Remix Skrevet 23. april 2012 #21 Skrevet 23. april 2012 Gratulerer, synd du ikke opplever dette oftere!
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. april 2012 #22 Skrevet 23. april 2012 Kvinner vil ikke at du skal ha forståelse for dette. En kvinnes nei er ikke alltid et nei. jo det er alltid nei. hvor får du dette fra? dater du 16åringer ? 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #23 Skrevet 23. april 2012 Det er slik sex omtrent de fleste menn har lyst til å ha(tror jeg), altså slik at de kan gjøre som dem vill. Men det du må forstå, er at 90% av den kvinnerlige befolkningen er så utrolig sjenert i starten og det blir jo selvsagt en liten demper. Man prøver jo selvsagt ha forståelse for dette og da gjør man ikke som man "vill". Skjønner? jeg var jo sjenert jeg, gjorde ikke så mye utav meg i begynnelsen, men ble jo revet med når han viste hva han ville ha! Det er jo det som er greien, en kar som virkelig viser at han vil ha meg, og går inn for at jeg skal ha det bra, samtidig som han behandler meg røft og intenst. Han fikk et lite sjokk da jeg tok styringen når han stoppet opp for å ta seg en liten pause. Dyttet ham ned i sofaen og satt meg mellom beina hans tror ikke helt han viste hvor han sku gjøre av seg, ble rett og slett satt ut det har jeg aldri gjort før. Men va han tøff kunne jo jeg også! haha fikk beskjed om at jeg hadde det mest sexy blikket han noen gang hadde sett fra en som sugde, det skal jeg ta med meg videre altså! haha. fikk holde på i 15 min før han tok tilbake kontrollen, da var vel alle hemninger borte for begge sin del Om du er tøff nok til å vise hvem du er og hva DU vil ha danbanan, så følger ofte jentene etter 2
Pialill Skrevet 23. april 2012 #24 Skrevet 23. april 2012 For en solskinnshistorie om en kvinne som har blitt tatt hardt av en skikkelig mann Det er en fin linje mellom voldtekt og suksess Seriøst? det er forskjell på bli tatt hardt og voldtekt. Det sto vel ikke et eneste sted at TS følte noe tvang? ei heller at hun følte seg truet? Dette var milevis unna voldtekt sånn som jeg leser det i hvertfall Jeg slenger meg på AB her oppe som lurte på hvor du fant denne karen i Bergen! 2
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. april 2012 #25 Skrevet 23. april 2012 Pialill: bare gi opp :gjeiper: tror ikke disse guttene vet forskjell mellom å bli tatt med storm, voldtekt og at en jente sier nei :gjeiper: 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #26 Skrevet 23. april 2012 jeg var jo sjenert jeg, gjorde ikke så mye utav meg i begynnelsen, men ble jo revet med når han viste hva han ville ha! Det er jo det som er greien, en kar som virkelig viser at han vil ha meg, og går inn for at jeg skal ha det bra, samtidig som han behandler meg røft og intenst. Han fikk et lite sjokk da jeg tok styringen når han stoppet opp for å ta seg en liten pause. Dyttet ham ned i sofaen og satt meg mellom beina hans tror ikke helt han viste hvor han sku gjøre av seg, ble rett og slett satt ut det har jeg aldri gjort før. Men va han tøff kunne jo jeg også! haha fikk beskjed om at jeg hadde det mest sexy blikket han noen gang hadde sett fra en som sugde, det skal jeg ta med meg videre altså! haha. fikk holde på i 15 min før han tok tilbake kontrollen, da var vel alle hemninger borte for begge sin del Om du er tøff nok til å vise hvem du er og hva DU vil ha danbanan, så følger ofte jentene etter Dette er stikk i strid med hva jeg har lært om å respektere kvinner. Man skal være snill med damer, og lytte til deres behov og følelser. 2
Pialill Skrevet 23. april 2012 #27 Skrevet 23. april 2012 Pialill: bare gi opp :gjeiper: tror ikke disse guttene vet forskjell mellom å bli tatt med storm, voldtekt og at en jente sier nei :gjeiper: Ja burde vel innsett at det er en tapt kamp, heldigvis for oss jenter er det tydligvis et par karer der ute som har skjønt det TS va så heldig at hun traff en av dem 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #28 Skrevet 23. april 2012 Pialill: bare gi opp :gjeiper: tror ikke disse guttene vet forskjell mellom å bli tatt med storm, voldtekt og at en jente sier nei :gjeiper: "Tatt med storm" For en ansvarsfraskrivelse..
