Gå til innhold

Er det greit å dumpe dama man nettopp har blitt sammen med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gorgonzola

Fordi hun ikke suger lenge nok og ofte nok? Jeg er vant til å få mer oralsex enn dette og kjenner jeg blir irritert og lite tilfreds av dette. Hva skal man oppgi som grunn? Er så søkt dette.

Jeg har snakket med henne om det!!! Hun er ikke villig til å la meg komme i munnen eller at hun bruker hånda for å la meg komme heller. Jeg får maks 2-3 minutter og det er bare frustrerende og jeg har sagt det til henne!!

En furten guttunge som ikke får det som han vil med ei litt uvillig vanskelig jentunge er sjelden en god kombo.

Si :goodbye: før det blir ille mellom dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Nei jeg gidder ikke å være sammen med deg lenger fordi du ikke vil suge meg" ?

Seriøst... jeg hadde blitt sur... Men om du baserer forholdet på om hun vil det eller ei så er kanskje ikke forholdet noe å satse på, værtfall ikke for hennes del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten trodd du var kjæresten min, ts, da jeg sitter i samme situasjon - bare fra den andre siden!

Jeg vet ærlig talt ikke om jeg bare skal gi etter og suge han, selv om jeg blir kvalm av bare TANKEN, for å beholde han fordi jeg er så utrolig glad i han, eller om jeg skal dumpe han tvert hvis dette er det eneste han virkelig bryr seg om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Jeg har snakket med henne om det!!! Hun er ikke villig til å la meg komme i munnen eller at hun bruker hånda for å la meg komme heller. Jeg får maks 2-3 minutter og det er bare frustrerende og jeg har sagt det til henne!!

kan du ikke bare være ærlig og si at det er derfor du gjør det slutt? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen liker å bli masa på enten det dreier seg om suging eller slikking. Jeg hadde satt meg på bakkbeina selv om jeg hadde merka tidlig at det var et absolutt krav å suge. Men ja, det er greit å dumpe henne om du ikke vil være sammen med henne uansett hva grunnen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er greit. Hva som er viktig for folk i et forhold er individuelt. Viss dette er viktig for deg, ja så er det det, uavhengig av hva andre måtte mene. Synes du skal si det som det er når du dumper henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Jeg har snakket med henne om det!!! Hun er ikke villig til å la meg komme i munnen eller at hun bruker hånda for å la meg komme heller. Jeg får maks 2-3 minutter og det er bare frustrerende og jeg har sagt det til henne!!

Har du tenkt på å finne deg en gutt i stedet? Jeg har hørt sagt at gutter skal være flinkere til å suge fordi vi vet hvordan behandling av penis føles.

Ellers så er jeg helt enig i at forholdet deres ser dårlig ut når en slik "mangel" faktisk overskygger den generelle gleden ved forholdet og samhandlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...