Gjest Nuppdupp Skrevet 23. april 2012 #41 Skrevet 23. april 2012 Tipper du hadde skreket overgrep, plantet et kne i ballene hans og kontaktet politiet Eventuelt kontaktet 5 av dine venner og latt dem banke ham opp. troll har du det morsomt? 1
Pialill Skrevet 23. april 2012 #42 Skrevet 23. april 2012 Hva sier du Nuppdupp? er det her vi skal kaste inn håndklet og ignorere? Forholder meg til TS fra nå av, og ellers folk som har noe vettug å si Iflirt altså? hmmmm.... da har du nok funnet firkløveren. det er langt mellom duganes menn der ja 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #43 Skrevet 23. april 2012 Hva sier du Nuppdupp? er det her vi skal kaste inn håndklet og ignorere? Forholder meg til TS fra nå av, og ellers folk som har noe vettug å si Iflirt altså? hmmmm.... da har du nok funnet firkløveren. det er langt mellom duganes menn der ja Bare ignorer. Jeg vet at kvinner vil bli behandlet med respekt, og at jeg ikke skal krenke følelsene deres ved å gjøre seksuelle tilnærmelser. Man skal ikke ta kvinner med storm, da det er et element av manipulasjon i akkurat det. Likeverd og gjensidig respekt er viktig. Dette har jeg lært av Jens Stoltenberg. 2
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. april 2012 #44 Skrevet 23. april 2012 Bare ignorer. Jeg vet at kvinner vil bli behandlet med respekt, og at jeg ikke skal krenke følelsene deres ved å gjøre seksuelle tilnærmelser. Man skal ikke ta kvinner med storm, da det er et element av manipulasjon i akkurat det. Likeverd og gjensidig respekt er viktig. Dette har jeg lært av Jens Stoltenberg. stå fram med nick da.. jeg vil se hvem du er 2
Pialill Skrevet 23. april 2012 #45 Skrevet 23. april 2012 Likeverd og gjensidig respekt er viktig. Dette har jeg lært av Jens Stoltenberg. :skratte: :skratte: 3
danbanan Skrevet 23. april 2012 #46 Skrevet 23. april 2012 (endret) jeg var jo sjenert jeg, gjorde ikke så mye utav meg i begynnelsen, men ble jo revet med når han viste hva han ville ha! Det er jo det som er greien, en kar som virkelig viser at han vil ha meg, og går inn for at jeg skal ha det bra, samtidig som han behandler meg røft og intenst. Han fikk et lite sjokk da jeg tok styringen når han stoppet opp for å ta seg en liten pause. Dyttet ham ned i sofaen og satt meg mellom beina hans tror ikke helt han viste hvor han sku gjøre av seg, ble rett og slett satt ut det har jeg aldri gjort før. Men va han tøff kunne jo jeg også! haha fikk beskjed om at jeg hadde det mest sexy blikket han noen gang hadde sett fra en som sugde, det skal jeg ta med meg videre altså! haha. fikk holde på i 15 min før han tok tilbake kontrollen, da var vel alle hemninger borte for begge sin del Om du er tøff nok til å vise hvem du er og hva DU vil ha danbanan, så følger ofte jentene etter joda, men forstår du ikke, når jenta er sjenert, så blir man jo ikke akkurat super kåt selv. Og da blir man ikke akkurat slik at man river av henne klærne og ikke klarer å styre seg Men kan jo godt være at en del jenter later som at de er sjenerte, for de er usikre på om de vill ha sex i det hele tatt? Endret 23. april 2012 av danbanan
danbanan Skrevet 23. april 2012 #47 Skrevet 23. april 2012 Gratulerer, synd du ikke opplever dette oftere! Synd vi menn ikke oftere møter jenter som må ha lyset av eller gjemmer seg under dyna. Men men, det virker jo som en slags regel at det er lov for jenter å være usikre, når det kommer til sex og nakenhet :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #48 Skrevet 23. april 2012 joda, men forstår du ikke, når jenta er sjenert, så blir man jo ikke akkurat super kåt selv. Og da blir man ikke akkurat slik at man river av henne klærne og ikke klarer å styre seg selv;) Men kan jo godt være at en del jenter later som at de er sjnerte, for de er usikre på om de vill ha sex i det hele tatt? Det er de mest sjenerte jentene som er kåtest. 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #49 Skrevet 23. april 2012 Det er de mest sjenerte jentene som er kåtest. Ja, har opplevd at de renner av stolen. Da er det bare å stikke den inn. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #50 Skrevet 23. april 2012 stå fram med nick da.. jeg vil se hvem du er Nei, men du ser hvor det bærer: 1. Damer vil bli styrt av menn 2. Damer vil bli manipulert (forført/tatt med storm) av menn 3. Likestilling er en oppkonstruert idé, som hverken kvinner eller menn er tjent med 4
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. april 2012 #51 Skrevet 23. april 2012 (endret) Nei, men du ser hvor det bærer: 1. Damer vil bli styrt av menn 2. Damer vil bli manipulert (forført/tatt med storm) av menn 3. Likestilling er en oppkonstruert idé, som hverken kvinner eller menn er tjent med jeg ser hvor det bærer når det gjelder det seksuelle ja. er forskjellig hva vi tenner på. det betyr ikke at man liker å bli styrt ellers Endret 23. april 2012 av Nuppdupp 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #52 Skrevet 23. april 2012 jeg ser hvor det bærer når det gjelder det seksuelle ja. er forskjellig hva vi tenner på. det betyr ikke at man liker å bli styrt ellers Ikke bare det seksuelle, men alt romantisk samspill mellom mann og kvinne. Menneskelige instinkter er sterkere enn politiske ideer. 3
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. april 2012 #53 Skrevet 23. april 2012 (endret) Endret 24. april 2012 av Nuppdupp 1
Tidus Skrevet 24. april 2012 #54 Skrevet 24. april 2012 Noen av mine medbrødre her inne må seriøst gå ut og få seg noe tror jeg... Virker som om de har glemt at det begynner å nærme seg grønt lys når dama blir med deg hjem eller omvendt. Ta henne på rumpa, puppene og musa mens du kysser henne før du går videre. Stoppes du ikke da, så er det bare å kjøre på. Og det var dagens leksjon. Men til TS: Sånn halvbrutal førstegangssex som du beskriver her er noe jeg pleier å gjøre på ONS eller med en fuck-buddy. Ikke når jeg har sex med ei jeg liker skikkelig for første gang... Sånn til ettertanke... 2
edderkoppdame Skrevet 24. april 2012 #55 Skrevet 24. april 2012 Nei, men du ser hvor det bærer: 1. Damer vil bli styrt av menn 2. Damer vil bli manipulert (forført/tatt med storm) av menn 3. Likestilling er en oppkonstruert idé, som hverken kvinner eller menn er tjent med Det er sex det er snakk om her, ikke fordeling av husarbeidet din dott. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #56 Skrevet 24. april 2012 Det er sex det er snakk om her, ikke fordeling av husarbeidet din dott. Jeg har litt problemer med å ta imot ordre fra en person som jeg skal bestemme over når det kommer til sex/romantikk, og som forventer å bli manipulert (forført/tatt med storm) av meg. Dette fordi hun har en indoktrinert forestilling om at dette er romanisk, og at hun er for feig til å ta initiativ selv. 1
edderkoppdame Skrevet 24. april 2012 #57 Skrevet 24. april 2012 Jeg har litt problemer med å ta imot ordre fra en person som jeg skal bestemme over når det kommer til sex/romantikk, og som forventer å bli manipulert (forført/tatt med storm) av meg. Dette fordi hun har en indoktrinert forestilling om at dette er romanisk, og at hun er for feig til å ta initiativ selv. Det er liten tvil om at det er begge sitt ansvar å få seg et bra sexliv, og om kvinnen (eller mannen) er så sjenert at hun (eller han ) ikke tør å gi beskjed, mister man også klageretten. Å få et bra knull avhenger også av hvor godt man kjenner hverandre, med mindre det beror på tilfeldigheter der man treffer blink på første forsøk der kjemi stemmer umiddelbart som i TS sitt tilfelle. Om du ikke evner å skille mellom sexliv og hverdagsliv og ikke skjønner at det er forskjell på¨å bli styrt i sengen contra det å bli styrt til dagen, vil jeg anta at du har et problem. Man styrer ikke hva man tenner på for sex blir styrt av instinkter. Det er ikke alle som har lyst til å bli tatt brutalt som en tispe i løpetid, men det tror deres partner vil merke ganske fort på kroppsspråket hennes. Dessuten kan jo seksuelle prefereanser være ulik fra dag til dag. Skjønner forøvrig ikke hva seksuell utagerenhet og det å ta kontroll over situasjonen har å gjøre med manipulasjon å gjøre. Sex skal være en lek.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #59 Skrevet 24. april 2012 Noen av mine medbrødre her inne må seriøst gå ut og få seg noe tror jeg... Virker som om de har glemt at det begynner å nærme seg grønt lys når dama blir med deg hjem eller omvendt. Ta henne på rumpa, puppene og musa mens du kysser henne før du går videre. Stoppes du ikke da, så er det bare å kjøre på. Og det var dagens leksjon. Men til TS: Sånn halvbrutal førstegangssex som du beskriver her er noe jeg pleier å gjøre på ONS eller med en fuck-buddy. Ikke når jeg har sex med ei jeg liker skikkelig for første gang... Sånn til ettertanke... På tide at vi fikk noen skikkelige menn her inne Jeg er rimelig sikker på at dette går mot et fuckbuddy forhold, fikk absolutt ikke feelingen av noe mer. Og det er vel egentlig helt ok, badboys funker bra i sengen, men ikke ellers. Se post #19, der skrev jeg litt om det Og til dere som lurer på hvor karen er fra, det er nok en Loddefjordgutt det er snakk om TS 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #60 Skrevet 24. april 2012 joda, men forstår du ikke, når jenta er sjenert, så blir man jo ikke akkurat super kåt selv. Og da blir man ikke akkurat slik at man river av henne klærne og ikke klarer å styre seg Men kan jo godt være at en del jenter later som at de er sjenerte, for de er usikre på om de vill ha sex i det hele tatt? Vi jenter er vel like forskjellige som menn på dette punktet her. Nå kan jeg ikke snakke for de damene du har truffet men for min egen del går min sjenerthet ut på at jeg ikke tar initiativ til de "store tingene" selv. Jeg kan lett legge en hånd på låret, ta på armen og komme med flørtende blikk. Om han nærmer seg, så beveger jeg meg heller mot ham enn bort. Så skjønner han at jeg er med på gamet (eller ikke AB som har regjert i tråden over her, men alle andre normale menn ville vel skjønt tegninga). Det jeg ikke gjør er å ta initiativ til første kyss, jeg kan "hinte" med å være tett opptil, smile, se i øynene, men selve kysset, nei det syns jeg er dødskummelt! hehe... Slik som jeg oppfører meg, så vil jeg nok vekke lysten i en kar om han er interessert. Men jeg får ikke et like forferdelig avslag om han velger å ikke kysse meg, som hvis han dyttet meg bort når jeg prøvde å kysse ham. Jeg vet jo at det er 99% sjans for at han gladlig ville kysset mg om jeg prøvde, hvis ikke ville han nok ikke ha invitert meg hjem, han ville ikke søkt ltt kroppskontakt heletiden, men jeg syns uansett det er ufattelig skummelt. Regner med at menn har det på samme måte, men nå er det en gang sånn at jeg liker at menn er Menn, de skal være litt tøffe, barske og ikke være redd. Selv om jeg vet det er urimelig fra min kant å legge dette ansvaret over på menn, så er det sånn jeg vil ha det regner med at det er en del andre jenter der ute som mener det samme jeg tror ikke jenter er sjenert bare for å være sjenert, det er nok fordi de er usikker på seg selv. om du er flink å gi bekreftelse uten å overdrive, vil nok jenter komme ut av skallene sine etterhvert. at de venter med å bestemme seg for om de vil ha sex, til de ser at du tenner dem nok, er heller ikke umulig ;)Det høres ærlig talt ut som at du må finne deg en annen type jenter enn det du har valgt til nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå