AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #1 Skrevet 6. mai 2012 Har ikke vært på date på tre måneder, så jeg gleder meg! Eller gruegleder meg :gjeiper: Måtte bare få ut litt glede! Flere som har avtalt møter med noen nye i nær framtid?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Jeg har en date til uka, men blir kanskje til at jeg treffer forrige date igjen også Hvis det blir mer klaff med han første bør jeg vel utsette den nye. Har også en løs avtale med en tredje neste uke. Regnet ikke med noe skulle bli noe av, så tenkte det var ok å ha tre avtaler med så kort mellomrom, men...
Gjest Anna.S Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Å så gøy!!! Heier på alle dere som hiver dere rundt og dater! Husk at hver date er ett steg nærmere det rette!! :D
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Jeg har en date til uka, men blir kanskje til at jeg treffer forrige date igjen også Hvis det blir mer klaff med han første bør jeg vel utsette den nye. Har også en løs avtale med en tredje neste uke. Regnet ikke med noe skulle bli noe av, så tenkte det var ok å ha tre avtaler med så kort mellomrom, men... Man kan aldri få for mange dates
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Man kan aldri få for mange dates Vet nå ikke det Men det er jo langt fra sikkert det blir noe med noen av dem.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #8 Skrevet 6. mai 2012 Hvorfor jubler man over å ha mange dates når man forsøker å finne den ene rette? 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #9 Skrevet 6. mai 2012 Fordi jo flere dates man får, jo større er sjansen for at en av dem er den rette
Gjest Nuppdupp Skrevet 6. mai 2012 #10 Skrevet 6. mai 2012 Hvorfor jubler man over å ha mange dates når man forsøker å finne den ene rette? fordi man gleder seg. spennende 2
Steinar40 Skrevet 7. mai 2012 #11 Skrevet 7. mai 2012 Har ikke vært på date på tre måneder, så jeg gleder meg! Eller gruegleder meg :gjeiper: Måtte bare få ut litt glede! Flere som har avtalt møter med noen nye i nær framtid? Hvorfor skal du på to dates? Da blir det bare surr. 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #12 Skrevet 7. mai 2012 Velger den beste, selvfølgelig. Eventuelt avviser begge. Eventuelt blir avvist av den beste og velger den nest beste.
waco Skrevet 7. mai 2012 #13 Skrevet 7. mai 2012 Hvorfor skal du på to dates? Da blir det bare surr. Helt enig med deg steinar. Ikkesant man mister total respekt for en kvinne som forteller (eller skjuler) at hun skal på flere dater den samme uka med flere forskjellige? Da hadde ihvertfall jeg mistet interessen fort! 9
Steinar40 Skrevet 7. mai 2012 #14 Skrevet 7. mai 2012 Helt enig med deg steinar. Ikkesant man mister total respekt for en kvinne som forteller (eller skjuler) at hun skal på flere dater den samme uka med flere forskjellige? Da hadde ihvertfall jeg mistet interessen fort! Helt klart. Jeg kommer aldri til å gå på noen date med et kvinnfolk som har så dårlig vett at hun dater andre. Veldig enkelt. 6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #15 Skrevet 7. mai 2012 man mister total respekt for en kvinne som forteller (eller skjuler) at hun skal på flere dater den samme uka med flere forskjellige? Da hadde ihvertfall jeg mistet interessen fort! !! Forteller det selvfølgelig hvis de spør. Men regner da også med at andre på Sukker avtaler flere dates ad gangen.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #16 Skrevet 7. mai 2012 Man blir på en måte mindre nervøs når man går på date og vet at alt ikke står og faller på denne ene daten. Man får også bedre selvtillit av å vite at man skal treffe en senere i uka også. Det er selvtillit som kan smitte over og gjøre at man presterer bedre på daten man er på.
Steinar40 Skrevet 7. mai 2012 #17 Skrevet 7. mai 2012 Man blir på en måte mindre nervøs når man går på date og vet at alt ikke står og faller på denne ene daten. Man får også bedre selvtillit av å vite at man skal treffe en senere i uka også. Det er selvtillit som kan smitte over og gjøre at man presterer bedre på daten man er på. Det står og faller aldri på en date uansett. Poenget er bare at det ikke er noen vits i å date noen som man ikke har tro på. Dertil er det særdeles dumt å blande korta. Det skaper bare forvirring og usikkerhet. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #18 Skrevet 7. mai 2012 Poenget er bare at det ikke er noen vits i å date noen som man ikke har tro på. Sannsynligheten er jo relativt liten for at matchen er god nok, men det er verdt å prøve. Sannsynligvis må man prøve mange ganger før man treffer den rette, så hvorfor ikke avtale dates mens man kan?
Steinar40 Skrevet 7. mai 2012 #19 Skrevet 7. mai 2012 Sannsynligheten er jo relativt liten for at matchen er god nok, men det er verdt å prøve. Sannsynligvis må man prøve mange ganger før man treffer den rette, så hvorfor ikke avtale dates mens man kan? Fordi det skaper usikkerhet. Valgets kvaler som det så fint heter. Det blir bare surr. Man blir ikke kjent med noen av dem. Og jeg vil tro at de fleste ender opp med å gjøre feil valg ettersom man ikke konsentrerte seg på å bli godt nok kjente.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #20 Skrevet 7. mai 2012 Jeg klarer å bli kjent med flere på en gang, akkurat som at jeg klarer å følge med på to TV-serier uten at det blir surr og usikkerhet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå