Gå til innhold

Jippi, har to dates til uka :D

Fremhevede innlegg

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Lykke til TS! :) Oppdater oss om hvordan det går!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart. Jeg kommer aldri til å gå på noen date med et kvinnfolk som har så dårlig vett at hun dater andre.

Veldig enkelt.

Når man avtaler å møte noen fra f.eks sukker så er det jo på et uformelt plan! Man kjenner hverandre ikke, har bare et slags inntrykk som har gjort at man kan tenke seg å finne ut hvem denne personen er, og da møtes man bare istedet for å drive å skrive hundre mailer.

Så en førstedate fra sukker er jo ikke noe seriøst sånn sett, man kan jo fint bli kjent med flere folk av gangen hvis man ikke kaller det en date, så hvordan dette utgjør noen forskjell ser jeg ikke helt.

Man merker jo dessuten fort etter et møte eller to om dette er en person man kan utvikle følelser for og vil fortsette å bli kjent med og det er DA man evt går videre med EN AV DEM og satser med på dette.

• Liker 1
Skrevet

Når man avtaler å møte noen fra f.eks sukker så er det jo på et uformelt plan! Man kjenner hverandre ikke, har bare et slags inntrykk som har gjort at man kan tenke seg å finne ut hvem denne personen er, og da møtes man bare istedet for å drive å skrive hundre mailer.

Så en førstedate fra sukker er jo ikke noe seriøst sånn sett, man kan jo fint bli kjent med flere folk av gangen hvis man ikke kaller det en date, så hvordan dette utgjør noen forskjell ser jeg ikke helt.

Man merker jo dessuten fort etter et møte eller to om dette er en person man kan utvikle følelser for og vil fortsette å bli kjent med og det er DA man evt går videre med EN AV DEM og satser med på dette.

Så hvis du møter en du har full treff med så blir du sjeleglad når du hører at fyren også skal date en på tirsdag og en på torsdag?

• Liker 5
Skrevet

Jeg klarer å bli kjent med flere på en gang, akkurat som at jeg klarer å følge med på to TV-serier uten at det blir surr og usikkerhet :)

Ja, men da kan du vel ta dem med ut begge to samtidig?

• Liker 3
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Helt enig med deg steinar. Ikkesant man mister total respekt for en kvinne som forteller (eller skjuler) at hun skal på flere dater den samme uka med flere forskjellige?

Da hadde ihvertfall jeg mistet interessen fort!

en date er en date da.. man trenger ikke dra det lenger :gjeiper: har aldri gjort det selv, men la nå henne få lov uten at dere dømmer henne :gjeiper:

• Liker 3
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Enkelte brukere her er tydeligvis misunnelige på deg TS.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så hvis du møter en du har full treff med så blir du sjeleglad når du hører at fyren også skal date en på tirsdag og en på torsdag?

Hvis vi før den første daten ikke kjenner hverandre så har jo ikke jeg noen grunn til å forvente at han før vi en gang har møttes skal vie tiden sin bare til meg.

Hvis vi derimot etter daten får full treff og vi bestemmer og møtes mer så blir det jo noe helt annet. Da mener jeg som dere at man bør holde seg til en av gangen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er gjensidig, så er det mer logisk å avlyse de andre datene synes jeg. Men hvis en ikke føler noe spesielt, så hvorfor ikke date andre? Når det er sagt greier jeg ikke konsentrere meg om "mange" av gangen, men å avtale flere førstedater i et kort tidsrom synes jeg er greit.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Ikke bry deg om Steinar og Waco du har ikke lyst til å date menn som dem uansett.

• Liker 1
Skrevet

Ikke bry deg om Steinar og Waco du har ikke lyst til å date menn som dem uansett.

Hu har jo ta andre dater på standby så du har helt rett.

Det er de koselige og imøtekommende kommentarene her på kvinenguiden jeg synes gjør forumet så flott og inkluderende..!

• Liker 3
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Hu har jo ta andre dater på standby så du har helt rett.

Det er de koselige og imøtekommende kommentarene her på kvinenguiden jeg synes gjør forumet så flott og inkluderende..!

De kommentarene du selv står for mener du?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sant nok - om jeg hadde "måttet" date en av gangen, eller til og med om jeg var på en øde øy med bare én av dem på livstid, så tviler jeg på om det ville blitt noe... og det hadde sikkert vært gjensidig, hvis de fikk vite at jeg egentlig ville datet flere samtidig :)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Sant nok - om jeg hadde "måttet" date en av gangen, eller til og med om jeg var på en øde øy med bare én av dem på livstid, så tviler jeg på om det ville blitt noe... og det hadde sikkert vært gjensidig, hvis de fikk vite at jeg egentlig ville datet flere samtidig :)

Ja, sånn sett er det ikke noe problem. Får håpe en av datene dine er vinnerloddet nå :)

Skrevet (endret)

hehe Du hadde nok krøpet til korset, tenker jeg :smoke:

Nøden lærer naken kvinne å spinne vettu ;)

Endret av Steinar40
Gjest _Blomsten_
Skrevet

hehe Du hadde nok krøpet til korset, tenker jeg :smoke:

Nøden lærer naken kvinne å spinne vettu ;)

Man er da ikke nøden bare fordi man ikke har en mann :filer:

Skrevet

Forsåvidt. Men på en øde øy i sammen på livstid så hadde det nok skjedd noe før eller senere :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal helt ærlig innrømme at jeg ikke liker tonen du "diskuterer" med, blomsten -.-

• Liker 3
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Forsåvidt. Men på en øde øy i sammen på livstid så hadde det nok skjedd noe før eller senere :ler:

Gud forby! :nei:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri tatt den daten min seriøst hvis han hadde fortalt at han skulle på en ny date ett par dager etter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte brukere her er tydeligvis misunnelige på deg TS.

Jepp, akkurat like missunelig som på de som knuller to stykker iløpet av en kveld.... :sarkasme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...