AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Nylig blitt singel. I den fobrbindelse har jeg vært innom ymse sex-sider på nett:-) Er 38 år selv. ikke mye erfaring før det forholdet jeg gikk ut fra. Har gjenoppfunnet en "fetisj" jeg hadde glemt...store kukker.. vært i kontakt med en mann på nett. nylig fant jeg ut at han var kun 17 år. Har snakket den del sammen og han har ymtet innpå om jeg vil "leke" med han. For noen dager siden viste han stasen på webcam og den var kjempesvær!! Aldri sett noe lignende før.. Han bor ikke langt fra meg og som sagt hinter inn på at han er sjenert, men vil selvfølgelig at en dame skal leke men pikken hans. For å være ærlig gjør det meg dritkåt. er jeg hel på viddene nå? er det umoralsk?
Mrs.Shadows Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Herregud, det er bare ekkelt. Hva hadde du selv sagt om du hørte om det samme bare at mannen var eldst? 7
yes2yes Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Jeg synes ikke du burde gjøre det, med tanke på den store aldersforskjellen og det faktum at dere egentlig ikke føler noe for hverandre utenom det seksuelle. Om begge to går inn for det er det ikke mye jeg kan si i mot, men av mine egne moralske prinsipp, synes jeg det bryter med moralen vedrørende hva som er fornuftige og givende valg å ta som en voksen person. 2
Gjest Bobler Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Du er snart FØRTI, og han er ikke myndig en gang. Han er ikke en mann, han er en GUTT. Ekkelt, rett og slett. Og ja, umoralsk. Finn deg en på din egen alder. 9
Gjest Grønnblomst Skrevet 28. april 2012 #8 Skrevet 28. april 2012 Enig med bobler over her. Skjerp deg. Du kunne jo nesten vært mora hans.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #10 Skrevet 28. april 2012 Jeg derimot, i motsetning til alle her, ser ikke noe problem i det. Gutten for oppfylt en drøm og du får oppfylt en fetisj/drøm. Så lenge det bare er snakk om sex. 17 åringer er jo ganske voksen, vil ikke skade han på noen måte. Go for it! 10
Mrs.Shadows Skrevet 28. april 2012 #11 Skrevet 28. april 2012 Den stakkars gutten ville nok fått ett helt annet syn på foreldrene til kompiser e.l. som er på samme alder etterpå.. :gjeiper: Stakkars gutt, om du gjør det. 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #12 Skrevet 28. april 2012 Jeg derimot, i motsetning til alle her, ser ikke noe problem i det. Gutten for oppfylt en drøm og du får oppfylt en fetisj/drøm. Så lenge det bare er snakk om sex. 17 åringer er jo ganske voksen, vil ikke skade han på noen måte. Go for it! Enig. Han er jo ikke noe barn akkurat. Har neppe vondt av at en eldre kvinne hjelper han til å få sæden til å sprute:-) 6
Gjest Bobler Skrevet 28. april 2012 #13 Skrevet 28. april 2012 Enig. Han er jo ikke noe barn akkurat. Har neppe vondt av at en eldre kvinne hjelper han til å få sæden til å sprute:-) Hadde du sagt det samme om det var en 17år gammel jente og en 38år gammel mann? 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #14 Skrevet 28. april 2012 Hadde du sagt det samme om det var en 17år gammel jente og en 38år gammel mann? Om hun er oppegående og hadde ønsket det, og han hadde respektert hva hun ville. Hvorfor ikke? 5
Gjest Bobler Skrevet 28. april 2012 #15 Skrevet 28. april 2012 Om hun er oppegående og hadde ønsket det, og han hadde respektert hva hun ville. Hvorfor ikke? Fordi det er direkte kvalmt og umoralsk. Han er en liten guttevalp, småforvirra, kåt og syntes det er spennende med sex. At en dame på 38 skal utnytte dette til hennes fordel er forkastelig. JA det er frivillig, men det betyr vitterlig ikke at det er greit å gjøre det. Hu kunne ha vært moren hans. 8
Mrs.Shadows Skrevet 28. april 2012 #16 Skrevet 28. april 2012 Helt enig med Bobler. Blir kvalm av å tenke på dette. Har en bror på 17, og moren hans er 36.. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #17 Skrevet 28. april 2012 snørrungen er jo over den seksuelle lavalder. gutten liker milfs og milfen vil ha diger kuk. kjør på? 5
DetteErMeg Skrevet 28. april 2012 #18 Skrevet 28. april 2012 du er gammel nok til å kunne vært moren hans! Ville du rotet med en av kompisens til sønnen din hvis du hadde en på 17? Jeg er 17 selv (jente) og tanken på at en i klassen min skulle rotet med en på din alder er bare frastøtende... vanligvis er jeg er for "alder har ingen ting å si" men når du er over dobbelt så gammel som han blir det litt drøyt... 1
misogynist Skrevet 28. april 2012 #19 Skrevet 28. april 2012 Det vil gå helt fint for dere begge. Det er først når moralpolitiet skal kartlegge ditt seksualliv at det vil bli problemer. Dere er to likeverdige parter som ønsker kjønnslig omgang, jeg ser ikke problemet. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå