Gå til innhold

Er det greit å dumpe dama man nettopp har blitt sammen med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi hun ikke suger lenge nok og ofte nok? Jeg er vant til å få mer oralsex enn dette og kjenner jeg blir irritert og lite tilfreds av dette. Hva skal man oppgi som grunn? Er så søkt dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva i helvete? Vet du hva, bare dump henne for hun fortjener ikke en sånn drittsekk som deg. Hva med å SNAKKE med henne om det?

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunikasjon er gull i et forhold. Det er ikke bestandig like lett å forstå hva som ønskes uten at ord blir brukt. ;)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med henne om det men hun er ikke villig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i helvete? Vet du hva, bare dump henne for hun fortjener ikke en sånn drittsekk som deg. Hva med å SNAKKE med henne om det?

Hva i all verden? :S

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Formoder at du er et troll. Hvis ikke så lurer jeg på hvilket grunnlag du går inn i et forhold på. Dessuten er sex noe som utvikler seg etter hvert, og ved å snakke om hva man liker kan man ta det derfra.

Når du vil dumpe ei dame fordi hun ikke suger lenge og ofte nok sier det meg at du har utrolig svekkede sjelsevner som a) ikke klarer å snakke med henne om det og b) fordi det tydeligvis er dine behov alene som står i fokus.

Jeg tror nok dama vil takke deg hvis du dumper henne.

Troll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. Tullete av deg å ikke bruke muligheten til å fortelle henne hva du liker! Komunikasjon er viktig. Bruk det! Og om du kun ser etter ei som vil gi deg mer oralseks, får du fobli alene og fiks deg en flashlite. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du forventer ting uten å måtte snakke om tingene, vil du møte mennesker som ikke kan leve opp til forventingene dine. Om du ikke har fortalt henne om hva du forventer, er det helt umulig for henne å vite hva hun skal og ikke skal gjøre.

På den andre siden, når man tenker på å avslutte et forhold på grunn av dette, vil jeg si at du har møtt feil person. Følelsene er ikke riktige, for ellers hadde du ikke hengt deg så mye om i akkurat den biten men vært glad for å være nær henne og ha henne rundt deg. På meg virker det som oralsex er det viktigste for deg, og da bør du fortelle det til din fremtidige partner sånn at hun vet hva hun kan forvente i et forhold med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med henne om det!!! Hun er ikke villig til å la meg komme i munnen eller at hun bruker hånda for å la meg komme heller. Jeg får maks 2-3 minutter og det er bare frustrerende og jeg har sagt det til henne!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør henne, hvor hun vil du skal komme over? Jeg liker ikke å få det i kjeften. Men Det å runke han til han kommer, er like så grei hit. Men snakk med henne. Kansje hun ikke vil ha noe gris på lakenet eller klær etc? =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet du hva- hun burde du virkelig dumpe. Så finner hun seg garantert en som er bedre, og det fortjener hun nok ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med henne om det!!!

Tror han prøver å si at har snakket med sin kommende eks.

Du får bare dumpe henne, for jenter som det er jo ikke mulig å bruke til noe annet.

Hun er utviltsomt damage goods.

Neste gang må du nesten nevne dette på første date, da sparer du deg selv for jenter som ikke lar deg komme i munnen.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med henne om det!!! Hun er ikke villig til å la meg komme i munnen eller at hun bruker hånda for å la meg komme heller. Jeg får maks 2-3 minutter og det er bare frustrerende og jeg har sagt det til henne!!

Hadde du latt henne pisse deg i munn hvis det var det hun tente på?

Respekter grensene hennes du!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha.. høres ut som et forhold å bygge livet på..! :sukk:

Syns du skal droppe dama for hennes del og heller finne deg en pulekompis hvis du finner noen som kan gi deg det du vil ha. Evt flere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutt forholdet. Da kan du finne en som matcher deg og hun har mulighet til å finne en fin fyr.

Sex skal aldri bli et krav. Hun har sagt nei til det du ønsker. Jeg hadde også sagt nei dersom det blir mas. Jeg både suger og svelger, men det skal være når jeg selv ønsker det og ikke at mannen krever det. Da mister jeg iallfall helt lysten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Et mindreverdig sexliv er ingen tjent med. Du får bestemme deg for om du er villig til å gi opp et fullverdig sexliv for denne dama, eller gå videre med noen andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg har forståelse for dette med at noen ikke vil ha anal-sex, men dersom hun ikke vil suge pikk er det over og ut for min del. Der går grensen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forståelse for dette med at noen ikke vil ha anal-sex, men dersom hun ikke vil suge pikk er det over og ut for min del. Der går grensen.

Good for you. ^^,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg suger og svelger gjerne, men det er fordi jeg ønsker å gjøre det for ham, ikke fordi han forventer/krevet dette. Da hadde jeg ikke gjort det. Men nå er jeg en del eldre. Jeg klarte heller ikke svelge og hatet å suge som ung. Så jeg skjønner henne godt. Man skal ikke presses til ting man ikke liker.

Dump dama, men fortell henne grunnen slik at hun skjønner at det er du som er en idiot.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du latt henne pisse deg i munn hvis det var det hun tente på?

Respekter grensene hennes du!

Jeg hadde faktisk gjort det tenk. Det hun tenner på ville jeg tent på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...