Gå til innhold

17-åring - umoralsk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har man lyst har man lov, heter det :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeee
Skrevet

Ja, og jeg sier nok en gang; jeg syns det er feil og umoralsk! Det var ikke mer enn det jeg skulle frem til i utgangspunktet!

Skrevet

Om det er umoralsk eller ikke kommer tydeligvis an på øyet som ser.

AnonymBruker
Skrevet

Argumentene for å ikke gjøre det synes jeg er rimelig svake.

Argument nummer en. Du er gammel nok til å være moren hans.

Enig. Dette er et dårlig argument. Bestefar er 78 og bestemor er 62. Ja, bestefar er gammel nok til å være faren, men det er ikke galt at de har sex. USAKLIG ARGUMENT!!!!!!

Argument nummer 2. Hva andre mennesker synes om det? Også irrelevant. Andre mennesker har ikke noe med deres sexliv.

Enig!!!!!!

Argument 3. Det er tydeligvis ekkelt i andres øyne bare fordi de aldri kunne tenke seg å gjøre slikt selv. Også irrelevant og ganske trangsynt.

Enig!!!!!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så de fleste her synes altså det er helt ok at dama på 38 har sex med 17-åringen?

Jeg har en sønn på 16 og en datter på 17. Skal tro om de har noen lekre venner :sengekos:

Skrevet

Argumentene for å ikke gjøre det synes jeg er rimelig svake.

-------------------------------------------------------------

Virkelig? Argumentet at 'jeg synes det er ekkelt og umoralskt' holder lang vei for at man skal mene noen ikke bør gjøre en handling, men hvorvid man mener vedkommende bør straffes for det i ettertid, det vil være en annen sak som krever en mer vid analyse utenfor ens egen preferanser.

TS spørr tross alt man andre synes det er umoralskt og feil av henne, og de som mener det er umoralskt synes jeg har god nok grunn til å mene at det er feil av henne. Moral er (dessverre?) ikke objektivt, og man trenger ikke gå lenger enn til sine egne erfaringer for å danne seg et standpunkt om hva man mener er riktig moral.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

men hvorvid man mener vedkommende bør straffes for det i ettertid, det vil være en annen sak som krever en mer vid analyse utenfor ens egen preferanser.

Eh? Det er ikke straffbart, så her trenger man ingen analyse...

Men, er ikke poenget at hun vil gi han en ronk eller blowjob?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er det bare en ting som er galt og det er alle fordømsfulle idioter som dømmer deg. Han er 17, det er ikke ulovlig. Dette er helt greit. At er kvalmt er bare noe enkelte folk har lært seg opp til at det er og er ingen fasit.

For noen dager siden viste han stasen på webcam og den var kjempesvær!! Aldri sett noe lignende før..

Det er vel det eneste du bør være litt obs på for så vidt jeg vet så er det ulovlig om du ser på da han er under 18.

Bortsett fra det, kjør på så lenge begge vil og vis fingeren til alle andre.

Og ja, jeg hadde sagt det samme om det var omvendt i dette tilfelle. Jeg vil tross alt ha likestilling og er dr**lei av at vi damer skal bli sett på som noe som er laget av glass. For det er vi ikke.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Så de fleste her synes altså det er helt ok at dama på 38 har sex med 17-åringen?

Jeg har en sønn på 16 og en datter på 17. Skal tro om de har noen lekre venner :sengekos:

Eller kanskje har venner med lekre mødre og fedre :lur:

------

Men her er begge voksne (han er i hvertfall over den seksuelle lavalder), så vi har ingenting med hva de gjør. Det er lovlig. Og jeg tror faktisk at folks fordommer her er ti ganger mer skadelig enn at en 38-åring har sex med en 17-åring.

• Liker 8
Skrevet

Eh? Det er ikke straffbart, så her trenger man ingen analyse...

Det er nettopp det som er poenget. Dersom saken ikke trengs å se objektivt og fra et straffbart perspektiv, kan folk ha sine egne moralske tanker rundt denne saken uten å bli klandret for å ha ubetydelig eller ingen grunn til bunns.

At man synes noe er ekkelt er nok grunn for at man skal synes det er umoralskt, og siden der er vår personlige mening TS spør om, mener jeg det blir unødvendig å henvise til loven og egen seksuell preferanse når man skal svekke standpunktene til noen andre her inne.

• Liker 2
Skrevet

Eller kanskje har venner med lekre mødre og fedre :lur:

------

Men her er begge voksne (han er i hvertfall over den seksuelle lavalder), så vi har ingenting med hva de gjør. Det er lovlig. Og jeg tror faktisk at folks fordommer her er ti ganger mer skadelig enn at en 38-åring har sex med en 17-åring.

Nettopp!

Om disse to får pule i fred så får de seg begge noe gøy sammen. Så kommer moralpolitiet og trakkaserer og fordømmer dem ihjel, det er DA skaden oppstår. Så jeg gjenter, dette er to likeverdige parter med samme mål, jeg ser ikke problemet.

• Liker 2
Skrevet

Nylig blitt singel. I den fobrbindelse har jeg vært innom ymse sex-sider på nett:-)

Er 38 år selv. ikke mye erfaring før det forholdet jeg gikk ut fra. Har gjenoppfunnet en "fetisj" jeg hadde glemt...store kukker..

vært i kontakt med en mann på nett. nylig fant jeg ut at han var kun 17 år. Har snakket den del sammen og han har ymtet innpå om jeg vil "leke" med han.

For noen dager siden viste han stasen på webcam og den var kjempesvær!! Aldri sett noe lignende før..

Han bor ikke langt fra meg og som sagt hinter inn på at han er sjenert, men vil selvfølgelig at en dame skal leke men pikken hans.

For å være ærlig gjør det meg dritkåt. er jeg hel på viddene nå? er det umoralsk?

Jeg kan overhodet ikke se at det skulle være umoralsk å ha sex med en syttenåring. Så lenge han er normalt utrustet mentalt. For syttenårige gutter er det nok langt mer skadelig at de lever i en kultur som barnliggjør dem - vår kultur har jo, inspirert av amerikanske foreldres trang til å se seg selv som unge så lenge som mulig kombinert med et utdanningsløp som blir stadig lenger, dratt barndommen/ungdomstiden lenger og lenger opp i det som tidligere var voksen alder - jeg tror det er et langt større problem for unge gutter at de er på topp seksuelt i en alder da enkelte nærmest kan få seg til å kalle dem barn, og at man må konkurrere hardt med eldre gutter om de de jevnaldrende jentene.

At det også finnes en og annen MILF som liker unge gutter vil bare jevne ut forholdene, ser ikke noe negativt i det. Da jeg var 16 hadde jeg sterkere lyster enn jeg har hatt noensinne senere, og det er ikke nødvendigvis riktig at det å ha sex som ung gutt er veldig farlig, mens det å leve i måneder av gangen i denne alderen uten sex er helt greit. Om jeg så står på hodet greier jeg ikke å se på en syttenårig gutt som har lystbetont og frivillig sex med en 38-årig kvinne som et offer. At vi i vår tid er i ferd med å innføre et stadig sterkere alderstabu som del av trenden med å trekke barndommen lenger og lenger opp i livet, er ikke akkurat noe vi bør være stolte av.

Jeg tror også vi skal passe oss for å blande egne preferanser i moralske vurderinger. Når folk som selv ikke kunne tenke seg en mye eldre eller mye yngre seksualpartner roper høyt i avsky og fordømmelse minner det unektelig om de homofobe som for få år siden brukte samme tankegang for å rakke ned på menn som har sex med menn: Æsj, det er jo bare ekkelt! Nå mener jeg selvsagt at man i et samfunn med ytringsfrihet også må få lov å gi uttrykk for slike negative holdninger, men la oss kalle en spade en spade, det akkurat samme mekanisme vi ser her.

• Liker 5
Skrevet

Jeg respekterer ingen som har slike ønsker som dette i alle fall.

Klarer ikke å forstå at enkelte sier "kjør på" heller :spy:

Skrevet

Jeg respekterer ingen som har slike ønsker som dette i alle fall.

Klarer ikke å forstå at enkelte sier "kjør på" heller :spy:

Men du klarer heller ikke å argumentere for ditt syn. Ikke klarer du heller å påvise hvorfor dette skal være skadelig på noe som helst vis. Bortsett fra å bli trakkasert av de som er dine likesinnede da.

• Liker 4
Gjest Awzm me
Skrevet

Tenk deg at du hadde en sønn på 17 år, som hadde gjort slik med en 38 år gammel kvinne. Ville du sett på det som umoralsk og ekkelt?

Gjest Elyssa
Skrevet

Hvis du gjør det, tror jeg denne gutten kommer til å angre i fremtiden..

Desverre... Han vet nok ikke helt hva han går til.

Skrevet

Hvis du gjør det, tror jeg denne gutten kommer til å angre i fremtiden..

Desverre... Han vet nok ikke helt hva han går til.

Hvorfor skal han det?

• Liker 2
Gjest Elyssa
Skrevet

Hvorfor skal han det?

Det ser du hvis du leser ferdig hva jeg skrev ;)

Skrevet

Det ser du hvis du leser ferdig hva jeg skrev ;)

Igjen, hvorfor det? Han har lyst på fitte, så enkelt.

• Liker 1
Gjest Lykkeee
Skrevet

Det virker ikke som de som syns dette er umoralsk og ekkelt får lov å si det her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...