Pialill Skrevet 23. april 2012 #29 Skrevet 23. april 2012 Dette er stikk i strid med hva jeg har lært om å respektere kvinner. Man skal være snill med damer, og lytte til deres behov og følelser. noen ganger er det 100 ganger bedre med handlig enn ord! Det du skriver kjennetegner disse gutta som alltid kommer i friendzonen fordi de skal snakke ting i hel, handling! 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #30 Skrevet 23. april 2012 jeg var jo sjenert jeg, gjorde ikke så mye utav meg i begynnelsen, men ble jo revet med når han viste hva han ville ha! Det er jo det som er greien, en kar som virkelig viser at han vil ha meg, og går inn for at jeg skal ha det bra, samtidig som han behandler meg røft og intenst. Han fikk et lite sjokk da jeg tok styringen når han stoppet opp for å ta seg en liten pause. Dyttet ham ned i sofaen og satt meg mellom beina hans tror ikke helt han viste hvor han sku gjøre av seg, ble rett og slett satt ut det har jeg aldri gjort før. Men va han tøff kunne jo jeg også! haha Om du er tøff nok til å vise hvem du er og hva DU vil ha danbanan, så følger ofte jentene etter Så trikset er å manipulere damen?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #31 Skrevet 23. april 2012 noen ganger er det 100 ganger bedre med handlig enn ord! Det du skriver kjennetegner disse gutta som alltid kommer i friendzonen fordi de skal snakke ting i hel, handling! Men en handling er et overgrep, dersom hun ikke vil. Og det er umulig å vite om hun vil fordi hun ikke viser tegn til dette.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #32 Skrevet 23. april 2012 "Tatt med storm" For en ansvarsfraskrivelse.. Det å bli tatt med storm gi jo også selvtilliten til å være mer aktiv selv Han tok meg med storm, men jeg ga jammen mye tilbake også. Nuppdupp og Pialill: ler litt for meg selv her syns det er ganske morro at jeg har klart å skape litt debatt. Dette var da laaaaangt unna voldtekt, jeg var med 100% hele veien, han fikk positiv respons på det han gjorde, dermed utviklet det seg. hadde han fått negativ respons eller i verstefall et nei på noe, så hadde han gitt seg og vi hadde vel hatt helt "vanlig" rolig sex. Ekte mannfolk tvinger da ikke jenter til noe. Det er stor forskjell på å være bestemt og vise hva du vil, og det å tvinge seg på noen. Tro det eller ei, han fant meg på iflirt.no, muligens den teiteste nettsiden EVER! men va jo bare ordi jeg kjedet meg, brukte lang tid før jeg sa ja til å møte ham, men såååå verdt det han er rett over 30, det er vel det beste tipset om dere vil finne en sånn kar jenter. Ungguttene på 20 har sjelden bygget opp nok selvtillit for å starte noe sånt som jeg opplevde i natt TS 3
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. april 2012 #33 Skrevet 23. april 2012 Men en handling er et overgrep, dersom hun ikke vil. Og det er umulig å vite om hun vil fordi hun ikke viser tegn til dette. klarer du ikke å lese kroppsspråk? går ann å prøve å kysse henne først, vettu :gjeiper: 1
Pialill Skrevet 23. april 2012 #34 Skrevet 23. april 2012 Men en handling er et overgrep, dersom hun ikke vil. Og det er umulig å vite om hun vil fordi hun ikke viser tegn til dette. Hvilke jenter er det du har truffet på egentlig? Her var det jo snakk om en jente som ga positiv respons på det han gjorde. Syns du skal gi jenter litt mer cred enn dette, vi kan tross alt gi beskjed. De fleste av oss ligger ikke der som potetsekker og venter på at det hele skal være over. 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #35 Skrevet 23. april 2012 klarer du ikke å lese kroppsspråk? går ann å prøve å kysse henne først, vettu :gjeiper: Greit. Så man må være tankeleser. Ville du likt om en mann du ikke likte kysset deg? Tipper du hadde fiska fram voldtektssprayen ganske fort. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #36 Skrevet 23. april 2012 Hvilke jenter er det du har truffet på egentlig? Her var det jo snakk om en jente som ga positiv respons på det han gjorde. Syns du skal gi jenter litt mer cred enn dette, vi kan tross alt gi beskjed. De fleste av oss ligger ikke der som potetsekker og venter på at det hele skal være over. Det er vel heller det at jenter står som en potetsekk og venter på å bli manipulert (eller tatt med storm). 3
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. april 2012 #37 Skrevet 23. april 2012 (endret) Greit. Så man må være tankeleser. Ville du likt om en mann du ikke likte kysset deg? Tipper du hadde fiska fram voldtektssprayen ganske fort. har ikke voldtektsspray hadde bare snudd ansiktet litt bort uten å gjøre noe mer ut av det. hadde nok blitt klem isteden :gjeiper: Endret 23. april 2012 av Nuppdupp 1
Pialill Skrevet 23. april 2012 #38 Skrevet 23. april 2012 Greit. Så man må være tankeleser. Ville du likt om en mann du ikke likte kysset deg? Tipper du hadde fiska fram voldtektssprayen ganske fort. De fleste ville nok nøyd seg med å dytte deg bort og si nei om du kom så langt som et kyss. Muligens et klaps på kinnet om du presset deg på. men de ville nok ha stoppet deg lenge før du kom så langt som et kyss! 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #39 Skrevet 23. april 2012 har ikke voldtektsspray hadde bare snudd meg litt bort uten å gjøre noe mer ut av det. Tipper du hadde skreket overgrep, plantet et kne i ballene hans og kontaktet politiet Eventuelt kontaktet 5 av dine venner og latt dem banke ham opp.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #40 Skrevet 23. april 2012 De fleste ville nok nøyd seg med å dytte deg bort og si nei om du kom så langt som et kyss. Muligens et klaps på kinnet om du presset deg på. men de ville nok ha stoppet deg lenge før du kom så langt som et kyss! Mulig det. Men hva er forskjellen på hva han har gjort og hva som beskrives av TS?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå