Gjest miss89 Skrevet 4. mai 2012 #61 Skrevet 4. mai 2012 Jeg plusser både AB, folk med nick, for som er morsomme og folk som ikke er så morsomme.. Er tydeligvis ikke så vanskelig å imponere jeg.. Jaja
Silfen Skrevet 4. mai 2012 #62 Skrevet 4. mai 2012 Og jeg som trodde hemoroider var ubehagelig. Tanken på en gjeng med modder der inne ...
Gjest Katten. Skrevet 4. mai 2012 #63 Skrevet 4. mai 2012 Men on topic: jeg plusser bare det jeg finner bra nok til å fortjene en pluss. Uavhengig om det er AB eller duster som mennesker som liker paprika.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #65 Skrevet 18. mai 2012 Jeg plusser både AB, folk med nick, for som er morsomme og folk som ikke er så morsomme.. Er tydeligvis ikke så vanskelig å imponere jeg.. Jaja OG godt er det! Deilig å få pluss på innlegg på en grå dag!
CalidumCor Skrevet 18. mai 2012 #66 Skrevet 18. mai 2012 Men on topic: jeg plusser bare det jeg finner bra nok til å fortjene en pluss. Uavhengig om det er AB eller duster som mennesker som liker paprika. Kunne ikke vært mer enig!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå