Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 21. november 2012 #181 Del Skrevet 21. november 2012 Det SKAL resultere i graviditet!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 26. november 2012 #182 Del Skrevet 26. november 2012 Hvordan går det Molly? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #183 Del Skrevet 20. desember 2012 Hei, så koselig Cathrine. Joda, vi har hatt jevnlig sex i det siste... Sist mensen begynte 16 november, så nå tenkte jeg snart ta en test... Har vært kvalm/uggen i noen dager nå (men det har jeg vært før), og kjent stikking nederst i magen (men det har jeg også kjent før)... og prøver å kjenne etter om brystene er ømme, men de er egentlig ikke det altså.. kjente litt stikking i venstre pupp i sted, ble kjempeglad!... Men.. sukk.. er vel innbilning...er også veldig trøtt for tiden...og har hatt bittelitt hvit utflod... MEN alt det her kan jo bare være tull og tøys...huff... hvis ikke jeg er gravid nå... så tror jeg at jeg begraver meg ned og sier takk for meg, amen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 20. desember 2012 #184 Del Skrevet 20. desember 2012 Huff Tok du test idag tidlig eller? Det er til og bli forvirret av, disse sympromene Hvertfall når en gjerne har kjent de tidligere, så har det ikke vært noe da.. Men blir spennende å se nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 22. desember 2012 #185 Del Skrevet 22. desember 2012 HUff... å ha symptomer i det hele tatt før man tester er forferdelig forvirrende, altså! Det kan jo like godt være graviditet som PMS! Kunne det ikke være noe mer sikre tegn for graviditet i det minste?!? Jeg krysser i allefall fingrene mine for at det blir positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #186 Del Skrevet 8. januar 2013 Deprimerende å innom denne siden... å se tilbake på første prøveperioden.. håpet.. gleden.. troen... har akkurat hatt mensen igjen... Nå gir jeg opp prøvinga, gidder ikke tenke på det, GIDDER ikke bry meg... Skal KUN ha SEX når jeg VIL og fordi jeg er KÅT, og INGEN annen grunn. BASTA. dritt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hills Skrevet 9. januar 2013 #187 Del Skrevet 9. januar 2013 Kjære Molly.... Det er forferdelig når man blir så fortvilt å lei seg, jeg vet selv akkurat hvordan det er. Man håper sååå veldig, også kommer denne tanten å ødelegger alt. en "fattig" trøst er at 5 mnd ikke er lang tid. Det er helt vanlig å bruke litt tid på å bli gravid. Alikevel syns jeg ikke man skal være så snar å si " vent til det har gått 1 år, så kan du sjekke deg!" Det ene året tar omtrent knekken på veldig mange. Jeg anbefaler deg på det sterkeste å oppsøke en Privat.Gynekolog for en sjekk på både deg og mannen. Da tas det blodprøver og en innvendig undersøkelse blir også tatt. Av mannen tas det prøver av sædcellene for å se hvorda de ser ut, om de svømmer godt nok osv. Du trenger ingen henvisning fra fastlege, og det er kort ventetid. Prisene (allefall her i rogaland) ligger på omlag 1500 kr. (+/- ) Jeg syns ikke dette er verst med tanke på hvor mye svar du eventuelt kan få, og deretter slappe av. Høyst sansynlig er alt helt fint med dere begge, men det er noe med å få det bekrefter slik at man får ro i en prøveperiode. Jeg sender deg en stor klem å håper det snart klaffer for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hills Skrevet 9. januar 2013 #188 Del Skrevet 9. januar 2013 Hvis vi ikke hadde noen vinter, ville ikke våren vært så deilig; hvis vi ikke av og til møtte motgang, ville gode tider ikke være så velkomne. Sitat av Anne Bradstreed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 9. januar 2013 #189 Del Skrevet 9. januar 2013 Prøv å ordne deg time hos lege for utredning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #190 Del Skrevet 7. februar 2013 Veldig koselig å få tilbake meldinger... Selvom jeg faktisk omtrent prøver å glemme at vi forsøker å bli gravide.. Er forresten lengre enn 5 mnd vi har prøvd.. Slutta på pilla 29 april i fjor.. Og var da rimelig innstilt på å være høygravid denne tiden her.. Men den gang ei.. Hadde sist mens nyttårsaften. Så vi får se om det snart blir mens igjen... Ømme pupper og murringer er på plass... Lets pray for good news! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #191 Del Skrevet 9. februar 2013 Det var mensen gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hills Skrevet 11. februar 2013 #192 Del Skrevet 11. februar 2013 Har du vurdert en tur til Gyn? Er jo ikke lenge til det har gått 1 år, så det må jo kunne gå å søe offentlig om utredning? Eventuelt er det vannvittig mange flinke private. Kan tenke meg det må være passe fortvilende når det drøyer så lenge, selvom flere faktisk går ett helt år før spiren sitter. Krysser fingrene for at det snart er deres tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mildri Skrevet 14. februar 2013 #193 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Hei Molly! Jeg slet som deg med hauglange sykluser. Og saken er dessverre at i så lange sykluser er dte ikke sikkert man har el. skjønner godt at du ikke orker å stresse, men hadde det ikke vært fint å få litt drahjelp nå som det nærmer seg et år? Jeg fikk pergotime, og da fikk jeg eggløsninger jeg hadde kontroll på (hadde fremdeles lange sykluser, men fikk eggløsning dag 23, helt til å leve med i forhold til syklus på 54 dager og kanskje ikke eggløsning). Jeg skjønner megagodt at du ikke vil stresse. Men for å bli gravid så må man dessverre a) treffe eggløsning og b) HA eggløsning. Jeg opplevde det iallefall som godt og mindre stressende når jeg hadde kontroll over disse punktene:) Ønsker deg veldig lykke til! Snart blir det baby, basta:) Endret 14. februar 2013 av mildri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 10. mars 2013 Forfatter #194 Del Skrevet 10. mars 2013 Hei Molly! Jeg slet som deg med hauglange sykluser. Og saken er dessverre at i så lange sykluser er dte ikke sikkert man har el. skjønner godt at du ikke orker å stresse, men hadde det ikke vært fint å få litt drahjelp nå som det nærmer seg et år? Jeg fikk pergotime, og da fikk jeg eggløsninger jeg hadde kontroll på (hadde fremdeles lange sykluser, men fikk eggløsning dag 23, helt til å leve med i forhold til syklus på 54 dager og kanskje ikke eggløsning). Jeg skjønner megagodt at du ikke vil stresse. Men for å bli gravid så må man dessverre a) treffe eggløsning og b) HA eggløsning. Jeg opplevde det iallefall som godt og mindre stressende når jeg hadde kontroll over disse punktene:) Ønsker deg veldig lykke til! Snart blir det baby, basta:) Tusen takk for motiverende støtte :-) Venter nå på mensen igjen.. hadde sist 8 februar ca... så bør komme snart... eller ikke.. tenkte jeg bestiller time til gyn neste måned om det ikke da er blitt noe graviditet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #195 Del Skrevet 15. mars 2013 Hatt 2 dager med det man vel kaller for spotting?.. vil ikke kalle det det heller.. for det er bare litt lyse - og mørkebrunt seigt slim...Ikke antydning til blod...humm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 15. mars 2013 #196 Del Skrevet 15. mars 2013 Har du tatt en test?? Om ikke, ta en når du står opp. Er jo noen dager siden den sku kommet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #197 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Det brune slimet "varte" bare 1-2 dager..det vil si jeg så det bare i trusa 2 ganger på 2 dager.... Ellers tok jeg negativ test på mandag 18/3... Ingen mens fortsatt... Ingen symptomer, bare veldig oppblåst og luftig i magen, samt litt vondt... ikke helt mensen smerter heller liksom.. kan ikke forklares..Har trent litt ekstra mage i det siste på trening.. kanskje bare det.... samt kjenner jeg litt kvalme, men det er kanskje pga høyt inntak av kaffe... hum... og blir veldig lett hissig på samboer.. men det er jo også vanlig... :-P .. er jo fortsatt LITT håp.. har ikke hatt mensen siden 8 februar..kanskje jeg bare har lang syklus... har jo ikke hatt helt regelmessige sykluser for å si det sånn... Er litt spent egentlig.. for har ALDRI sett sånn brunt slim før... Endret 21. mars 2013 av Mollypolly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 21. mars 2013 #198 Del Skrevet 21. mars 2013 Kanskje det var en festeblødning? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #199 Del Skrevet 22. mars 2013 Det jeg håper :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 11. april 2013 Forfatter #200 Del Skrevet 11. april 2013 ikke fått mensen enda... over 2 mnd siden forrige mens... negative graviditetstester... skal til gynekologen for første gang på fredag... gruer meg :-( Huff... Hva kan gynekologen finne ut av? hvilke undersøkelser kan hun gjøre? noen erfaringer om dette, anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå