Gjest Bobler Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Lurer på om det bare er meg som gjør det? Det hender jeg leser en tråd. Mange morsomme innlegg, med drøssevis av plusser. Også dukker det plutselig opp et innlegg som er halveis morsomt, uten plusser. Jeg får utrolig dårlig samvittighet jeg hvis jeg går videre uten å plusse, så da blir det til at jeg plusser bare for å være snill. Kan jo ikke være noe morsomt å skrive noe som man tror slår ann, også blir bare alle andre plusset 22
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Haha, jeg også har det sånn. Eller hvis det er mange innlegg med mange plusser, og et OK innlegg uten pluss, så plusser jeg. 12
Silfen Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Nei, sånne årsaker plusser jeg ikke av. Jeg plusser kun ting som er bra, får meg til og le og som har et brukernavn. 7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Nei, sånne årsaker plusser jeg ikke av. Jeg plusser kun ting som er bra, får meg til og le og som har et brukernavn. Jeg har plusset deg en hel masse tidligere, men nå gidder jeg ikke gjøre det lenger. 30
Gjest Bandit Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Så det er SÅNN jeg har fått plussene mine... 18
Silfen Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 Jeg har plusset deg en hel masse tidligere, men nå gidder jeg ikke gjøre det lenger. Det går selvsagt helt greit. Men se; hadde du skrevet det med nick hadde de plussene og betydd noe. Nå er de helt verdiløse. 11
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #7 Skrevet 28. april 2012 Det var da veldig til kommunisttenkning. "Alle får hvis noen får". Nei, det gjør jeg ikke :gjeiper: 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #8 Skrevet 28. april 2012 Ja, jeg tenker litt sånn. Men samtidig er det faktisk ikke alltid jeg syns gode innlegg blir gjenspeila i plussene. En AB eller mindre kjent bruker kan skrive morsomme innlegg uten å bli plussa, mens kjente brukere kan skrive "LOL" og få 10 plusser. Det er bare sånn det er 18
Gjest Loverdose Skrevet 28. april 2012 #9 Skrevet 28. april 2012 Plusset alle innleggene i denne tråden jeg... 9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #10 Skrevet 28. april 2012 Det går selvsagt helt greit. Men se; hadde du skrevet det med nick hadde de plussene og betydd noe. Nå er de helt verdiløse. Håneida, jeg har 451249 plusser, og antallet er stadig økende. Jeg er AB, elsket, hatet og fryktet over hele KG. Jeg vet svaret på alt, og selv om jeg har kort lunte kan jeg også være som sendt fra himmelen og gi uvurderlige råd. Døgnet rundt. Jeg er MEKTIG! Muhahahaha! *host* hahahaha! Min makt øker sakte men sikkert, pluss for pluss, og etter at KG har blitt for lite planlegger jeg verdensherredømme. Man må begynne i det små 20
Gjest NerdMedSverd Skrevet 28. april 2012 #11 Skrevet 28. april 2012 Men se; hadde du skrevet det med nick hadde de plussene og betydd noe. Nå er de helt verdiløse. Plussene er verdiløse uansett. Det er fiktive "poeng" på internett 14
Silfen Skrevet 28. april 2012 #12 Skrevet 28. april 2012 Plussene er verdiløse uansett. Det er fiktive "poeng" på internett Det spørs helt hva du legger i ordet verdi i denne sammenhengen. 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #13 Skrevet 28. april 2012 Plussene er verdiløse uansett. Det er fiktive "poeng" på internett Er de vel ikke! jeg har 451278 plusser, og min makt øker med hvert eneste pluss jeg karrer til meg! JEG ER MEKTIG! Frykt meg! Værsåsnill.... 16
Gjest NerdMedSverd Skrevet 28. april 2012 #14 Skrevet 28. april 2012 Frykte deg AB? Du er jo den feigeste brukeren på hele forumet 8
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #15 Skrevet 28. april 2012 Frykte deg AB? Du er jo den feigeste brukeren på hele forumet Jeg vil ikke leke med dere lenger, dumminger. Jeg går hjem. Du får ikke pluss heller, så det så. 12
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #16 Skrevet 28. april 2012 Frykte deg AB? Du er jo den feigeste brukeren på hele forumet Men jeg har veeeldig mange plusser! 14
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #17 Skrevet 28. april 2012 Men jeg har veeeldig mange plusser! Jah, Nerden og Silfen er bare misunnelige. Jeg er BEST! 8
Gjest Vampen Skrevet 28. april 2012 #18 Skrevet 28. april 2012 Nei, jeg plusser bare det jeg synes er bra på en eller annen måte. Men til gjengjeld så plusser jeg også AB! 14
Gjest Best Skrevet 28. april 2012 #19 Skrevet 28. april 2012 Jah, Nerden og Silfen er bare misunnelige. Jeg er BEST! FEIL! 10
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #20 Skrevet 28. april 2012 Jah, Nerden og Silfen er bare misunnelige. Jeg er BEST! I'm simply the best - better than all the rest! 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå