Gå til innhold

JAJAJA!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

TS i # 60 ;)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åhhh du er heldig... Elsker vill og bestemt sex... ikke sånne pusegreier.... Har en elsker nå, lurer på hvordan jeg skal lære ham opp. Men tror ikke det blir vanskelig, han virker enkel å be, må bare få ham til å slippe seg løs. Ingen ting å si på drive, utholdenhet eller villighet. Digg! :gjeiper:

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Åhhh du er heldig... Elsker vill og bestemt sex... ikke sånne pusegreier.... Har en elsker nå, lurer på hvordan jeg skal lære ham opp. Men tror ikke det blir vanskelig, han virker enkel å be, må bare få ham til å slippe seg løs. Ingen ting å si på drive, utholdenhet eller villighet. Digg! :gjeiper:

gjør det selv med han først for å vise hvordan det skal gjøres? ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er sex det er snakk om her, ikke fordeling av husarbeidet din dott.

Prøver du å få både i pose og sekk nå, din dott.

• Liker 1
Skrevet

Vi jenter er vel like forskjellige som menn på dette punktet her. Nå kan jeg ikke snakke for de damene du har truffet ;) men for min egen del går min sjenerthet ut på at jeg ikke tar initiativ til de "store tingene" selv. Jeg kan lett legge en hånd på låret, ta på armen og komme med flørtende blikk. Om han nærmer seg, så beveger jeg meg heller mot ham enn bort. Så skjønner han at jeg er med på gamet (eller ikke AB som har regjert i tråden over her, men alle andre normale menn ville vel skjønt tegninga).

Det jeg ikke gjør er å ta initiativ til første kyss, jeg kan "hinte" med å være tett opptil, smile, se i øynene, men selve kysset, nei det syns jeg er dødskummelt! hehe...

Slik som jeg oppfører meg, så vil jeg nok vekke lysten i en kar om han er interessert. Men jeg får ikke et like forferdelig avslag om han velger å ikke kysse meg, som hvis han dyttet meg bort når jeg prøvde å kysse ham. Jeg vet jo at det er 99% sjans for at han gladlig ville kysset mg om jeg prøvde, hvis ikke ville han nok ikke ha invitert meg hjem, han ville ikke søkt ltt kroppskontakt heletiden, men jeg syns uansett det er ufattelig skummelt.

Regner med at menn har det på samme måte, men nå er det en gang sånn at jeg liker at menn er Menn, de skal være litt tøffe, barske og ikke være redd. Selv om jeg vet det er urimelig fra min kant å legge dette ansvaret over på menn, så er det sånn jeg vil ha det ;) regner med at det er en del andre jenter der ute som mener det samme :fnise:

jeg tror ikke jenter er sjenert bare for å være sjenert, det er nok fordi de er usikker på seg selv. om du er flink å gi bekreftelse uten å overdrive, vil nok jenter komme ut av skallene sine etterhvert. at de venter med å bestemme seg for om de vil ha sex, til de ser at du tenner dem nok, er heller ikke umulig ;)Det høres ærlig talt ut som at du må finne deg en annen type jenter enn det du har valgt til nå ;)

ja, jeg må vell bli flinkere til å lese kvinners kroppspråk og gi litt mere faen. Men jeg kan aldri bli tanke leser, dessverre

I løpet av den siste mnd har jeg har jeg hatt to hjemme dates hos to forskjellige jenter og det har allikevel ikke skjedd noe som helst. Men jeg tenker ofte at jeg da kan sove over og forhåpentligivs at det blir litt intimt når vi legger oss. Men jeg blir som regel alltid sent hjem og blir aldri spurt om jeg kan sove over, så enten så forventer mange kvinner at man skal prøve seg innen relativr kort tid, eller så har de bare ikke likt meg nok?

Jeg liker å bli litt mere kjent med jenta før jeg kysser henne eller tar henne med en "storm", men jeg har vell sikkert gått glipp av en del "one night stand" pgr av dette? Er jo ikke alltid like lett å vite hva jenta faktisk vill ;)

AnonymBruker
Skrevet

ja, jeg må vell bli flinkere til å lese kvinners kroppspråk og gi litt mere faen. Men jeg kan aldri bli tanke leser, dessverre

I løpet av den siste mnd har jeg har jeg hatt to hjemme dates hos to forskjellige jenter og det har allikevel ikke skjedd noe som helst. Men jeg tenker ofte at jeg da kan sove over og forhåpentligivs at det blir litt intimt når vi legger oss. Men jeg blir som regel alltid sent hjem og blir aldri spurt om jeg kan sove over, så enten så forventer mange kvinner at man skal prøve seg innen relativr kort tid, eller så har de bare ikke likt meg nok?

Jeg liker å bli litt mere kjent med jenta før jeg kysser henne eller tar henne med en "storm", men jeg har vell sikkert gått glipp av en del "one night stand" pgr av dette? Er jo ikke alltid like lett å vite hva jenta faktisk vill ;)

Ja, du bør gi mer faen. Det kvinnene sier her er at du ikke skal bry deg om deres følelser, tenke først og fremst på hva Du vil ha, og være mer Mann.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Prøver du å få både i pose og sekk nå, din dott.

Gå å gjør husarbeid du, dotten

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Ja, du bør gi mer faen. Det kvinnene sier her er at du ikke skal bry deg om deres følelser, tenke først og fremst på hva Du vil ha, og være mer Mann.

du misforstår verre enn de verste kvinnfolkene jo :ler:

• Liker 2
Skrevet

huff ja :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg var jo sjenert jeg, gjorde ikke så mye utav meg i begynnelsen, men ble jo revet med når han viste hva han ville ha!

Om du er tøff nok til å vise hvem du er og hva DU vil ha danbanan, så følger ofte jentene etter ;)

Det jeg ikke gjør er å ta initiativ til første kyss, jeg kan "hinte" med å være tett opptil, smile, se i øynene, men selve kysset, nei det syns jeg er dødskummelt! hehe...

Regner med at menn har det på samme måte, men nå er det en gang sånn at jeg liker at menn er Menn, de skal være litt tøffe, barske og ikke være redd. Selv om jeg vet det er urimelig fra min kant å legge dette ansvaret over på menn, så er det sånn jeg vil ha det ;) regner med at det er en del andre jenter der ute som mener det samme :fnise:

huff ja :fnise:

Ikke bry seg om hva jenta føler, men heller vise hva han vil ha - Check

Være mer mann - Check

Hvor i huleste var misforståelsen?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jo kåtere en mann er, jo mer "selvtillit" har han, ifølge enkelte kvinner. En mann som er så kåt at han drar med seg damen til sengs første kvelden er et skikkelig mannfolk, som det ikke finnes mange av :skratte: . Hvis han var ei dame, så ville han blitt kalt hore.

Tydelig at kvinner er kvinner verst.

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Jo kåtere en mann er, jo mer "selvtillit" har han, ifølge enkelte kvinner. En mann som er så kåt at han drar med seg damen til sengs første kvelden er et skikkelig mannfolk, som det ikke finnes mange av :skratte: . Hvis han var ei dame, så ville han blitt kalt hore.

Tydelig at kvinner er kvinner verst.

til og med du skjønte at det nødvendigvis ikk gjelder første kvelden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå å gjør husarbeid du, dotten

Kvinnelig skjellsord anno 2012.

Gjør en mann husarbeid, så er han en dott.

• Liker 3
Skrevet

Kvinnelig skjellsord anno 2012.

Gjør en mann husarbeid, så er han en dott.

Jeg vil heller være en dott, enn å bo i et høl :ler:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen av mine medbrødre her inne må seriøst gå ut og få seg noe tror jeg... Virker som om de har glemt at det begynner å nærme seg grønt lys når dama blir med deg hjem eller omvendt.

Ta henne på rumpa, puppene og musa mens du kysser henne før du går videre. Stoppes du ikke da, så er det bare å kjøre på. Og det var dagens leksjon.

Men til TS: Sånn halvbrutal førstegangssex som du beskriver her er noe jeg pleier å gjøre på ONS eller med en fuck-buddy. Ikke når jeg har sex med ei jeg liker skikkelig for første gang... Sånn til ettertanke...

Ja, dette bekrefter jo alle mine fordommer om hvorfor kvinnene går etter drittsekkene.

Et det virkelig turnoff med menn som tenker med noe annet enn det som henger mellom beina? Hvor målet ikke er å "få seg noe", men å finne en livspartner? Menn som ikke vil være i kategorien bruk-og-kast av damer? Som virkelig bryr seg, og som setter andres hensyn foran sine egne?

For tenker man slik, da skurer man ikke bare på når man finner ei dame man liker.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ja, dette bekrefter jo alle mine fordommer om hvorfor kvinnene går etter drittsekkene.

Et det virkelig turnoff med menn som tenker med noe annet enn det som henger mellom beina? Hvor målet ikke er å "få seg noe", men å finne en livspartner? Menn som ikke vil være i kategorien bruk-og-kast av damer? Som virkelig bryr seg, og som setter andres hensyn foran sine egne?

For tenker man slik, da skurer man ikke bare på når man finner ei dame man liker.

Hvis målet er å finne seg en livspartner, så gjør du ikke det jeg sa første gangen man skal ha sex... Det er mulig å tenke med begge hodene samtidig vet du.

Edit: Les det siste avsnittet av det jeg skrev om igjen.

Endret av Tidus
Skrevet

Skjønner forøvrig ikke hva seksuell utagerenhet og det å ta kontroll over situasjonen har å gjøre med manipulasjon å gjøre. Sex skal være en lek.

Det er helt klart en sammenheng mellom forførelse og manipulasjon. Hvis en mann ikke manipulerer, så forfører han heller ikke, og kan selvsagt ikke ta noen med storm (som dere kaller det). Egentlig er all kommunikasjon manipulasjon, såfremt det leder til at noen blir påvirket og endrer mening (eller gir etter).

Det er mange kvinner som ønsker bestemte menn som vet hva de vil. Og det dreier seg ikke bare om sex. Hvor mange ganger har vi ikke hørt at kvinner sier at de ønsker "en snill mann, som kan sette foten ned når det trengs". Jeg må le litt av slike utsagn, for hvilken mann kunne finne på å si noe tilsvarende? "Jeg ønsker en kvinne som kan fortelle meg når jeg går over streken" :)

• Liker 2
Skrevet

Det er helt klart en sammenheng mellom forførelse og manipulasjon. Hvis en mann ikke manipulerer, så forfører han heller ikke, og kan selvsagt ikke ta noen med storm (som dere kaller det). Egentlig er all kommunikasjon manipulasjon, såfremt det leder til at noen blir påvirket og endrer mening (eller gir etter).

Det er mange kvinner som ønsker bestemte menn som vet hva de vil. Og det dreier seg ikke bare om sex. Hvor mange ganger har vi ikke hørt at kvinner sier at de ønsker "en snill mann, som kan sette foten ned når det trengs". Jeg må le litt av slike utsagn, for hvilken mann kunne finne på å si noe tilsvarende? "Jeg ønsker en kvinne som kan fortelle meg når jeg går over streken" :)

sånn jeg tolker det utsagnet er at man vil ha en mann med egne meninger og som ikke bare dilter etter som et mehe for å unngå konflikter. Det er det også faktisk menn der ute som vil ha, f.eks han jeg er sammen med - han liker motstand når det er berettiget og det samme gjør jeg. Snill og bestemt med klar tale er ikke noen motsetning. Uansett, kan vi ikke bare la TS fryde seg over knullet sitt med den bestemte mannen uten at man må diskutere likestilling og så kan kan de snurte mennene gå å filosofere over hvorfor de ikke klarer å "ta en kvinne med storm" uten at det virker creepy. Noen kan kunsten, andre ikke :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

sånn jeg tolker det utsagnet er at man vil ha en mann med egne meninger og som ikke bare dilter etter som et mehe for å unngå konflikter. Det er det også faktisk menn der ute som vil ha, f.eks han jeg er sammen med - han liker motstand når det er berettiget og det samme gjør jeg. Snill og bestemt med klar tale er ikke noen motsetning. Uansett, kan vi ikke bare la TS fryde seg over knullet sitt med den bestemte mannen uten at man må diskutere likestilling og så kan kan de snurte mennene gå å filosofere over hvorfor de ikke klarer å "ta en kvinne med storm" uten at det virker creepy. Noen kan kunsten, andre ikke :)

vil gi deg hundre plusser for dette innlegget edderkoppdame! :5:

TS ;)

Skrevet

vil gi deg hundre plusser for dette innlegget edderkoppdame! :5:

TS ;)

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...