Capricorn Skrevet 30. april 2012 #41 Skrevet 30. april 2012 Det gjør jeg også, men da må det også være et godt innlegg. Da kan jeg tenke: Jøss, hvorfor har ikke den fått pluss? Får plusse jeg da 2
Gjest Loverdose Skrevet 30. april 2012 #42 Skrevet 30. april 2012 Alle innleggene i denne tråden er jo plusset! Så snille vi er med hverandre. 4
yes2yes Skrevet 30. april 2012 #43 Skrevet 30. april 2012 Jeg plusser dersom jeg mener innlegget har saklige argumenter og belyser saken fornuftig fra flere hold, og når jeg samtidig ikke har anledning eller ønske om å skrive 'godt poeng' til vedkommende. Morsomme og gledelige innlegg kan jeg også like dersom de ikke kommer i utide. Plussene er vel generellt sett min måte å si 'fortsett slik i tråden' til brukeren, det være AB eller en med nickname. Personangrep og usaklig latterligjøring av andre plusser jeg derimot aldri på, for de har uansett ingenting å gjøre i en debatt der man diskuterer sak fremfor person. Jeg plusser ikke av samvittighet, for vedkommende bør være klar over at et godt argument måles ikke etter hvor mange som trykker på ein knapp, men heller av reaksjonene(eller mangel på sådann) i ettertid. I omvendt tilfelle ville det vært store skjevheter mellom hvem jeg synes har godt å gjøre i tråden, og de jeg ser hanker mest plusser. 4
kisskissbangbang Skrevet 30. april 2012 #44 Skrevet 30. april 2012 Men så har du også et hjerte av gull da. <3 Jeg elsker AB-er! 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #47 Skrevet 3. mai 2012 Lurer på om det bare er meg som gjør det? Det hender jeg leser en tråd. Mange morsomme innlegg, med drøssevis av plusser. Også dukker det plutselig opp et innlegg som er halveis morsomt, uten plusser. Jeg får utrolig dårlig samvittighet jeg hvis jeg går videre uten å plusse, så da blir det til at jeg plusser bare for å være snill. Kan jo ikke være noe morsomt å skrive noe som man tror slår ann, også blir bare alle andre plusset Ja, uff, jeg gjør det samme. Noen ganger får jeg dårlig samvittighet når jeg ikke gjør det og må gå tilbake og plusse innlegget 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #48 Skrevet 3. mai 2012 Det går selvsagt helt greit. Men se; hadde du skrevet det med nick hadde de plussene og betydd noe. Nå er de helt verdiløse. Hvorfor er plussene verdiløse? Det er de jo ikke i den debatten, det viser bare at mange er enige med den brukeren. Og AB:er er i hvert fall ikke plussankere. 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #50 Skrevet 3. mai 2012 Da får du ingen plusser av meg heller. Så det så. Den smileyen fikk meg til å smile 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #51 Skrevet 3. mai 2012 Nei, jeg plusser bare det jeg synes er bra på en eller annen måte. Men til gjengjeld så plusser jeg også AB! I love you. 2
Mezzo Skrevet 4. mai 2012 #52 Skrevet 4. mai 2012 Så det er SÅNN jeg har fått plussene mine... Tenkte nøyaktig det samme om mine få stakkars pluss Og til TS vil eg sei; herlig innlegg! Eg måtte le - og ikkje av medlidenhet. Du tenke litt sånn som meg, bortsett frå at eg ennå ikkje har plussa nokon fordi eg syns synd på dei - men så er det først den siste tida eg har vert aktiv her på KG....
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #53 Skrevet 4. mai 2012 Totalt verdiløst. Er det slik at du "samler" på plusser? Eneste grunnen til at plusser er verdt noe er fordi de symboliserer at noen er enige med deg, eller respekterer det du mener/skriver. Samme da om en er gjest, AB eller med brukernavn. 3
OhSerendipity Skrevet 4. mai 2012 #55 Skrevet 4. mai 2012 Hvorfor er alle så opphengt i dette plussfenomenet? 1
Silfen Skrevet 4. mai 2012 #56 Skrevet 4. mai 2012 Fordi man må ta igjen Katten. Det er den eneste grunnen. Han må slås, bankes ned i støvlene og tygger og spyttes ut igjen.
Gjest Vampen Skrevet 4. mai 2012 #58 Skrevet 4. mai 2012 Fordi man må ta igjen Katten. Det er den eneste grunnen. Han må slås, bankes ned i støvlene og tygger og spyttes ut igjen. Det har jeg jobbet med LENGE, det er vanskeligere enn man skulle tro. Jeg trodde jeg skulle klare det når han tok pause, men det er den mest udugelige pausen ever. 1
Silfen Skrevet 4. mai 2012 #59 Skrevet 4. mai 2012 Kanskje vi kan godsnakke med en modde og få han bannet i ett år? 1
Gjest Katten. Skrevet 4. mai 2012 #60 Skrevet 4. mai 2012 Jeg har dasket dem for mye med penisen min. De er i min hule... rumpe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå