Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Ble plutselig en ons i går da, selv om jeg egentlig har tenkt at ons ikke er noe for meg. Var ikke en så gale opplevelse altså, men jeg tror ikke han var så særlig opplyst om hvordan kvinners kropp fungerer. Ut i akten sa han "du har sluttet å bli våt, da vil du ikke lengre. Kanskje vi bør stoppe" :fnise: Men herlighet, det er jo ikke sånn at alle er klissvåt under hele akten, selv om de er kåt. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trekant :fnise: Er ikke den verste ONSen, men jeg var beruset på vin og dette hadde ikke skjedd om det ikke var for de to tingene, derfor ble det litt "faen, da!".

I ettertid trodde jeg at jeg kunne rømme fra dette i stillhet og late som at det aldri hadde skjedd, men begge to ville ha meg som kjæresten sin og på toppen av det hele var mensen to måneder forsinket i etterkant slik at jeg var livredd for graviditet i to måneder, kjøpte flere tester og inn tikket det konstant meldinger "hei hei hei!! ikke slutt å kontakt meg"" hei!! hallo? Jeg vil møte deg igjen, trenger ikke å si noe til Kari eller Jånny, wank wank!",

Jeg "nei nei nei nei".. og eneste jeg klarte å tenke på var "Du var beruset, er du HELT sikker på at det var kondom? Kanskje den sprakk?" "er jeg graviiiid????? med en trekant? en ONS?"...

Det Var Et Rent Helvete... Har klart å stå for det nå og angrer ikke lenger, men på grunn av alle komplikasjonene rett etterpå var det vanskelig å forsone seg med det, ergo: verste ONS :P 

Anonymkode: f241d...101

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trekant :fnise: Er ikke den verste ONSen, men jeg var beruset på vin og dette hadde ikke skjedd om det ikke var for de to tingene, derfor ble det litt "faen, da!".

I ettertid trodde jeg at jeg kunne rømme fra dette i stillhet og late som at det aldri hadde skjedd, men begge to ville ha meg som kjæresten sin og på toppen av det hele var mensen to måneder forsinket i etterkant slik at jeg var livredd for graviditet i to måneder, kjøpte flere tester og inn tikket det konstant meldinger "hei hei hei!! ikke slutt å kontakt meg"" hei!! hallo? Jeg vil møte deg igjen, trenger ikke å si noe til Kari eller Jånny, wank wank!",

Jeg "nei nei nei nei".. og eneste jeg klarte å tenke på var "Du var beruset, er du HELT sikker på at det var kondom? Kanskje den sprakk?" "er jeg graviiiid????? med en trekant? en ONS?"...

Det Var Et Rent Helvete... Har klart å stå for det nå og angrer ikke lenger, men på grunn av alle komplikasjonene rett etterpå var det vanskelig å forsone seg med det, ergo: verste ONS :P 

Anonymkode: f241d...101

Hahahahahaha

 :ler: Kjenner jeg blir svett av tanken på å være bekymret for graviditet etter en vanlig ONS. Men en trekant :sjokkbla::fnise::P

Anonymkode: 0939c...d0a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ferie i Hellas sammen med 2 venninner da jeg var i begynnelsen av 20 årene. Ei av de var halvveis sammen med en danske hun møtte der så hun var hos han. Jeg og den andre venninna gikk på et diskotek. Etter å ha blitt mast og klenget på av greske fyrer i over en uke var vi glade når vi møtte 2 norske fyrer. De var endel eldre enn oss 7-8 år, vi ble sittende og prate med de resten av kvelden. Det ble litt klining og sånn, etterhvert så gikk jeg og han ene fyren til deres hotellrom. Jeg trodde venninna mi var like keen på kameraten og at de hadde gått til vårt hotell. Jeg og fyren har sex , midt i akten kommer kameraten tilbake alene og han jeg var med bannet litt men bare fortsatte,mens jeg lå der og ble litt satt ut. Kameraten kommer da og legger seg ved siden av oss i dobbelt sengen og ser på 😲. Han jeg var med skulle sikkert imponere kameraten og satte igang med det "showet". Etterhvert gikk kameraten inn på badet (kan jo bare tenke seg hva han gjorde der🙊). Når vi var ferdige og jeg skulle gå så fulgte han fyren meg ut og sa: "har så lyst å møte deg igjen Grete".......det er ikke engang i nærheten av hva jeg heter. Jeg visste at de heldigvis skulle dra hjem dagen etter men jeg hadde vært så dumt å si hvilken strand vi pleide ligge på. Så dagen etter ser jeg plutselig de komme gående, jeg brukte et par timer på å unngå de to hver gang de nærmet seg, inntil de heldigvis måtte dra. Hadde det her skjedd nå hadde jeg jo ikke fortsatt sexen med tilskuer men ung dum og usikker så gjør man mye rart ha ha. 

Anonymkode: c7874...400

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, happiest skrev:

Ble plutselig en ons i går da, selv om jeg egentlig har tenkt at ons ikke er noe for meg. Var ikke en så gale opplevelse altså, men jeg tror ikke han var så særlig opplyst om hvordan kvinners kropp fungerer. Ut i akten sa han "du har sluttet å bli våt, da vil du ikke lengre. Kanskje vi bør stoppe" :fnise: Men herlighet, det er jo ikke sånn at alle er klissvåt under hele akten, selv om de er kåt. 

Han var jo skrekkelig omtenksom da :fnise:

 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lizard queen

Fikk en positiv graviditetstest etter ONS. Var bestemt på abort og hadde ikke tenkt å si noe til fyren jeg hadde ligget med, meeen så greide jeg selvsagt å sende melding om graviditeten til han i stedet for venninna mi. Herregud, han klikka.. Som i at han begynte å mase om "fremtiden vår" og at han skulle stille opp for meg og ungen og alt mulig rart. Jeg sa fra at hvis jeg faktisk var gravid så kom jeg til å ta abort og da begynte han å trygle meg om å ikke gjøre det og når jeg da sa at det ikke var noe å diskutere, begynte han å sende skjellsord og truende meldinger. 

Ble rimelig letta da en blodprøve viste at jeg ikke var gravid likevel, hahaha. Fyren var jo helt koko. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 2 stk... Ene er vel ikke helt ons men. Skal ta den verste først så kommer den andre når jeg har tid å skrive.

jobbet som dj i mange år og fikk kjørt meg rimelig bra da.

Jenta her hadde jeg truffet et par ganger før. Seriøst villeste kvinnemennesket jeg noen gang har hatt meg med. Hu var steingal i senga og jeg var helt ærlig totalt utslitt etter en vals under dyna med henne. La oss kalle henne Mari.

vel.. Mari hadde somregel alltid blitt med hjem til meg og jeg hadde egen leilighet så det var ikke noe stress. Hun var forøvrig 18 og jeg var 21 på den tiden. Som dj så er man sjelden edru så hun kom til meg og skulle ha meg hjem til henne denne kvelden. Hun ville nemlig ha analsex og hun hadde mer enn nok glidemiddel noe som jeg ikke hadde. Jeg er jo mann så måtte jo være med å prøve dette... Dro hjem til henne etter jobb og måtte liste oss inn for foreldrene sov oppe og hu skulle ha meg med i kjelleren.

Vi rigga oss til på soverommet og jeg var umåtelig klar for å få meg noe. Hu stakk for å pusse tenner og mens hu er på badet så åpnes døra til rommet hennes med et brak, lyset slåes på og ei gammel kjerring skriker "HVEM FAEN ER DU?!?!?" 

"Jeg skal overnatte hos Mari" hvorpå denne gamle skinnflussa skriker "DET SKAL DU FAEN IKKE!!!" "UT"!

jeg får ikke lov å kle på meg og må ut i bare bokseren. Viser seg at det var bestemora hennes 😳 

Jeg klarte å nappe med meg mobilen og fikk semdt henne en sms med at jeg måtte få klæra mine.. Klokka var da ca 3 på natta og dette var langt faen i vold fra der jeg bodde og jeg stod der i bare bokseren.. Heldkgvis var dette i en sommemåned så frøs ikke nevneverdig.. Jeg stod da 2 timer i bokseren før Mari turde å gå ut med klærne til meg for hun måtte vente til bestemora hadde sovna. Så endte jeg opp med å måtte gå hjem etterpå for jeg hadde ikke penger til taxi på meg og kom ikke hjem før 07:30 på morgenen.

Det ble ingenting på meg og jeg traff heller ikke Mari igjen før over 10 år etter. Da ble hun sprutrød i toppen og bare sa et forsiktig hei.. 

 

Anonymkode: 08fc5...d8d

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9. september 2016 at 23.42, AnonymBruker skrev:

Jeg burde kanskje ikke le av dette, men ler likevel :skratte:Fikk litt vondt av han og lurer på om han sov der hele natta?  Må vel ikke ha skjønt så mye da han våknet.

Anonymkode: 9650b...5d9

Aner ikke :P men kompisen min sa han ikke var der da han skulle dusje dagen etter, så når han våkna opp igjen vet jeg ikke.

Anonymkode: c64e1...12c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kan jeg ta nr 2. 

Jeg hadde vært på jobb ute på byen og var rimelig god i gassen.. Hadde hatt 2 rimelig flotte jenter som hadde mast på meg hele kvelden om å bli med dem på nach.

Som sagt så gjort. Stakk til eieren av utestedet og fikk med meg endel alkohol og ble med jentene hjem. Vi drakk... Så drakk vi litt mer og så enda mer.. De ble klare for det meste og det bar i seng.. Meg og begge jentene..

Våknet morgenen etter og visste ikke hvor jeg var i det hele tatt med tidenes fylleangst kliss naken.. På begge sider lå det 2 nakne flotte jenter men jeg husker ikle en jævla dritt. 😫

Det som skulle være min aller første trekant... Eller kanskje var husker jeg absolutt ingenting fra. Jeg stod opp, jentene sov godt og snek meg bare ut og vandret rundt noen timer før jeg fant ut hvor jeg var... Flere år etterpå traff jeg hun første igjen og treffer henne enda nå og da men har aldri turt å spørre om den kvelden.

Anonymkode: 08fc5...d8d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, happiest skrev:

Ble plutselig en ons i går da, selv om jeg egentlig har tenkt at ons ikke er noe for meg. Var ikke en så gale opplevelse altså, men jeg tror ikke han var så særlig opplyst om hvordan kvinners kropp fungerer. Ut i akten sa han "du har sluttet å bli våt, da vil du ikke lengre. Kanskje vi bør stoppe" :fnise: Men herlighet, det er jo ikke sånn at alle er klissvåt under hele akten, selv om de er kåt. 

Kan også legge til at etter å ha sugd han lenge, så sier han "eh, ja. kanskje jeg skal gå ned på deg også da". Tror han ville ha en rettferdig økt :fnise: 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, happiest skrev:

Kan også legge til at etter å ha sugd han lenge, så sier han "eh, ja. kanskje jeg skal gå ned på deg også da". Tror han ville ha en rettferdig økt :fnise: 

Ha ha han hørtes jo utrolig søt ut da 😍😘

Anonymkode: c7874...400

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat en ONS, men husker da jeg var 15 og skulle ha sex med min daværende kjæreste. Han tar meg i doggy og jeg vet ikke hva som skjedde, men det kom den ene fittefisen etter den andre. I den alderen er jo alt flaut og jeg var sikkert rødt som en tomat i trynet. Det var sikkert 5 fittefiser i minutte! Det var så flaut. Gjorde ikke ting noe bedre da lillebror hadde vært i naborommet og hørt alt. Trodde faktisk ikke det var noen der. Han lurte på hvem som fjertet så. Kjæresten min pekte bare på meg. Thanks. 

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 11. september 2016 den 18.42, happiest skrev:

Kan også legge til at etter å ha sugd han lenge, så sier han "eh, ja. kanskje jeg skal gå ned på deg også da". Tror han ville ha en rettferdig økt :fnise: 

:fnise: lo godt nå, redelig fyr!

Anonymkode: 2c2a0...a59

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Annetnavn_

Verste? Beste? Usikker, men her kommer historien i alle fall

Hadde avtalt sex med en fyr på et hotellrom. Han var hyggelig, kom langveisfra og jeg var innstilt på å gi han en bra opplevelse. Det hele endte med at han kom tre ganger og jeg ingen. Skuffet, er vel et dekkende ord. Da lyset ble slokket og han sovnet, tikket det inn en melding på telefonen fra en FF. Han lurte på hvordan det hadde gått og jeg forklarte at det hadde det slettes ikke... Etter noen meldinger fram og tilbake endt det opp med at han heiv seg i bilen og kjørte til hotellet. Jeg sneik meg ut av senga, kledde på meg og stakk ut. Den kvelden fikk jeg orgasme i branntrappa på hotellet sammen med min FF. Etterpå låste jeg meg inn på rommet, la meg til å sove og fyren der merket ingenting!

Noen dager senere ringte han som kom langveisfra og erklærte sin kjærlighet til meg:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Strixa skrev:

Verste? Beste? Usikker, men her kommer historien i alle fall

Hadde avtalt sex med en fyr på et hotellrom. Han var hyggelig, kom langveisfra og jeg var innstilt på å gi han en bra opplevelse. Det hele endte med at han kom tre ganger og jeg ingen. Skuffet, er vel et dekkende ord. Da lyset ble slokket og han sovnet, tikket det inn en melding på telefonen fra en FF. Han lurte på hvordan det hadde gått og jeg forklarte at det hadde det slettes ikke... Etter noen meldinger fram og tilbake endt det opp med at han heiv seg i bilen og kjørte til hotellet. Jeg sneik meg ut av senga, kledde på meg og stakk ut. Den kvelden fikk jeg orgasme i branntrappa på hotellet sammen med min FF. Etterpå låste jeg meg inn på rommet, la meg til å sove og fyren der merket ingenting!

Noen dager senere ringte han som kom langveisfra og erklærte sin kjærlighet til meg:fnise:

Oj! Sikkert jævlig deilig du da! Skulle gjerne truffet deg ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med en i helga som klarte å pule meg mellom lårene. Pikken datt hele tiden ut og fyren merket ingenting. Jeg førte den inn igjen, men så datt den ut. Han fortsatte bare å pule meg mellom låra. Til slutt ble jeg drittlei og faket en orgasme. Bare for å bli ferdig med det. 

Anonymkode: 784d9...fef

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får vel bidra med en historie til. :)

Jeg var veldig tidlig i 20 åra og ganske uerfaren. Gikk på skole og en av medelevene var en dame som var 10-12 år eldre enn meg.

Hun var skikkelig flott, men gift og med unge så jeg tenkte ikke på noe hanky panky når hun ba om datahjelp etter skolen.

Hun kjørte oss til gården hun bodde på og viste meg til maskinen. Det var litt jobb å fikse så hun la ungen og så serverte meg øl og mat etter at jeg var ferdig. Mannen var vekke på anlegg så hun ble raskt ganske ivrig etter det kom fram. 

Jeg hadde ikke vett til å si nei, ung, kåt, hva kunne skje, tenkte jeg.

Den natte vekker hun meg opp og sier jeg må ut fort, mannen var kommet hjem og sto i dusjen så jeg måtte løpe med klærne i armene. Husker fortsatt at jeg sto i Nord Norge, bak fjøsen i 15 minus og kledde på meg, før jeg gikk de kalde 3 - 4 kilometerne til bilen min.

 

Dagen etterpå lot hun selvfølgelig som ikke noe hadde skjedd og jeg satt som et spørsmålstegn. :sprettoy:

Sexen var i alle fall fantastisk :) 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/11/2016 den 14.06, happiest skrev:

Ble plutselig en ons i går da, selv om jeg egentlig har tenkt at ons ikke er noe for meg. Var ikke en så gale opplevelse altså, men jeg tror ikke han var så særlig opplyst om hvordan kvinners kropp fungerer. Ut i akten sa han "du har sluttet å bli våt, da vil du ikke lengre. Kanskje vi bør stoppe" :fnise: Men herlighet, det er jo ikke sånn at alle er klissvåt under hele akten, selv om de er kåt. 

Jeg synes nå egentlig det var fint av ham å følge med da, selv om han kanskje misforstod signalene dine. Det er bedre å spørre om man er usikker enn å kjøre på. :)

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tror dette er det verste jeg har opplevd når det gjelder ons. Det skjedde i den tiden jeg var student og var hjemme på juleferie. Jeg var ca 25. Det ble som vanlig mye festing og denne kvelden og av en eller annen grunn hadde jeg siktet meg inn på en jente jeg hadde kjent i mange år, men som jeg egentlig aldri hadde likt noe særlig. Trodde egentlig ikke hun likte meg heller... Likevel var det sex i lufta! 

Uansett,  vi pratet og drakk ganske mye. Jeg var alene hjemme, og hun ville bli med og overnatte. Det første vi gjorde da vi kom hjem var å røyke en kjempejoint som gikk rett i fletta på meg. Så slang vi av oss tøyet og krøp under dyna. Hun var et par år yngre enn meg slank og hadde fine små pupper og ei deilig lita rumpe. Hun var også superkåt! Jeg hadde det topp!

Først sugde hun meg lenge og hardt, helt til jeg var helt på kanten til tross for at jeg var både stein og full, så roet jeg ned med litt fitteslikking før vi skulle knulle. Da kjente jeg plutselig at det veltet seg i magen og jeg måtte løpe ut på badet og spy som en gris! Det var for mye alko og joint for magen min. Etterpå var jeg kjempedårlig og måtte bare sove. Hun ble sur og gikk hjem. Heldigvis! Hadde ikke særlig lyst på å fortsette neste dag. Hadde en mega dagen derpå! Var også dritflau. Har faktisk ikke snakket med henne siden, og det er sikkert 10 år siden. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig? Jeg har aldri hørt om det i livet - men hva man ikke gjør for å bortforklare en mannlig og veldig promiskuøs oppførsel.

Altså - kall en spade for en spade - du voldtar folk og bortforklarer det med gudene vet hva. Som om noen blir med på noe sånt frivillig... Kyss meg et visst sted.

Anonymkode: 30159...198

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...