AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #81 Skrevet 27. mai 2012 Akkurat som at dere menn er noe bedre når det kommer til trofasthet og den slags!
smilo Skrevet 27. mai 2012 #82 Skrevet 27. mai 2012 hadde en mann skrevet at han skulle på to dates hadde det blitt rabalder og lynsjestemning her. Har ikke vært på date på tre måneder, så jeg gleder meg! Eller gruegleder meg :gjeiper: Måtte bare få ut litt glede! Flere som har avtalt møter med noen nye i nær framtid? Forskjell på to knull i løpet av en kveld og to dates i løpet av en uke. Det ble forresten bare med den ene daten. Hun andre kunne ikke. Hvor kjipt hadde det ikke vært om jeg hadde sagt nei til den andre daten fordi jeg hadde avtalt en date med en annen? Da hadde det ikke blitt noen date. Slik jeg leser dette så var det en mann som hadde to dater samtidig.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 27. mai 2012 #83 Skrevet 27. mai 2012 Slik jeg leser dette så var det en mann som hadde to dater samtidig. Kan stemme det ja. Og lynsjestemninga er det mennene som står for.
Steinar40 Skrevet 27. mai 2012 #84 Skrevet 27. mai 2012 Kan stemme det ja. Og lynsjestemninga er det mennene som står for. Av den enkle grunn at noen menn har litt sunt folkevett, ja. 1
Gjest BM2 Skrevet 27. mai 2012 #85 Skrevet 27. mai 2012 Er jo lynsjestemning her nå også. Nei, det er ingen som vil dama til livs. 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 28. mai 2012 #86 Skrevet 28. mai 2012 Nei, det er ingen som vil dama til livs. Virker sånn i hvertfall når man leser her.
Gjest tancos Skrevet 28. mai 2012 #87 Skrevet 28. mai 2012 Jeg hadde dumpet dama om jeg fikk vite at hun driver å dater andre. Rart at mange kvinner ikke tenker likt. Kan da ikke være så spess å date en mann som har flere baller i luften. 2
Pene sko... Skrevet 6. juni 2012 #88 Skrevet 6. juni 2012 Spennende. Du får holde oss oppdatert! Vi er nå et kjærestepar. 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. juni 2012 #89 Skrevet 6. juni 2012 Vi er nå et kjærestepar. Oi, så koselig Men litt vemodig også, blir du borte fra singelforumet nå?
Pene sko... Skrevet 7. juni 2012 #90 Skrevet 7. juni 2012 Neida, jeg forsvinner nok ikke helt. Fremdeles har jeg litt erfaring og andre tanker jeg kan dele.
Gjest Katten. Skrevet 7. juni 2012 #91 Skrevet 7. juni 2012 Halvannen uke med dating og dere er et kjærestepar? Oo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå