Steinar40 Skrevet 24. mai 2012 #61 Skrevet 24. mai 2012 Vi har veldig ulik oppfatning av hva det vil si å behandle andre med respekt. Tviler ikke! hehe Men jeg forventer altså at den andre behandler meg med respekt også. Som da betyr at alt er ærlig og redelig. Og at personen klarer å kommunisere.
Sommee Skrevet 24. mai 2012 #63 Skrevet 24. mai 2012 Jeg liker å treffe nye mennesker. Samtidig var jeg veldig uerfaren med dating generelt når jeg ble singel for noen år siden etter to lange forhold på rappen, så jeg skjønte at her må det trenes. Hadde vel 10-12 dater (en kaffe, spasertur e.l., ikke middag på førstedaten) første måneden. Kjørte roseseremoni på fredager hele den måneden. Hektisk, lærerikt, spennende og uformelt :-) Jeg ser på det som at en kaffedate erstatter meldinger att og fram i ukesvis. Ergo kan man i startfasen date flere. (Og det med roseseremoni var kødd hehe.)
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #64 Skrevet 26. mai 2012 Jeg ser på det som at en kaffedate erstatter meldinger att og fram i ukesvis JA, der sa du det!!
waco Skrevet 26. mai 2012 #65 Skrevet 26. mai 2012 elle - melle - deg - fortelle - hvem ble det du endte opp i senga med?
waco Skrevet 26. mai 2012 #66 Skrevet 26. mai 2012 Jeg liker å treffe nye mennesker. Samtidig var jeg veldig uerfaren med dating generelt når jeg ble singel for noen år siden etter to lange forhold på rappen, så jeg skjønte at her må det trenes. Hadde vel 10-12 dater (en kaffe, spasertur e.l., ikke middag på førstedaten) første måneden. Kjørte roseseremoni på fredager hele den måneden. Hektisk, lærerikt, spennende og uformelt :-) Jeg ser på det som at en kaffedate erstatter meldinger att og fram i ukesvis. Ergo kan man i startfasen date flere. (Og det med roseseremoni var kødd hehe.) Du kunne hatt sånn, førstepreien er full pakke, andreplass får kanskej suge, tredjeplass må ronke, de andre må se på også videre..
Gjest BM2 Skrevet 26. mai 2012 #67 Skrevet 26. mai 2012 elle - melle - deg - fortelle - hvem ble det du endte opp i senga med? Vil tro begge?
waco Skrevet 26. mai 2012 #68 Skrevet 26. mai 2012 Vil tro begge? At hun kjørte dp eller at det var hver sin uke?
Gjest BM2 Skrevet 26. mai 2012 #69 Skrevet 26. mai 2012 At hun kjørte dp eller at det var hver sin uke? I alle fall hver sin kveld vil jeg tro. Vil ikke bli overrasket om han ene måtte dytte på spermiene til han andre.
waco Skrevet 26. mai 2012 #70 Skrevet 26. mai 2012 I alle fall hver sin kveld vil jeg tro. Vil ikke bli overrasket om han ene måtte dytte på spermiene til han andre. hun rakk vel og sjekke skattelistene med tanke på eggløsningstid så da gikk jo alt i boks da.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 26. mai 2012 #71 Skrevet 26. mai 2012 Herregud, synes det oser bitterhet av enkelte her.
Gjest BM2 Skrevet 26. mai 2012 #72 Skrevet 26. mai 2012 (endret) Herregud, synes det oser bitterhet av enkelte her. Nei, bare høyst virkelige erfaringer. Det er lov å være realistisk vet du Endret 26. mai 2012 av BM2
Gjest _Blomsten_ Skrevet 26. mai 2012 #73 Skrevet 26. mai 2012 Nei, bare høyst virkelige erfaringer. Det er lov å være realistisk vet du Dere er jo ikke realistiske!
Gjest BM2 Skrevet 26. mai 2012 #74 Skrevet 26. mai 2012 Dere er jo ikke realistiske! Ikke i din drømmeverden muligens, men i den høyst virkelige egoistiske frigjorte norske verdenen så jo. Det er ikke få kvinner en har møtt som uten snev av dårlig samvittighet praktiserer dagen derpå sloppy seconds.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 26. mai 2012 #75 Skrevet 26. mai 2012 Ikke i din drømmeverden muligens, men i den høyst virkelige egoistiske frigjorte norske verdenen så jo. Det er ikke få kvinner en har møtt som uten snev av dårlig samvittighet praktiserer dagen derpå sloppy seconds. Sier nok mest om ditt valg av damer.
Gjest BM2 Skrevet 26. mai 2012 #76 Skrevet 26. mai 2012 Sier nok mest om ditt valg av damer. He he, jeg valgte aldri disse damene Det er vel mer at mennesker har en utrolig evne til å fortelle meg om sine innerste hemmeligheter.
Pene sko... Skrevet 26. mai 2012 #77 Skrevet 26. mai 2012 (endret) Har ikke vært på date på tre måneder, så jeg gleder meg! Eller gruegleder meg :gjeiper: Måtte bare få ut litt glede! Flere som har avtalt møter med noen nye i nær framtid? Gratulerer, TS. Jo, jeg var på date med en jeg mistenker kan være en av brukerne her inne som er betatt/forelsket i meg i går. Hun var kjemplett å prate med, vi lo sammen, hun var oppegående og hun hadde en personlighet som matchet min temmelig godt. Det skulle i utgangspunktet bare være en enkel date, men vi endte nå i samme seng og det ble overnatting. Jeg liker henne uansett såpass godt at jeg ønsker å treffe henne igjen for flere dates, og jeg tror også hun vil fortsette å treffe meg. I mine øyne virker hun å være et flott kjærestemateriale. Hva som skjer i fremtiden gjenstår å se, men jeg håper selvsagt på det beste. Endret 26. mai 2012 av Pene sko...
Gjest _Blomsten_ Skrevet 27. mai 2012 #78 Skrevet 27. mai 2012 Gratulerer, TS. Jo, jeg var på date med en jeg mistenker kan være en av brukerne her inne som er betatt/forelsket i meg i går. Hun var kjemplett å prate med, vi lo sammen, hun var oppegående og hun hadde en personlighet som matchet min temmelig godt. Det skulle i utgangspunktet bare være en enkel date, men vi endte nå i samme seng og det ble overnatting. Jeg liker henne uansett såpass godt at jeg ønsker å treffe henne igjen for flere dates, og jeg tror også hun vil fortsette å treffe meg. I mine øyne virker hun å være et flott kjærestemateriale. Hva som skjer i fremtiden gjenstår å se, men jeg håper selvsagt på det beste. Spennende. Du får holde oss oppdatert!
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #79 Skrevet 27. mai 2012 hadde en mann skrevet at han skulle på to dates hadde det blitt rabalder og lynsjestemning her. 3
Gjest _Blomsten_ Skrevet 27. mai 2012 #80 Skrevet 27. mai 2012 hadde en mann skrevet at han skulle på to dates hadde det blitt rabalder og lynsjestemning her. Er jo lynsjestemning her nå også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå