Mollypolly Skrevet 6. mai 2012 #1 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) PP1: Negativ PP2: Negativ PP3: Negativ PP4: Negativ PP5: NEGATIV......... PP6:Negativ... Jeg og min samboer forsøker å lage et svært etterlengtet barn! Vårt første barn, da ingen av oss har barn fra før....vi gleder oss... Jeg bare visste ikke at dette skulle ta så lang tid....................... P-pille slutt: 29april. Håper noen i samme situasjon vil gi støtte/veiledning/råd....for nå er jeg virkelig frustrert... Alt mottas med stor takk! Endret 9. februar 2013 av Mollypolly 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 6. mai 2012 Det har bare gått en uke, og jeg klarer nesten ikke vente!! Vil ta en test NÅ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestia Skrevet 6. mai 2012 #3 Del Skrevet 6. mai 2012 Lykke til! Høres ut som dette blir bra! Vil følge litt med her! Jeg har ingen råd, og er ikke veldig flink med sånne ting.. men jeg heier på svømmerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 6. mai 2012 Lykke til! Høres ut som dette blir bra! Vil følge litt med her! Jeg har ingen råd, og er ikke veldig flink med sånne ting.. men jeg heier på svømmerne! Så gøy med tilbakemelding!! Takk for det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 6. mai 2012 #5 Del Skrevet 6. mai 2012 Spennende! :) Om ikke så mange måneder så blir vi også prøvere ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 6. mai 2012 Spennende! :) Om ikke så mange måneder så blir vi også prøvere ^^ Så gøy!! Ja det er en utrooolig spennende tid vi går i møte! Denne uken har vært preget av så mye glede, men også frustrasjon og lengsel. Det har jo bare gått en uke, men jeg såååå utrolig klar for å bli gravid Her lar vi ingen sjangser gå unna, så her er det prøvings på høyt nivå, ...og det hjelper godt at sexlysten har økt etter pilleslutten Lykke til med dere! Er det studier som holder dere igjen også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 6. mai 2012 #7 Del Skrevet 6. mai 2012 Takk takk :) Ja, kan levende forestille meg den gleden og frustrasjonen dere føler nå Går skole(vgs) nå ja Så må vente til jeg er ferdig i juni (slik at lånet blir omgjort til stipend) Ikke har jeg fått lærlingplass heller, så da er det bare å kjøre på Så må jeg ta lappen, og i tillegg finne meg en jobb :gjeiper: Skal ikke være enkelt.. Heheh.. Er mye som liksom må være på plass Men min samboer derigmot har alt på stell når det kommer til sertifikat, bil og full jobb Hvordan er det med dere da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 6. mai 2012 Aha!! Da skjønner jeg godt at dere venter litt til alt det er i orden!! Vi har begge utdannelsen ferdig heldigvis!! Og alt er i grunn klart!! ENDELIG!! Så vi må vel bare smøre oss med tålmodighet!!! Ønsker dere masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 6. mai 2012 #9 Del Skrevet 6. mai 2012 Heldiggriser :) Men skal nok ordne seg for oss også ^^ Er jo bra at èn av oss i det minste har jobb^^ Vel vel :) Vi får dele graviditetsperioden da , uansett skjebne Jeg holder nå på med spise sundere i tillegg til å holde meg i form 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest B.Davis * Skrevet 6. mai 2012 #10 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg vil også følge med her :-) Håper alle her blir gravide fort!! :-D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #11 Del Skrevet 6. mai 2012 Ja vi får holde sammen i tiden fremover, støtte hverandre og holde hverandre oppdatert!!! SPENNENDE!!! Håper kveldens støt gir mirakler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest B.Davis * Skrevet 6. mai 2012 #12 Del Skrevet 6. mai 2012 Hahaha, kveldens støt! Fikk meg en liten latter der ja :-P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #13 Del Skrevet 6. mai 2012 Da har mannen gjort sitt for idag, og vi har i tillegg vært inne på www.billige-tester.no og kjøpt graviditetstester og eggløsningstester(stix) Skal ta en test MED EN GANG pakken kommer Jeg har prøvd å lese meg opp på eggløsning og syklusdager og i det hele tatt lært en god del, blant annet at sædcellen lever i meg i 5-7 dager, og at eggløsningen varer opptil 48 timer, men kun en gang i måneden. Jeg er likevel ganske usikker på hvordan jeg skal gå frem for å finne ut når jeg har eggløsning, da jeg ikke er kjent med hvordan min naturlige syklus er.. så dette blir interessant!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #14 Del Skrevet 7. mai 2012 Noen som kan tenke seg å forklare meg på en enkel måte hvordan man regner ut når eggløsningen er? ....sluttet på pilla 29april. Hadde en liten mens, sikkert "falsk" mens, fra 1-4 mai.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #15 Del Skrevet 7. mai 2012 Har en rar følelse(stikking) nederst i magen ikveld. ikke vond, bare ubehagelig. Lurer på hva det er. Innbilning? eggløsning? ingen av delene? Blir jo helt hypokonder sikkert av å vente på å bli gravid! Har jo bare gått en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest B.Davis * Skrevet 8. mai 2012 #16 Del Skrevet 8. mai 2012 Kjenner meg veldig godt igjen! Den minste smerte/stikk/murring osv kan jo være tegn Med tanke på eggløsningen din, hvor lang syklus har du?? Det er jo litt vanskelig å regne ut den uten å vite det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #17 Del Skrevet 8. mai 2012 Det er det jeg ikke vet , har jo liksom gått på p-piller alltid, og egentlig aldri hatt greie på det her med syklus... Men har notert ned blødninga jeg hadde nå, så får vi se om den kommer på samme tid (etter en mnd ca).. skikkelig tålmodighetsprøve dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest B.Davis * Skrevet 8. mai 2012 #18 Del Skrevet 8. mai 2012 Du kan jo kjøpe eggløsningstester :-) de selger veldig billig på nettet ;-) Jeg har ikke prøvd de, men vet det er mange andre på forumet som gjør :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #19 Del Skrevet 8. mai 2012 Ja har kjøpt massse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliine Skrevet 8. mai 2012 #20 Del Skrevet 8. mai 2012 tell 1 blødningsdagen din som dag 1......når du er på ca dag 11-12 så kan du begynne å lete etter EL.... den kommer oftest mellom dag 12- 16 (+ - kommer ann på hvor lang syklus man har) Lurt å hoppe i høyet annenhver dag mellom syklusdag 11/12 og 18... Lykke til med prøvingen!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå