Mrs.Shadows Skrevet 29. april 2012 #61 Skrevet 29. april 2012 (endret) Men du klarer heller ikke å argumentere for ditt syn. Ikke klarer du heller å påvise hvorfor dette skal være skadelig på noe som helst vis. Bortsett fra å bli trakkasert av de som er dine likesinnede da. Forstår ikke hvorfor man i det hele tatt skal måtte argumentere for at dette er galt. De fleste som mener det er helt greit er jo anonyme - det er vel en grunn til det? Leser til eksamen i samfunnsfag nå, og tenkte veldig på dere som synes dette er greit når jeg kom til kapittelet om sosialisering, og hva som kan bli følgene om man ikke blir sosialisert på riktig måte og forstår hva som er rett og galt. Endret 29. april 2012 av Mrs.Shadows
misogynist Skrevet 29. april 2012 #62 Skrevet 29. april 2012 Forstår ikke hvorfor man i det hele tatt skal måtte argumentere for at dette er galt. De fleste som mener det er helt greit er jo anonyme - det er vel en grunn til det? Leser til eksamen i samfunnsfag nå, og tenkte veldig på dere som synes dette er greit når jeg kom til kapittelet om sosialisering, og hva som kan bli følgene om man ikke blir sosialisert på riktig måte og forstår hva som er rett og galt. Ingen har klart å forklare hvorfor dette skal være galt, bortsett fra at de selv ikke kunne tenkt seg det. 2
Gjest Elyssa Skrevet 29. april 2012 #63 Skrevet 29. april 2012 Igjen, hvorfor det? Han har lyst på fitte, så enkelt. Jammen, du leste jo ikke! Jeg skrev: Fordi han ikke vet hva han går til. Det kan godt hende at dette er en moden og maskulin 17-åring som 'bare har lyst på fitte' (som du så fint skriver) men de aller fleste 17-åringer er ikke klare for noe sånt her. Han er ikke myndig, og mest sannsynlig bor han hjemme hos mamma og pappa. TS skriver at han er sjenert - kanskje han aldri har hatt sex før. Vil du da si at han er klar for en 38 år gammel kåt dame som bare tenner på 'stor kuk'? Sjangsen er stor for at den stakkars gutten får følelser og problemer i ettertid. Jeg er riktignok jente, men da jeg var 17 var jeg 'sammen med' en mann på 28. Vi gjorde mange ting som jeg trodde jeg ville der og da, men har angret på i ettertid. Det ble rett og slett for mye for min 17-årige mentalitet. 17-åringer er ikke voksne, og burde ikke gjøre 'voksne ting' 1
misogynist Skrevet 29. april 2012 #64 Skrevet 29. april 2012 Jammen, du leste jo ikke! Jeg skrev: Fordi han ikke vet hva han går til. Det kan godt hende at dette er en moden og maskulin 17-åring som 'bare har lyst på fitte' (som du så fint skriver) men de aller fleste 17-åringer er ikke klare for noe sånt her. Han er ikke myndig, og mest sannsynlig bor han hjemme hos mamma og pappa. TS skriver at han er sjenert - kanskje han aldri har hatt sex før. Vil du da si at han er klar for en 38 år gammel kåt dame som bare tenner på 'stor kuk'? Sjangsen er stor for at den stakkars gutten får følelser og problemer i ettertid. Jeg er riktignok jente, men da jeg var 17 var jeg 'sammen med' en mann på 28. Vi gjorde mange ting som jeg trodde jeg ville der og da, men har angret på i ettertid. Det ble rett og slett for mye for min 17-årige mentalitet. 17-åringer er ikke voksne, og burde ikke gjøre 'voksne ting' Så fordi du, som jente, ikke hadde kunnskap om hva du ville og ikke ville, så har ikke han her heller det? Det ER forskjell på menn og kvinner sin seksualitet. En ung mann på 17 kan fint ha uforpliktende sex med ei moden dame og komme seg styrket ut av det. 1
Gjest Elyssa Skrevet 29. april 2012 #65 Skrevet 29. april 2012 Så fordi du, som jente, ikke hadde kunnskap om hva du ville og ikke ville, så har ikke han her heller det? Det ER forskjell på menn og kvinner sin seksualitet. En ung mann på 17 kan fint ha uforpliktende sex med ei moden dame og komme seg styrket ut av det. Ja, det er jo det jeg sier. Han KAN kanskje det. Men det vet vi ikke. Mange gutter på 17 år er veldig usikre. Jeg hadde oppfattet dette som en dame som brukte en ung gutt. Slutt å oppføre deg som om hva du mener er det eneste riktige 1
misogynist Skrevet 29. april 2012 #66 Skrevet 29. april 2012 Ja, det er jo det jeg sier. Han KAN kanskje det. Men det vet vi ikke. Mange gutter på 17 år er veldig usikre. Jeg hadde oppfattet dette som en dame som brukte en ung gutt. Slutt å oppføre deg som om hva du mener er det eneste riktige Lille speil på veggen der... 2
Gjest Yellow Taxi Skrevet 29. april 2012 #67 Skrevet 29. april 2012 Forstår ikke hvorfor man i det hele tatt skal måtte argumentere for at dette er galt. De fleste som mener det er helt greit er jo anonyme - det er vel en grunn til det? Jeg kan godt stå fram som en som syns dette er HELT greit! Leser til eksamen i samfunnsfag nå, og tenkte veldig på dere som synes dette er greit når jeg kom til kapittelet om sosialisering, og hva som kan bli følgene om man ikke blir sosialisert på riktig måte og forstår hva som er rett og galt. Her er du da helt ute på viddene! Antagelser om at tidlige tilknytningsforhold kan påvirke senere forhold er KONTROVERSIELL med tanke på spedbarn...! En 17 åring kommer ikke til å få psykiske/relasjonelle skader av å ha sex med noen som kunne vært moren hans! Hele tanken er jo absurd, om vi hadde vært så lett å "ødelegge" hadde nok ikke samfunnet vært sivilisert i utgangspunktet. 4
Gjest Elyssa Skrevet 29. april 2012 #68 Skrevet 29. april 2012 Lille speil på veggen der... Ja, det er klart.. Når jeg sier at du kan ha rett, men det vet vi ikke..
Mrs.Shadows Skrevet 29. april 2012 #69 Skrevet 29. april 2012 Jeg kan godt stå fram som en som syns dette er HELT greit! Her er du da helt ute på viddene! Antagelser om at tidlige tilknytningsforhold kan påvirke senere forhold er KONTROVERSIELL med tanke på spedbarn...! En 17 åring kommer ikke til å få psykiske/relasjonelle skader av å ha sex med noen som kunne vært moren hans! Hele tanken er jo absurd, om vi hadde vært så lett å "ødelegge" hadde nok ikke samfunnet vært sivilisert i utgangspunktet. Her var det nok du som ikke forsto hva jeg mente. Det jeg mente var at dere som mener dette er greit ikke har lært vanlige normer som vi andre lærer. De aller fleste vil jo synes at dette her er helt absurd! Heldigvis ser det ut som dette er en troll-tråd siden TS ikke har skrevet noe mer enn sitt første innlegg. Med mindre hun er en (eller flere) av AB-ene da.
Shinana Skrevet 30. april 2012 #70 Skrevet 30. april 2012 Jeg synes han er for ung til å vite sitt eget beste på sikt, og at det derfor ikke er riktig at hun på 38 har sex med han. Til tross for at han vil det selv. Hun på 38 er alt for gammel for han på alle vis. Hun er dessuten gammel nok til å vite at han ikke er voksen enda, og burde derfor ha vett nok til å holde seg unna. Det er umoralsk fordi disse aldri vil kunne bli et par, til det er alderforskjellen for stor, og også nivået på modenhet. Jeg er 40 selv, og kunne aldri tenke meg å ha sex med en 17-årig gutt. Etter mitt syn; Det er ikke ulovlig. Hun er ikke for gammel. Han er gammel nok etter loven, og er i tillegg på sitt kåteste aldersmessig. Så da er det de allesteds nærværende normene som regulerer det hele. Jeg har selv en sønn på 16, og jeg er litt usikker på hva jeg ville synes dersom han om et år skulle ha seg med en kvinne på nær min alder. Et tveegget sverd. Samtidig er jeg rimelig sikker på at han da ville fått en ganske annen og mye bedre opplevelse enn med ei jente på sin egen alder. Så jeg er jammen ikke sikker......... Kanskje kan TS gi gutten en opplevelse han aldri vil glemme? 2
Gjest "gjest" Skrevet 30. april 2012 #71 Skrevet 30. april 2012 Hold deg unna guttungen, han vil ikke kunne tilfredsstille deg alikevel.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #72 Skrevet 30. april 2012 Dette virker som noe du er kåt på nå, men som du sikkert vil angre på etterpå. Når kåtskapen er over og du har roet deg ned er det sikkert ikke så kult å ligge med en litt tåpelig 17-åring der...
Erotisk Flukt Skrevet 30. april 2012 #73 Skrevet 30. april 2012 Nylig blitt singel. I den fobrbindelse har jeg vært innom ymse sex-sider på nett:-) Er 38 år selv. ikke mye erfaring før det forholdet jeg gikk ut fra. Har gjenoppfunnet en "fetisj" jeg hadde glemt...store kukker.. vært i kontakt med en mann på nett. nylig fant jeg ut at han var kun 17 år. Har snakket den del sammen og han har ymtet innpå om jeg vil "leke" med han. For noen dager siden viste han stasen på webcam og den var kjempesvær!! Aldri sett noe lignende før.. Han bor ikke langt fra meg og som sagt hinter inn på at han er sjenert, men vil selvfølgelig at en dame skal leke men pikken hans. For å være ærlig gjør det meg dritkåt. er jeg hel på viddene nå? er det umoralsk? DO IT!!! Enormt lite politisk korrekt, meget umoralsk, derfor blir det thumbs up fra meg! -Domino
latinaa Skrevet 30. april 2012 #74 Skrevet 30. april 2012 Kjør på sier jeg. Begge vill dette. Han er over 16 og hun er hypp, da er det bare og prøve ut så lengfe begge vil dette. Hadde det vært annderledels om han hadde vært 18? Så lenge dem har hatt web cam "sex" Så regner jeg med at begge er innteriserte Så syntes det blir helt feil og komme med masse dårlig arrgumenter oppover her. Noen syntes det er deilig å sniffe gammle bind og blir tent av det, andre blir tent av en "klismafil" som tenner på å få tarmskylling eller klyster. Andre tenner på trær. Andre liker bæsj andre tiss, og noen begge deler. Det jeg skal fram til er om dem begge syntes dette er riktig hva er problemet. Han liker vel MILF da vel :D Vil ikke si det er så sykt som folk skal ha det til. Da vet ikke folk hva sykt er! Mange sykere fetisjer der ute. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 1. mai 2012 #75 Skrevet 1. mai 2012 Tråden ryddet for avsporinger. Eventuelle spørsmål til modereringen tas i PM eller i egen tråd på Ris&Ros. Lille-pus (mod)
Gjest Elyssa Skrevet 1. mai 2012 #76 Skrevet 1. mai 2012 Samtidig er jeg rimelig sikker på at han da ville fått en ganske annen og mye bedre opplevelse enn med ei jente på sin egen alder. Hvorfor det? Sex er da finest med en man er glad i, spesielt første gang. Det er vel ikke bare tilfredsstillelsen det kommer an på?
Gjest Katten. Skrevet 2. mai 2012 #77 Skrevet 2. mai 2012 Kjør på. Vil bli en opplevelse for dere begge, og overhodet ikke noe som 'skader' gutten. 2
suliman Skrevet 2. mai 2012 #78 Skrevet 2. mai 2012 (endret) Synes du skal kutte kontakt med guttungen og finne noen på din egen alder, selv om han er over lavalderen så er det drøyt med den aldersforskjellen. Han ble født når du var 21, altså halloo... Du kommer også til å ødelegge litt for han framover selv om han ikke er klar over det selv, han kommer til å få det vanskelig med å få dame denne gutten. Tenk over det da, hadde kjæresten min sagt at han som 17-åring hadde sex med ei dame på nærmere 40 hadde jeg ikke likt tanken på å kose og ha sex med han, kanskje bare jeg som er litt sær, men æsj.. Endret 2. mai 2012 av suliman
misogynist Skrevet 2. mai 2012 #79 Skrevet 2. mai 2012 Hvorfor det? Sex er da finest med en man er glad i, spesielt første gang. Det er vel ikke bare tilfredsstillelsen det kommer an på? Det der er pokker meg ikke en garanti for noe som helst! 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. mai 2012 #80 Skrevet 2. mai 2012 En 17-åring er på mange måter fortsatt et barn, så nei jeg syns ikke du skal gjøre dette. Bare fordi en person er over seksuell lavalder så betyr ikke det at det er fritt vilt. En 17-årings seksuelle erfaringer burde oppleves med noen på sin egen alder og med noen som er på samme "nivå" som seg selv. Syns jeg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå