AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #21 Skrevet 28. april 2012 En MILF er alle unggutters drøm. Kjør på 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #22 Skrevet 28. april 2012 Hva hadde du selv sagt om du hørte om det samme bare at mannen var eldst? Å sammenligne menn og kvinner i denne sammenheng er helt på viddene. 2
Gjest Lykkeee Skrevet 28. april 2012 #23 Skrevet 28. april 2012 En GUTT på 17 år, er virkelig ikke så voksen! Jeg har en lillebror på 17 år, og hadde han gjort noe slikt, herregud!
misogynist Skrevet 28. april 2012 #24 Skrevet 28. april 2012 En GUTT på 17 år, er virkelig ikke så voksen! Jeg har en lillebror på 17 år, og hadde han gjort noe slikt, herregud! Så hadde han fått sin livs opplevelse. 8
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #25 Skrevet 28. april 2012 Hadde du sagt det samme om det var en 17år gammel jente og en 38år gammel mann? Hadde du sagt det samme om det var en 17år gammel mann og en 28år gammel jente? Hvor går grensen for hvor gammel en jente kan være før det kan være riktig å pule en 17-åring? 2
Gjest Lykkeee Skrevet 28. april 2012 #26 Skrevet 28. april 2012 Nei, vet du at det tror jeg faktisk ikke at han hadde misogynist... Ikke med en dame som er "så" gammel at hun kunne vært moren hans ..
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #27 Skrevet 28. april 2012 En GUTT på 17 år, er virkelig ikke så voksen! Jeg har en lillebror på 17 år, og hadde han gjort noe slikt, herregud! Han er seksuelt voksen. 16 år er grensen. 3
Mrs.Shadows Skrevet 28. april 2012 #28 Skrevet 28. april 2012 Å sammenligne menn og kvinner i denne sammenheng er helt på viddene. Fordi at?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #29 Skrevet 28. april 2012 Fordi at? Visse ting er så åpenlyse at de ikke fortjener å diskuteres. 2
Gjest Lykkeee Skrevet 28. april 2012 #30 Skrevet 28. april 2012 Takk, det er jeg fullstendig klar over! Men, det er varierende hvor mentalt voksen man er selv om man er over den seksuelle lavalder! For alt jeg vet så er denne gutten det er snakk om her veldig moden, og hans største drøm er å la en "eldre" dame gjøre som hun vil, men dette gjelder ikke alle 17 år gamle gutter! Jeg har vel rett til min egen mening, som alle andre her? Jeg personlig syns det er veldig, veldig, umoralsk!
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #31 Skrevet 28. april 2012 Argumentene for å ikke gjøre det synes jeg er rimelig svake. Argument nummer en. Du er gammel nok til å være moren hans. Ja, men du er ikke moren hans og ikke kommer du til å bli det heller. Gutten er over den seksuelle lavalder og kan ha sex med hvem han vil, så det argumentet synes jeg bare er usaklig. Argument nummer 2. Hva andre mennesker synes om det? Også irrelevant. Andre mennesker har ikke noe med deres sexliv. Du gjør hverken noe ulovlig eller skadelig. Dere kommer sikkert ikke til å kringkaste at dere har hatt sex. Jeg ser ikke hvorfor det skulle være så farlig å sex med en som er eldre enn seg så lenge dere begge er inne forstått med at det bare handler om sex. Argument 3. Det er tydeligvis ekkelt i andres øyne bare fordi de aldri kunne tenke seg å gjøre slikt selv. Også irrelevant og ganske trangsynt. Hvis folk ikke har bedre argumenter enn dette så ser jeg heller ikke problemet. På tide å komme seg ned fra sin høye hest. 15
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #32 Skrevet 28. april 2012 Jeg lurer også på hvor grensen går. Som en over her skriver.. hva med en gutt på 17 og ei på 27? Eller ei på 23 for den saks skyld? Er dette også heeeelt forkastelig? 2
Mrs.Shadows Skrevet 28. april 2012 #33 Skrevet 28. april 2012 Visse ting er så åpenlyse at de ikke fortjener å diskuteres. Ja, som for eksempel at dette er helt feil på alle mulige måter. Uansett hvem som er mann/gutt og dame/jente.
Gjest Lykkeee Skrevet 28. april 2012 #34 Skrevet 28. april 2012 Nå spør jo denne damen her inne, da kan hun vel ikke forvente at alle skal hoppe i taket av glede, for så å skrive kjør på?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #35 Skrevet 28. april 2012 Ja, som for eksempel at dette er helt feil på alle mulige måter. Uansett hvem som er mann/gutt og dame/jente. At du synes det er feil betyr ikke at du har rett:) 7
misogynist Skrevet 28. april 2012 #36 Skrevet 28. april 2012 Nei, vet du at det tror jeg faktisk ikke at han hadde misogynist... Ikke med en dame som er "så" gammel at hun kunne vært moren hans .. Det skal du ikke være for sikker på. Herrenes veier er meget så uransakelige. Om ikke alle, så vil de fleste menn på 17 sette stor pris på å få ha seg med ei flott og voksen dame. Og de fleste menn som er eldre en denne damen vil tenke "Pokker for en heldig jævel!". Du kan mene hva du vil, men meningene dine stemmer ikke med hva de fleste menn faktisk tenker, og kunne tenkt seg. 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #37 Skrevet 28. april 2012 Jeg synes han er for ung til å vite sitt eget beste på sikt, og at det derfor ikke er riktig at hun på 38 har sex med han. Til tross for at han vil det selv. Hun på 38 er alt for gammel for han på alle vis. Hun er dessuten gammel nok til å vite at han ikke er voksen enda, og burde derfor ha vett nok til å holde seg unna. Det er umoralsk fordi disse aldri vil kunne bli et par, til det er alderforskjellen for stor, og også nivået på modenhet. Jeg er 40 selv, og kunne aldri tenke meg å ha sex med en 17-årig gutt. 1
Gjest Lykkeee Skrevet 28. april 2012 #38 Skrevet 28. april 2012 Ja, nå er jo ikke jeg en 17 år gammel gutt, så hva ALLE andre mener kan jeg jo ikke si noe om! Men at ikke alle på død og liv vil det, det er jeg ganske sikker på
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #39 Skrevet 28. april 2012 Jeg synes han er for ung til å vite sitt eget beste på sikt, og at det derfor ikke er riktig at hun på 38 har sex med han. Til tross for at han vil det selv. Hun på 38 er alt for gammel for han på alle vis. Hun er dessuten gammel nok til å vite at han ikke er voksen enda, og burde derfor ha vett nok til å holde seg unna. Det er umoralsk fordi disse aldri vil kunne bli et par, til det er alderforskjellen for stor, og også nivået på modenhet. Jeg er 40 selv, og kunne aldri tenke meg å ha sex med en 17-årig gutt. Må man bli et par for å kunne ha sex da? Gammeldags holdning. 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #40 Skrevet 28. april 2012 Ja, nå er jo ikke jeg en 17 år gammel gutt, så hva ALLE andre mener kan jeg jo ikke si noe om! Men at ikke alle på død og liv vil det, det er jeg ganske sikker på Nå handler jo ikke denne tråden om alle de som ikke vil det, men en 17år gammel gutt som har uttrykt at han vil ha sex med denne kvinnen. De er ikke så uskyldige som dere tror selv om de kan være umodne:) 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå