Gå til innhold

Kino hvem betaler?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Endelig en som har skjønt det!

Stor klem til Cosette, liker tankegangen din :klemmer:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener også det er noe veldig sexy og attraktivt med menn som vil ta vare på meg,forsørge meg litt på en måte.Uten at det skal hentydes at jeg vil leve på han.Jeg vet ikke,jeg synes det er veldig bra med menn som tør å være litt gentlemen.

Hva hvis spm hadde vært "Åpner døren-skal,skal ikke",også diskutere i det evinnelige om hvorfor jenter synes det er sexy :lete:

bitter mann: "dere får holde opp deres egne jævla dører,HORER!"

"rasjonell mann":"Jeg ville ha gått bak henne for å se om hun stoppet opp for å vente på at jeg skulle åpne døren,eller om hun fortsetter å gå foran meg og åpner døren for meg.Slik tester jeg henne,hvis hun stopper opp,så er hun antagelig en av disse "ALLE"kvinnene som bare vil ha penger,penger,penger"....

ok,dette er basic av gentleman:

-bære de tyngste tingene(ja fordi dere er sterkere,det liker dere jo selv å påpeke hele tiden)

-ta seg av hovedansvar ang økonomien i familien(fordi dere er flinkere til sånne matteting)pluss at jeg orker ikke tanken på regninger,det eneste jeg vil tenke på er å betale min del av hva enn som skal betales,legge inn noe til sparing,og noe til "lommepenger".Så kunne han stått for hovedansvar,og ville jeg ha mer penger måtte jeg enten ta ut av min egen konto om jeg ønsker det,eller spørre ham om å få litt av han.

-holde dører åpne,bildøren,døren inn til huset,døren inn til cafeen,taxidøren,altså basically dører.

++++++tusen andre ting.

det med å spandere en billett blir som økonomidelen,han har hovedansvar,og størstedelen av penger,så hvorfor er det så ille å betale en billett?DET ER EN BILLETT,100kr!!!!!

og til de av dere som fremdeles skal klage over kvinner som vil ha diamanter og dyre turer,get a grip,dere velger selv hvem dere er sammen med.

Bare det å teste personen med å gå bak en person for å se om de stopper og venter eller om de åpner døren, sier utrolig mye om den som går bak. Men så ville jeg fortsatt å gå, og klarer fint å åpne døren selv og jeg klarer også å holde den oppe for andre som er på vei inn eller ut døren. Men ejg tester ingen på slike ting, men mener at det går begge veier.

Jeg har ikke noe problemer med å betale for meg selv, og jeg som kvinne tjener mine egne penger og kan fint håndtere min egen økonomi, mattekunnskaper eller ikke. Det å betale regningene sine, er en del av det å bli voksen og ta ansvar for sitt eget liv. Den som ikke klarer å betale regningene sine, må kanskje lære på den harde måten.

I et forhold gir man og tar i mot, og man finner sammen en balanse som fungerer akkurat for det paret. Men så lenge jeg bor alene, klarer jeg fint mine egne ting også

Gjest miss89
Skrevet

Syntes det er VELDIG koselig å få tilbudet om at han spanderer ( tanken som teller ;) ) men ender opp med at jeg betaler for meg selv, eller kjøper snop til oss:) men syntes han godt kan tilby seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...