Gå til innhold

Plusser pga dårlig samvittighet


Fremhevede innlegg

Gjest Bobler
Skrevet

Lurer på om det bare er meg som gjør det?

Det hender jeg leser en tråd. Mange morsomme innlegg, med drøssevis av plusser. Også dukker det plutselig opp et innlegg som er halveis morsomt, uten plusser. Jeg får utrolig dårlig samvittighet jeg hvis jeg går videre uten å plusse, så da blir det til at jeg plusser bare for å være snill.

Kan jo ikke være noe morsomt å skrive noe som man tror slår ann, også blir bare alle andre plusset :sjenert:

  • Liker 22
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg også har det sånn. Eller hvis det er mange innlegg med mange plusser, og et OK innlegg uten pluss, så plusser jeg.

  • Liker 12
Skrevet

Nei, sånne årsaker plusser jeg ikke av. Jeg plusser kun ting som er bra, får meg til og le og som har et brukernavn.

  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei, sånne årsaker plusser jeg ikke av. Jeg plusser kun ting som er bra, får meg til og le og som har et brukernavn.

:snurt:

Jeg har plusset deg en hel masse tidligere, men nå gidder jeg ikke gjøre det lenger.

  • Liker 30
Gjest Bandit
Skrevet

Så det er SÅNN jeg har fått plussene mine... :ler:

  • Liker 18
Skrevet

:snurt:

Jeg har plusset deg en hel masse tidligere, men nå gidder jeg ikke gjøre det lenger.

Det går selvsagt helt greit.

Men se; hadde du skrevet det med nick hadde de plussene og betydd noe. Nå er de helt verdiløse.

  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Det var da veldig til kommunisttenkning. "Alle får hvis noen får". Nei, det gjør jeg ikke :gjeiper:

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tenker litt sånn. Men samtidig er det faktisk ikke alltid jeg syns gode innlegg blir gjenspeila i plussene. En AB eller mindre kjent bruker kan skrive morsomme innlegg uten å bli plussa, mens kjente brukere kan skrive "LOL" og få 10 plusser. Det er bare sånn det er :)

  • Liker 18
Gjest Loverdose
Skrevet

Plusset alle innleggene i denne tråden jeg...

  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det går selvsagt helt greit.

Men se; hadde du skrevet det med nick hadde de plussene og betydd noe. Nå er de helt verdiløse.

Håneida, jeg har 451249 plusser, og antallet er stadig økende. Jeg er AB, elsket, hatet og fryktet over hele KG. Jeg vet svaret på alt, og selv om jeg har kort lunte kan jeg også være som sendt fra himmelen og gi uvurderlige råd. Døgnet rundt. :jepp:

Jeg er MEKTIG! Muhahahaha! *host* hahahaha!

Min makt øker sakte men sikkert, pluss for pluss, og etter at KG har blitt for lite planlegger jeg verdensherredømme. Man må begynne i det små :)

  • Liker 20
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Men se; hadde du skrevet det med nick hadde de plussene og betydd noe. Nå er de helt verdiløse.

Plussene er verdiløse uansett. Det er fiktive "poeng" på internett

  • Liker 14
Skrevet

Plussene er verdiløse uansett. Det er fiktive "poeng" på internett

Det spørs helt hva du legger i ordet verdi i denne sammenhengen.

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Plussene er verdiløse uansett. Det er fiktive "poeng" på internett

Er de vel ikke! :rasende:

jeg har 451278 plusser, og min makt øker med hvert eneste pluss jeg karrer til meg! JEG ER MEKTIG!

Frykt meg!

Værsåsnill.... :trist:

  • Liker 16
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Frykte deg AB? Du er jo den feigeste brukeren på hele forumet

  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Frykte deg AB? Du er jo den feigeste brukeren på hele forumet

Jeg vil ikke leke med dere lenger, dumminger.

Jeg går hjem. :snurt:

Du får ikke pluss heller, så det så.

  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Frykte deg AB? Du er jo den feigeste brukeren på hele forumet

Men jeg har veeeldig mange plusser! :danse:

  • Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg har veeeldig mange plusser! :danse:

Jah, Nerden og Silfen er bare misunnelige. :kose: Jeg er BEST!

  • Liker 8
Gjest Vampen
Skrevet

Nei, jeg plusser bare det jeg synes er bra på en eller annen måte. Men til gjengjeld så plusser jeg også AB!:lur:

  • Liker 14
Skrevet

Jah, Nerden og Silfen er bare misunnelige. :kose: Jeg er BEST!

FEIL!

  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jah, Nerden og Silfen er bare misunnelige. :kose: Jeg er BEST!

:Nikke: I'm simply the best - better than all the rest! :digge:

  • Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...