oLava* Skrevet 13. september 2012 Forfatter #41 Del Skrevet 13. september 2012 Finner ikke kaffekoppen! Fant et glass med rødvin da.. men det er vel litt tidlig på dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oLava* Skrevet 14. september 2012 Forfatter #42 Del Skrevet 14. september 2012 Er det fredag alt? Så fiiiint Sjefen er borte i dag så stemningen på jobben er god Noen som har noen fine planer i helga? Her blir det forhåpentligvis noen loppemarkeder og kanskje en tur på fjellet. Må holde meg i aktivitet så jeg ikke rekker så tenke så mye på HAN. Jeg leter forresten etter et gammelt og slitt klaffebord som jeg kan ha i stua. Det jeg har nå har jeg dessverre malt hvitt så nå ser det egentlig litt ehh.. 80-talls ut, selvom det er mye eldre. Dumme meg! Også tok jeg den malingen jeg fant i garasjen til mamma og pappa og det var dessverre grunning og ikke maling så jeg får jo aldri av den malingen igjen.. Tydeligvis ikke bare jeg som er ute etter en slikt bord for tida for de som legges ut på finn har ganske stive prisantydninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 14. september 2012 #43 Del Skrevet 14. september 2012 Kanskje det er bedre å ta en tur til IKEA? Hei oLava håper du får en fin helg med masse aktiviteter så du slipper tenke for mye. Jeg skal på middag hos noen venner i kveld,gleder meg masse og aner ikke hva vi skal spise. Ellers er det skikkelig høstvær med regn og vind og mye kaldere i luften en det det var i sist uke her hjemme ved Boknafjorden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oLava* Skrevet 14. september 2012 Forfatter #44 Del Skrevet 14. september 2012 Hei Odisi! Ja, men Ikea har jo ikke den gamle slitte stilen jeg liker.. Middag hos venner er alltid koselig Blir det vin til maten? Ja, høstværet er skikkelig på plass nå. Syns det er litt koselig jeg da Hvordan går det med sykdommen hjemme hos deg? Hadde ikke du både sykt barn og katt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 14. september 2012 #45 Del Skrevet 14. september 2012 Jo,barn og katter er friske,takk som spør Å du vil ha et gammelt bord med sjel i ,har du vært på antikvitetsbutikker og sett? Vi vet ikke hva vi får enda men det blir både mat og drikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oLava* Skrevet 14. september 2012 Forfatter #46 Del Skrevet 14. september 2012 Godt å høre Ja, et med sjel og merker i bordplatene. Ja, kikker litt rundt her og der. Men drømmer om å finne noe på loppemarked og lure et stakkars barn som jobber der til å tro det ikke er verdt mer enn 50 kroner Det er så koselig å bli bedt bort syns jeg. Håper du får en fin kveld med masse god mat og drikke Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 14. september 2012 #47 Del Skrevet 14. september 2012 Kjempekoselig og få servert mat. Vi er en vennegjeng som er i en matgruppe og rulerer på hvem sin tur det er å lage mat og ha det hjemme. Vi har to helger hver i året som skal være en helaften som verten skal stå for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oLava* Skrevet 14. september 2012 Forfatter #48 Del Skrevet 14. september 2012 Høres ut som en fin ordning Hyggelig å lage mat til mange. Jeg skal også begynne med det snart (må bare få meg ordentlig spisebord først!) Hvordan snakker dere i Boknafjorden Odisi? Like sjarmerende som Karmøydialekta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 14. september 2012 #49 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg kommer egentlig fra Karmøy men flyttet derfra når jeg var barn,men hele slaka mi bor der og i Haugesund. Jeg har nåk litt blandingsdialekt,men her på Randaberg som ligger ut mot Boknafjorden ved Kvitsøy er det på en måte Stavangerdialekt men med en egen vri på forskjellige ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2012 #50 Del Skrevet 14. september 2012 Ja, var fint med en tur ut Hva har du gjort i kveld Rumle? Neida, kanskje ikke skru de av. Men dempe de litt. Sånn at jeg klarer å tenke på andre ting av og til. Sånn som det er nå er jeg til enhver tid kun et halvt sekund unna av å gråte. Slitsomt! Men en gang må det vel ordne seg for meg også? Ja, la oss si det sånn Det er slitsomt å ha de slik, kjenner meg litt for godt igjen i det, ja. Men, har nok ingen gode råd til hvordan man demper det nei. Det må nok bare gå sin gang? Er det fredag alt? Så fiiiint Sjefen er borte i dag så stemningen på jobben er god Noen som har noen fine planer i helga? Her blir det forhåpentligvis noen loppemarkeder og kanskje en tur på fjellet. Må holde meg i aktivitet så jeg ikke rekker så tenke så mye på HAN. Jeg leter forresten etter et gammelt og slitt klaffebord som jeg kan ha i stua. Det jeg har nå har jeg dessverre malt hvitt så nå ser det egentlig litt ehh.. 80-talls ut, selvom det er mye eldre. Dumme meg! Også tok jeg den malingen jeg fant i garasjen til mamma og pappa og det var dessverre grunning og ikke maling så jeg får jo aldri av den malingen igjen.. Tydeligvis ikke bare jeg som er ute etter en slikt bord for tida for de som legges ut på finn har ganske stive prisantydninger. Men, har du vurdert å ta bort malingen på det bordet du allerede har malt? Det kan jo være verdt arbeidet om det er er fint bord ellers? Håper du får en fin helg - fjelltur høres herlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 14. september 2012 #51 Del Skrevet 14. september 2012 Du kan kanskje lute det,det er et ypperlig møbel å gjøre det med. Da blir det sånn gammel norsk bondestil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oLava* Skrevet 17. september 2012 Forfatter #52 Del Skrevet 17. september 2012 Ja, mulig det hadde vært fint å lute det. Men tror jeg malte første laget med grunning siden det var det jeg fant i garasjen hjemme. Dessuten er det litt vaklete så lurer p om det skal få hvile i fred. Hatt en veldig fint helg! Er så glad for alt jeg har i livet Alt har egentlig falt på plass de siste årene (bortsett fra kjærligheten da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 18. september 2012 #53 Del Skrevet 18. september 2012 Den kommer den,bare vent å se. Den kommer når du minst venter den oLava. Ellers er det bra at andre ting er på plass i livet ditt ,og jeg ønsker deg nåk en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oLava* Skrevet 18. september 2012 Forfatter #54 Del Skrevet 18. september 2012 Åhh.. Odisi. Sagt med Karmøy-dialekt hjalp de ordene ekstra godt Kaaan kanskje se ut som det er i ferd med å ordne seg nå altså Men uansett så må man jo være fornøyd med livet her og nå eller hur?! Jeg klarer ikke klippe ut bare deler av tekst så jeg sier det bare her i stedet: Takk for blomst og oppløftende ord også til Rumle Nå skal jeg og dyret ut å se om det har kommet lys i lysløypa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. september 2012 #55 Del Skrevet 19. september 2012 Håper du får en fin uke, oLava Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 19. september 2012 #56 Del Skrevet 19. september 2012 Herlig at du er en dyrevenn oLava,jeg er glad i dyrevenner. Det beriker livet enormt. Lys i lysløypa burde være på plass nå når det har begynnt å bli så mørkt om kveldene. Men du må være forsiktig,det er så mye gale mennesker der ute. Jeg er kjemperedd å gå tur alene når det er mørkt. Men ha en fin dag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oLava* Skrevet 20. september 2012 Forfatter #57 Del Skrevet 20. september 2012 Takk begge to! Ja,dyr er godt å ha i livet. Og lyset i lysløypa var heldigvis på! I dag har jeg grillet med noen venner etter jobb. Trodde det skulle bli kaldt og guffent, men med varmen fra bålet ble det en perfekt ettermiddag med gode venner, svidde pølser, oppdateringer og herlige høstfarger. Inn i minneboka! Etter grillinga tok jeg en tur i skogen med hunden igjen. Inne på en skogsbilvei var det parkert en stor bil full av huskyer i hvert sitt bur. Aner ikke hvor lenge den har stått der, men syns det var litt ekkelt. Kontakter Mattilsynet om den står der i morgen også. Bedre å bry seg for mye enn for lite. Nå er jeg nok litt over gjennomsnittet imot dyr i bur, men skjønner at det av og til må til og særlig under transport. Men at den sto der inne i skogen? Tenker veldig mye på det nå og håper for hundenes skyld at de har blitt tatt ut av burene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. september 2012 #58 Del Skrevet 21. september 2012 Absolutt enig i at det er bedre å bry seg for mye enn for lite, ja. Hadde nok grublet på dette selv også .. Grillkvelden høres jo veldig hyggelig ut. Høstkvelder ute kan bli skikkelig fine de, bare man er godt nok kledd og ikke fryser Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oLava* Skrevet 21. september 2012 Forfatter #59 Del Skrevet 21. september 2012 Takk Rumle! Men er du våken så sent? God helg til deg også! Har du spennende planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 21. september 2012 #60 Del Skrevet 21. september 2012 Håper du får en fin helg, oLava*! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå