Charlie. Skrevet 25. april 2012 #81 Skrevet 25. april 2012 sånn jeg tolker det utsagnet er at man vil ha en mann med egne meninger og som ikke bare dilter etter som et mehe for å unngå konflikter. Det er det også faktisk menn der ute som vil ha, f.eks han jeg er sammen med - han liker motstand når det er berettiget og det samme gjør jeg. Snill og bestemt med klar tale er ikke noen motsetning. Uansett, kan vi ikke bare la TS fryde seg over knullet sitt med den bestemte mannen uten at man må diskutere likestilling og så kan kan de snurte mennene gå å filosofere over hvorfor de ikke klarer å "ta en kvinne med storm" uten at det virker creepy. Noen kan kunsten, andre ikke Det var ikke dette som var poenget med det jeg skrev. Du kan ta bort snill fra setningen, så blir det at de ønsker "en mann som kan sette foten ned når det trengs". Det er dette som er morsomt, for man finner ikke noen mann som skriver slikt. Det sier også noe om at enkelte kvinner ikke klarer å styre seg, og trenger noen som kan sette dem på plass og lede dem. Joda, TS skal få fryde seg over at hun har blitt forført og knullet. Selv om jeg har problemer med å ta helt av grunnet begeistring når jeg leser historien.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #82 Skrevet 28. april 2012 Dette er stikk i strid med hva jeg har lært om å respektere kvinner. Man skal være snill med damer, og lytte til deres behov og følelser. Neineinei! Dette er den største feilen menn gjør. De tror at jenter vil bli behandlet pent og med omtanke. Jenter vil bli tatt hardt, og de tenner på at mannen bare tar for seg og gjør akkurat som han vil.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #83 Skrevet 29. april 2012 Jeg kan godt dominere som faen i senga, men da skal det ikke være snakk om at hun skal være sjefen i forholdet ellers. Er man mann så er man mann. Da er man sjefen på alle plan, og kvinner er underdanig. Kvinnen vil ha det beste fra begge verdener. Likestilling på alle punkter, bortsett fra akkurat der hvor det passer henne at mannen tar styringen.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #84 Skrevet 29. april 2012 Regner med at menn har det på samme måte, men nå er det en gang sånn at jeg liker at menn er Menn, de skal være litt tøffe, barske og ikke være redd. Selv om jeg vet det er urimelig fra min kant å legge dette ansvaret over på menn, så er det sånn jeg vil ha det regner med at det er en del andre jenter der ute som mener det samme Jeg synes ikke det er urimelig å kreve at menn skal være menn.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #85 Skrevet 29. april 2012 Prøver du å få både i pose og sekk nå, din dott. Men hva er egentlig galt med dette? Hvorfor skal ikke kvinner prøve å få både i pose og sekk når de kan få det?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #86 Skrevet 29. april 2012 Ja, du bør gi mer faen. Det kvinnene sier her er at du ikke skal bry deg om deres følelser, tenke først og fremst på hva Du vil ha, og være mer Mann. What he said!
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #87 Skrevet 29. april 2012 Ja, dette bekrefter jo alle mine fordommer om hvorfor kvinnene går etter drittsekkene. Et det virkelig turnoff med menn som tenker med noe annet enn det som henger mellom beina? Det er turnoff hvis han driver og dilledaller og liksom skal være så myk og omtenksom. Det er turnon hvis han er fast bestemt og kjører på og gjør som han vil. Men selvfølgelig, badboys duger ikke som livspartnere. Men de er fine å leke med mens man venter på den rette farsfiguren.
trinvill Skrevet 1. mai 2012 #88 Skrevet 1. mai 2012 Bergen Jeg hadde også en sånn opplevelse for et år siden! Med en fra Bergen...
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #89 Skrevet 1. mai 2012 Jeg hadde også en sånn opplevelse for et år siden! Med en fra Bergen... oioi! kanskje vi har vært bortpå samme karen! ganske høy, godt trent med tattoveringer? TS
trinvill Skrevet 2. mai 2012 #90 Skrevet 2. mai 2012 oioi! kanskje vi har vært bortpå samme karen! ganske høy, godt trent med tattoveringer? TS hehe, kanskje det Et kors på den ene skuldra ihvertfall...
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #91 Skrevet 3. mai 2012 hehe, kanskje det Et kors på den ene skuldra ihvertfall... ble litt usikker no! skal sjekke nestegang, angrer litt på at jeg ikke sa ja til å treffe ham til helgen
Gjest Katten. Skrevet 3. mai 2012 #92 Skrevet 3. mai 2012 Siden når var det nytt at en god del kvinner liker det røft i sengen? Hva som skjer under sex har ingenting med hvordan forholdet er ellers.
Sommee Skrevet 5. mai 2012 #93 Skrevet 5. mai 2012 oioi! kanskje vi har vært bortpå samme karen! ganske høy, godt trent med tattoveringer? TS Se her ja, hva er det kvinnelige uttrykket for buksvogere tro?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå