Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Beklager for avsporing men jeg blir så overrasket over alle "fikk-plutselig-mensen-på-ONS"-historiene som postes her.

Har alle damene her veldig uregelmessig syklus eller hva er greia? Jeg VET jo alltid sånn cirka når jeg kan vente å få mensen og i de dagene har jeg ikke tilfeldig sex hverken i fylla eller edru!

Anonymous poster hash: 6d0d2...0c8

For min del har jeg p-stav, som gir meg en veldig uregelmessig menstruasjon. Den kommer og går nesten som den vil. Kan være borte lenge (og gir meg noia), eller kan komme på ny etter to uker (og gjør meg oppgitt).

Anonymous poster hash: 3360a...88c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han skulle ta meg bakfra, og begynte å pule meg mellom lårene :fnise:



Anonymous poster hash: 12c2a...2f6
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble med et par hjem engang.

 

etter 3 "knull" på dama. Ville hun at han skulle prøve oral med meg.

 

lang historie kort: Jeg ble prøvedukka til typen som tydeligvis ville utforske gutter..

 

Ps var ekstremt full og angrer på hele greia! spess at de tok bilder og jeg ikke sa ifra! 



Anonymous poster hash: 3648a...8db
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ble med et par hjem engang.

 

etter 3 "knull" på dama. Ville hun at han skulle prøve oral med meg.

 

lang historie kort: Jeg ble prøvedukka til typen som tydeligvis ville utforske gutter..

 

Ps var ekstremt full og angrer på hele greia! spess at de tok bilder og jeg ikke sa ifra! 

Anonymous poster hash: 3648a...8db

 

hot.

Anonymous poster hash: a1290...1a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hot.

Anonymous poster hash: a1290...1a2

 

ingenting hot med sæd i ansiktet

Anonymous poster hash: 3648a...8db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ingenting hot med sæd i ansiktet

Anonymous poster hash: 3648a...8db

 

jo.

Anonymous poster hash: a1290...1a2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Enig i at  ingenting er hot med sæd i ansiktet.



Anonymous poster hash: eb728...155
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei. Enig i at  ingenting er hot med sæd i ansiktet.

Anonymous poster hash: eb728...155

 

Jo, særlig på heteromenn som har blitt korruptert.

Anonymous poster hash: a1290...1a2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var sexen da? Noen liker jo tampong under akten.

Hvordan i alle dager får dere plass til tampong OG penis?? Og merker ikke penis tampongen?!

Anonymous poster hash: eb728...155

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Den 15.7.2015 at 12.18, AnonymBruker skrev:

Uff, jeg ble også skikkelig dårlig i magen en gang på ONS. Snek meg opp på do midt på natten. Det var slutt på sniking da høye trompetlyder gjallet ut av rumpa med fin ekkoklang i porselenet. Prøvde å holde igjen og slippe ting gradvis ut, noe som resulterte i en plystrelyd med påfølgende eksplosjon i det trykket ble for stort. Heldigvis var det dobørste der! Etterpå tenkte jeg jeg skulle stikke av, men noen lysbryter fant jeg ikke, og klærne mine lå over alt. Kom meg ganske raskt av gårde om morgenen etter tre(!) doturer til i løpet av natten. Uff. Sexen var dessuten veldig kjedelig.

 

Anonymous poster hash: 14c63...005


HAHAHA! 

Anonymkode: 17327...3cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Dere som har hatt disse ONS-opplevelse. Opplever dere at mannen kommer også ferdig, eller venter han på deg til å komme også?

Anonymkode: 64cc4...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har hatt disse ONS-opplevelse. Opplever dere at mannen kommer også ferdig, eller venter han på deg til å komme også?

Anonymkode: 64cc4...3e3

Hvorfor skal mannen komme før meg? Hans penis virker ikke etter han har kommet, min vagina virker finfint etter jeg har kommet. Jeg kommer ikke av fingre eller tunge, så han må pent holde ut til jeg har kommet, før han kan gjøre det. 

Anonymkode: f28d0...4a0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal mannen komme før meg? Hans penis virker ikke etter han har kommet, min vagina virker finfint etter jeg har kommet. Jeg kommer ikke av fingre eller tunge, så han må pent holde ut til jeg har kommet, før han kan gjøre det. 

Anonymkode: f28d0...4a0

Hvordan kan menn vite at dama kommer først? Klarer de å holde seg? Når de kjører inn og ut, så er det jo mannen som kommer først?

Anonymkode: 64cc4...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan menn vite at dama kommer først? Klarer de å holde seg? Når de kjører inn og ut, så er det jo mannen som kommer først?

Anonymkode: 64cc4...3e3

Ikke hvis man vet hva man gjør :) Mannen kan ta pauser, og dama holder styringen slik at hun kommer så fort som mulig. Hvis mannen peiser på så ber man om at mannen vil slite, det er bare tåpelig. Men legg mannen på rygg, be han si fra hvis han nærmer seg så tar man en pustepause, da går det helt fint. (Har aldri vært borti noen det ikke har funket på! Så lenge mannen faktisk sier fra og gidder å ta et par pauser for å gi dama nok tid til å komme, så virker dette uten problem)

Anonymkode: f28d0...4a0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er ikke så ille altså, men det er den værste JEG har hatt.. :fnise:

Hooka med en fyr på fylla og ble med han hjem. Vi hadde sex, og under akten begynte han å dra hånda mi ned mot baken hans.. Jeg skjønte ikke helt hva han ville, (jeg prøvde ihvertfall å ikke skjønne) - Men hver gang jeg tok hånda mi opp, tok han den ned igjen å hintet tydlig at jeg skulle stikke en FINGER inn i rumpa hans. Det ødela faktisk hele sexen for meg, jeg lå der med oppsperrede øyne å visste ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg prøvde så godt jeg kunne å "leke" litt i området, helt til han tok fingeren min og pressa den inn ! :eeeh:

JA, jeg vet det er mange som liker dette og det er helt normalt. Men for meg så var det faktisk EKKELT. Jeg liker IKKE å stikke en finger i rumpa på noen.................

Anonymkode: e9d4b...8e2

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...