. Skulle på utested, venninna mi for full og dro hjem.  Jeg satte meg ved et bord bakerst i lokalet, det gikk ikke lenge før det kom et par fyrer og satte seg. Vi pratet, lo drakk og drakk enda mer. Jeg kan være ganske morsom med kjappe replikker og sjarmerende etter LITT alkohol. Det ble fort ganske klart at de prøvde å spleise meg med en av de for natten. Utover natten ble jeg fullere og fullere men det lå i kortene at jeg skulle bli med han hjem.  Akkurat når vi skulle til å gå oppdaget jeg at han jeg egentlig hadde crush på var der, og jeg vurderte trekke meg fra hele greia men gjorde det ikke. Når vi omsider kom til ONSet så begynte jeg først nærmest panisk å beordre han til å finne en mobil lader som passet fordi tlf straks var tom for strøm. Da vi endelig kom oss til sengs ble det noe sånn halvveis dårlig greier (mest min skyld), så det ble til at vi/han bare ga opp. Så lå vi der da og jeg begynte tenke på crushet mitt som vi hadde gått forbi og jeg fikk for meg at nå var alt spolert osv. Så da begynner jeg F*** meg å sutre og grine og fortelle ONSet at jeg angrer på at jeg ble med han, at det en annen jeg er forelska i osv (noe som var å overdrive sterkt). ONSet gikk for å finne 1 dyne til, når han kommer tilbake sitter jeg febrilsk og leter etter klærne mine og sier jeg MÅ hjem, at jeg har blitt dårlig (noe som var sant), tror ikke han trodde et sekund på det. Møter fyren innimellom ute nå også, vi hilser sånn knapt men jeg kjenner at jeg dør litt hver gang. Aner ikke hvor mye jeg har ledd av den episoden, jeg er til vanlig null drama  Queen, men får jeg i meg nok alkohol så kan det bli ganske så ille. 

Anonymkode: c7874...400

Uff, jaja. Det kan skje den beste! :fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Charmander skrev:

Så ta hånden din bak der da og hjelp han med å føre den inn.. 

Klarer han virkelig ikke det selv? Taper. 

Anonymkode: b7df5...c71

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, TMC skrev:

Min verste var for en del år siden. Hadde blitt kjent med en jente på byn (Hansen til etternavn, det er jo vanlig, ikke sant?).

Jeg ble med henne hjem og vi koste oss og sovnet. Jeg våkner litt før henne og er fryktelig tørst, så jeg låner hennes korte morgenkåpe og går til kjøkkenet for å finne drikke.

Der sitter mor hennes og hilser meg med navn og "er du her?" 

Det viser seg jenta bor hjemme og moren er en kollega på jobben. Det var rimelig flaut. :)

 

:fnise: 

Anonymkode: a9a1b...ed6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh...HAr lest på denne tråden i 1,5 timer...og runket 4 ganger mens jeg leste.

Har begynt å innse noe som er en ganske stor aha opplevelse. Det var noe jeg oppdaget forrige helg også, og en oppdagelse som jeg må jobbe videre med. Denne oppdagelsen er ;  Damer har også lyst på sex. Det finnes damer som liker sex, og ønsker det. Er ikke bare noe jeg får etter hardt arbeid og smooth talk, men kan faktisk være noe hun ønsker også. For noen uker siden var det 2 tinder damer som ønsket å møte meg sent på lørdag kvelden på byn. Jeg dro til det ene utestedet, men fant ikke dama, og gadd ikke sende noe melding fordi jeg tenkte at det blir så utrolig corny ,og åpenbart at jeg bare er ute etter sex når jeg spør hvor hun er på et utested som skal stenge om 10 minutter, så gikk hjem og la meg. Begge damene sendte skuffa snapper til meg, ala "da går jeg hjem alene da!". Da innså jeg at kanskje disse også håpet på sex.

Uansett; har ikke hatt mange ONS, eller historier, men husker engang når jeg ble med en dame hjem, og holdt på hele natten. Det var god stemning og slikt, og ikke noe pes der og da,men da jeg møtte henne på en pub noen dager etter så husket hun ikke alt siden hun var beruset, og spurte meg hvorfor hun hadde skrubbsår på hele ryggen.
Da var jeg sånn " Ehmm, kanskje fordi jeg pulte deg i en time på gulvet".



 

Anonymkode: aea1f...21c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ohh...HAr lest på denne tråden i 1,5 timer...og runket 4 ganger mens jeg leste.

Har begynt å innse noe som er en ganske stor aha opplevelse. Det var noe jeg oppdaget forrige helg også, og en oppdagelse som jeg må jobbe videre med. Denne oppdagelsen er ;  Damer har også lyst på sex. Det finnes damer som liker sex, og ønsker det. Er ikke bare noe jeg får etter hardt arbeid og smooth talk, men kan faktisk være noe hun ønsker også. For noen uker siden var det 2 tinder damer som ønsket å møte meg sent på lørdag kvelden på byn. Jeg dro til det ene utestedet, men fant ikke dama, og gadd ikke sende noe melding fordi jeg tenkte at det blir så utrolig corny ,og åpenbart at jeg bare er ute etter sex når jeg spør hvor hun er på et utested som skal stenge om 10 minutter, så gikk hjem og la meg. Begge damene sendte skuffa snapper til meg, ala "da går jeg hjem alene da!". Da innså jeg at kanskje disse også håpet på sex.

Uansett; har ikke hatt mange ONS, eller historier, men husker engang når jeg ble med en dame hjem, og holdt på hele natten. Det var god stemning og slikt, og ikke noe pes der og da,men da jeg møtte henne på en pub noen dager etter så husket hun ikke alt siden hun var beruset, og spurte meg hvorfor hun hadde skrubbsår på hele ryggen.
Da var jeg sånn " Ehmm, kanskje fordi jeg pulte deg i en time på gulvet".



 

Anonymkode: aea1f...21c

Og nå får jeg selvsagt melding fra en jeg har vært frem og tilbake med en stund uten å komme noe sted med, hun vil komme bort ikveld!  Men jeg har runket meg sår allerede, og har ikke kapasitet til noe knullings :sprettoy:

Anonymkode: aea1f...21c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

:fnise: 

Anonymkode: a9a1b...ed6

Har hatt nonen ONS opp gjennom tidene som ikke har vært helt gode. Det og våkne opp og ikke vite hvem man er sammen med eller hvor man er, kan gi morsome opplevelser. Opplevde en gang og våkne opp og oppdage at den jeg var på ONS med var en kamerat av min sønn. Ikke akkurat noen høydare. Har og opplevd at den jeg har vært på ons med har vært en kvinne, og så sågar har vært en kollega av meg. Mister litt mange hemninger når jeg blir full, og det gitt som resultat ikke verdens beste opplevelser i etterkant. Mitt motto for tiden er, skal man har ons så bør en være så edru at man vet hvem man møter.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og nå får jeg selvsagt melding fra en jeg har vært frem og tilbake med en stund uten å komme noe sted med, hun vil komme bort ikveld!  Men jeg har runket meg sår allerede, og har ikke kapasitet til noe knullings :sprettoy:

Anonymkode: aea1f...21c

Hva har det der med værste ons opplevelser å gjøre? 

Anonymkode: 982c4...190

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke akkurat et ons, men likevel veldig kleint.

Jeg hadde drevet med litt dirtytalk på Snapchat med en bekjent(kompis) som er 2 år yngre enn meg (han 20 jeg 22). Han hadde store planer om hva han ville gjøre med meg og skrøt på seg litt størrelse og at han skulle gi meg multiorgasme osv osv. Noen dager senere hadde vi vår første offesielle "date" som endte hjemme hos meg. Begge var edru, bare for å påpeke det. Vi begynte å kysse/kline litt ettehvert og allerede da tenkte jeg "hva er dette for noe?". Fyren kunne rett og slett ikke kysse. Det var akkurat som å kysse en død person. Ingen bevegelse i leppene, ingen tunge, INGENTING! Deretter begynte han å kle av meg og tok turen ned for å slikke meg. Jeg merket fort at han ikke visste hva han holdt på med og de eneste tankene som surret i hodet mitt var " hva er det han holder på med? Vet han i det hele tatt hva han holder på med? Hva er det som skjer?!". Han visste tydeligvis ikke hvor/hva klitoris er heller! Han gjorde noen forsøk på å penetrere meg med tungen sin før han gå opp og fingrene tok over jobben. Det var ikke noe særlig bedre det heller. Rett inn og ut gjentatte ganger med en merkelig mekanisk bevegelse. Jeg kjente at jeg begynte å bli sår og fikk vondt så jeg spurte om vi ikke skulle komme til "poenget". Han kastet klærne og avslørte sin under gjennomsnittet "store" penis. Jeg merket at han ble skikkelig giret og stresset, som selvfølgelig endte med at han mistet ereksjonen. Ikke fikk han den opp igjen heller. 

Han ble selvfølgelig kjempe flau og jeg måtte sitte og "godsnakke" med han i en halvtime. Fortalte han at det kunne skje den beste og at det ikke var noe å være flau over osv. Tilslutt satt han bare på sengekanten i stillhet og ikke sa noe som helst. Måtte bare si at jeg fikk hodepine for å få han ut. 

I ettertid har han spurt om vi kan treffes igjen. Tror ikke det nei.

Anonymkode: 923e1...335

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på byen og ble full. Det stengte snart og jeg var kår. Fikk rasket med det første og beste jeg fikk se. Vi dro hjem til han og fyren var helt ELENDIG til å både kline og gi oralsex. Jeg vet ikke hva han gjorde der nede. Deilig var det i hvert fall ikke. Jeg faket meg igjennom det hele. Så skulle han ta meg i doggy. Vel, det var 5 jokk og han kom inni meg :dry: Dro skuffet hjem igjen. 

En annen gang da var det eldre fyr som hadde sagt gjentatte ganger han skulle gi meg orgasme og virkelig gi meg en deilig opplevelse. Jeg gledet meg jeg. For tenkte jo at eldre menn hadde god erfaring med dette og vet hva de gjør. Han var så voldsom. Fingret meg så fort eg hardt at jeg fikk vondt og presset hodet mitt ned pikken hans da jeg skulle suge. Hallo? Brakk meg og holdt på å spy! 

Under sexen så peiser han på som en kanin. Tok tak rundt halsen min og nesten kvelte meg. Jeg måtte avbryte og be han om å ikke være så hardhendt. Det gjorde vondt. Ja da, han skulle ta det med ro. Vi bytter stilling og han tar meg bakfra. Plutselig, så presser han pikken inni rumpa mi hardt! Helt uten forvarsel!  Jeg ble irritert og dyttet han vekk. Sa jeg var ferdig med sexen. Han ble noe irritert,  men jeg sa han kunne gå. Ikke fikk jeg orgasme og ikke var det en himla deilig opplevelse. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke ONS i fylla, men på en jobbreise en gang "kuliminerte" en lengre jobbflørt med en kollega (vi var begge single). Tonen mellom oss hadde utviklet seg til å bli veldig seksuell, han hadde blant annet fortalt meg i klare ordlag hva han ønsket å gjøre med meg, vi berørte hverandre mye, og jeg oppfattet det hele som en seksuell spenning som bygget seg opp over tid. Forventningene til å ha sex med ham var med andre ord høye.

Da vi havnet i senga sammen virket det som han hadde et mye mer romantisk forhold til det hele. Da vi klinte tok han pauser og gav meg lange forelska blikk. Og han tok seg all tid i verden, rev ikke av meg klærne for å si det sånn. Litt vanskelig å forklare, men der jeg hadde forventet masse begjær og heftig sex, kjørte han mer "hollywood-elskov-varianten" med forelska blikk, forsiktige myke bevegelser. Samtidig var han selvsikker i det han gjorde og følte nok at han styrte showet på en god måte, slik at jeg ikke hadde samvittighet til å "overta" og få litt mer fart på sakene.

Jeg ble liggende og tenke på hvordan i helvete jeg skulle avvise denne mannen, som tydeligvis hadde sett på de siste månedenes flørt som et romantisk disney-eventyr? Så for meg at han gikk ned på kne og fisket frem forlovelsesringen etterpå, liksom. Fant ut at det eneste løsningen var en alvorsprat, og etter sexen sa jeg at han nok hadde lagt mer i dette enn meg. Det ble en klein samtale og kleint med han i tiden fremover og selvom ikke sexen var den ALLER verste jeg har hatt, får jeg vondt i magen av å tenke tilbake på opplevelsen.

Bare så det er sagt: vet at denne misforståelsen kan ha vært like mye min feil! Det gjør ikke opplevelsen noe bedre.

Anonymkode: 3064a...982

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.9.2016 at 9.42, Sphere skrev:

Vi møttes på et utested. Hun sjekket meg opp, faktisk. Mye flørting og mange drinker. Hun var virkelig vakker, morsom og frekk. Vi danset tett og lenge. Det endte med en het taxitur hjem til henne. Da vi kom fram og jeg skulle betale, fant jeg ikke lommeboka. Jeg stresset en del med dette, og fikk til slutt sperret kortet mitt, samtidig som hun betalte for oss. Jeg var ganske flau allerede, men det virket som om hun tok det bra. Vi kom innenfor og det ble raskt hett. Vi klina mye og lenge, før hun dro meg med til soverommet. Der rev hun av seg klærne med min hjelp, og jeg gikk ned på henne. Hun var helt i fyr og flamme og kom raskt. Etter litt "etter orgasme-kos" var hun veldig ivrig på å få av meg klærne. Hun spurte meg om jeg hadde kondom, men de lå jo i den tapte lommeboka, så hun strakk seg til nattbordsskuffen og med øvede fingre fikk hun satt den på, alt mens vi klina og herjet. Men det kjentes ikke helt rett. Vi tittet ned og så kondomet lå som et løst skinn på meg. Det viste seg at de eneste kondomene hun hadde var XL-kondomer, og for å si det pent, så passet de ikke meg særlig bra. Dette tente meg veldig, men dessverre var ikke det gjensidig. Hun mistet all lyst, selv om jeg forklarte at det er andre måter å ha sex på. Så da var det bare å ringe en kompis for å bli hentet.

Ble du seriøst tent av at kondomene ikke passet din lille? Hvilket merke var det? Norske XL kondomer er jo ikke større en at Herr Gjennomsnitt kan bruke dem. Kanskje hun brukte kondomene til å sjekke ut hennes minstestandard og at hun hvis kondomet viser seg å være for stort så lemper hun dem på døren. Effektiv metode.Du får ta med MYsize 69 på neste date, så blir du nok skikkelig tent. De bruker jeg.

Anonymkode: 70183...476

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...