Gjest Raindrops Skrevet 29. april 2012 #22 Skrevet 29. april 2012 Jeg gjør ikke det, men av og til plusser jeg toskete trolleinnlegg, bare fordi jeg kan :gjeiper: 4
Surriball Skrevet 29. april 2012 #23 Skrevet 29. april 2012 Jeg plusser både AB og de med nick, så lenge det er godt skrevet. Jeg plusser av og til på motstridende innlegg, hvis jeg mener begge har gode argumenter. Kanskje jeg er lett å overbevise? Og hvis det er mange som sier noe bra nedover siden, er jeg gjerne raus med plussene. Jeg velger liksom ikke én som får pluss. Men ja, jeg er også kanskje en av "samvittighetsplusserne". Synes det er litt trist hvis noen har skrevet et godt innlegg uten å få pluss hvis mer kjente brukere under har skrevet det samme og fått pluss. Men jeg gir ikke pluss til innlegg som siterer noen og skriver "signerer denne" osv.! 8
Aldrisur Skrevet 29. april 2012 #24 Skrevet 29. april 2012 Jeg plusser både AB og de med nick, så lenge det er godt skrevet. Jeg plusser av og til på motstridende innlegg, hvis jeg mener begge har gode argumenter. Kanskje jeg er lett å overbevise? Og hvis det er mange som sier noe bra nedover siden, er jeg gjerne raus med plussene. Jeg velger liksom ikke én som får pluss. Men ja, jeg er også kanskje en av "samvittighetsplusserne". Synes det er litt trist hvis noen har skrevet et godt innlegg uten å få pluss hvis mer kjente brukere under har skrevet det samme og fått pluss. Men jeg gir ikke pluss til innlegg som siterer noen og skriver "signerer denne" osv.! Som om jeg skulle sagt det selv. 7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #25 Skrevet 29. april 2012 Frykte deg AB? Du er jo den feigeste brukeren på hele forumet Nokså absurd å føle seg modigere bare fordi man poster med et anonymt nick. 8
Gjest Bud Skrevet 29. april 2012 #26 Skrevet 29. april 2012 Nå plussa jeg dere alle i desperat forsøk på å komme til himmelen Velbekomme! 4
Surriball Skrevet 29. april 2012 #27 Skrevet 29. april 2012 Som om jeg skulle sagt det selv. Nå ble jeg litt usikker på om du fortjener pluss eller ikke 3
Gjest Vodka Skrevet 29. april 2012 #28 Skrevet 29. april 2012 Plusser av og til av dårlig samvittighet på bilder i bildetrådene.. når det er et bilde med få plusser i mellom bilder med mange plusser. :/ 5
Cuddlegirl Skrevet 29. april 2012 #30 Skrevet 29. april 2012 Nå plussa jeg dere alle i desperat forsøk på å komme til himmelen Velbekomme! Da får du en tilbake! 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #32 Skrevet 29. april 2012 Jeg gir ikke plusser ! Da får du ingen plusser av meg heller. Så det så. 4
Gjest Corto Maltese Skrevet 29. april 2012 #33 Skrevet 29. april 2012 Da får du ingen plusser av meg heller. Så det så. Jeg forventer heller ingen plusser 1
Gjest Blondie65 Skrevet 29. april 2012 #34 Skrevet 29. april 2012 Nei, jeg plusser bare det jeg synes er bra på en eller annen måte. Men til gjengjeld så plusser jeg også AB! Jeg også. Eller hvis jeg er enig. Og det spiller ingen rolle om det er AB, gjest eller bruker som skriver. Men så har jeg ingen vendetta mot AB heller.
Sweet77 Skrevet 29. april 2012 #35 Skrevet 29. april 2012 Nå plussa jeg dere alle i desperat forsøk på å komme til himmelen Velbekomme! Til Pluss-himmelen? 3
Dunkel Skrevet 29. april 2012 #36 Skrevet 29. april 2012 Plusser av og til av dårlig samvittighet på bilder i bildetrådene.. når det er et bilde med få plusser i mellom bilder med mange plusser. :/ Haha, det gjør jeg også. Er redd for at de skal bli lei seg for at de ikke har fått så mange plusser, noe som kan føre til at de tror at folk ikke synes de er like fine som de andre... Ellers så plusser jeg alle som kommer med et godt poeng, får meg til å le eller lignende. Jeg bryr meg ikke om det er AB eller en med brukernavn. Plusser heller ikke de ''kule brukerene'', bare fordi de postet et innlegg. De må komme med noe bra for å fortjene en pluss 5
redchilli Skrevet 29. april 2012 #37 Skrevet 29. april 2012 Jeg plusser masse fordi da tenker jeg at vedkommende kanskje blir like glad som jeg blir når jeg får en pluss 4
kisskissbangbang Skrevet 30. april 2012 #39 Skrevet 30. april 2012 Jeg gjør det, ja. Av og til leser jeg til og med disse "Artige historier"-trådene bare for å plusse de som har fått få eller ingen plusser fordi jeg får så vondt av dem. 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #40 Skrevet 30. april 2012 Jeg gjør det, ja. Av og til leser jeg til og med disse "Artige historier"-trådene bare for å plusse de som har fått få eller ingen plusser fordi jeg får så vondt av dem. Men så har du også et hjerte av gull da. <3 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå