Gå til innhold

JAJAJA!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på date i går, og ting gikk vel over stokk og stein, for pluttselig va vi i leiligheten hans med noen glass vin :sjenert:

Det gikk noen timer, og alle klærene forsvant :fnise: jeg har ikke ord en gang for hvor mye denne mannen tente meg. Han gjorde ALT rett :nigo:

Han dyttet meg ned på sofaen, holdt beina mine der han ville ha dem. Og behandlet meg ikke som noen porselensdukke som de fleste andre gjør. Han brukte fingre, hardt og mye. Jeg fikk ikke sjans til å vri meg unna, han var bestemt og herlig dyktig med hender og tunge. og ikke minst med et mål om at jeg skulle komme :bolledeig: hvorfor er det ikke flere slike menn der ute? Jeg har tydligvis leitet på helt feil plass før... hehe

I dag er jeg passe øm nedentil, men blir latterlig kåt bare ved taken på denne karen.

Måtte bare dele "solskinnshistorien" min, i forhold til alle som klager over udugelige partenere i sengen :bolledeig:

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Gjest kittycat
Skrevet

gnii det inn liksom, menne grattis til deg ;)

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle jenter som vil bli holdt nede uten sjans til å vri seg unna, så det er sikkert derfor gutter ikke gjør det.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle jenter som vil bli holdt nede uten sjans til å vri seg unna, så det er sikkert derfor gutter ikke gjør det.

Det var vel ikke snakk om å bli holdt grusomt hardt her, det er vel heller at når noe er utrolig digg, så er det vanskelig å ligge i ro. Noen sterke mannehender som holder bestemt igjen er bare utrolig tennende :lur:

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det var vel ikke snakk om å bli holdt grusomt hardt her, det er vel heller at når noe er utrolig digg, så er det vanskelig å ligge i ro. Noen sterke mannehender som holder bestemt igjen er bare utrolig tennende :lur:

TS btw ;)

Gjest Nuppdupp
Skrevet

hehehe ;) har hatt noen sånne opplevelser i livet jeg også . fy faen ;D de gjemmer seg godt :gjeiper:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bor du i Tromsø?

AnonymBruker
Skrevet

Bor du i Tromsø?

Bergen ;)

• Liker 2
Skrevet

Deilig med sånn type mann :rodmer: Synes min kunne være bare hakket hardere, men er egentlig ganske fornøyd :)

Grattis til deg TS :)

Skrevet

Deilig med sånn type mann :rodmer: Synes min kunne være bare hakket hardere, men er egentlig ganske fornøyd :)

Grattis til deg TS :)

Si det til han?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Si det til han?

Hva? Er det mulig?

Bedre å fortelle det på KG...

• Liker 10
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Hva? Er det mulig?

Bedre å fortelle det på KG...

beklager, men det er helt umulig. ja du har rett! det er ingenting utenfor kg =O enda godt vi har digitale stekepanner så vi kan slå ned drittsekkene vi snakker så ofte om her inne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

beklager, men det er helt umulig. ja du har rett! det er ingenting utenfor kg =O enda godt vi har digitale stekepanner så vi kan slå ned drittsekkene vi snakker så ofte om her inne.

Drittsekk = En mann som ikke er tankeleser.

• Liker 4
Skrevet

Det er slik sex omtrent de fleste menn har lyst til å ha(tror jeg), altså slik at de kan gjøre som dem vill. Men det du må forstå, er at 90% av den kvinnerlige befolkningen er så utrolig sjenert i starten og det blir jo selvsagt en liten demper. Man prøver jo selvsagt ha forståelse for dette og da gjør man ikke som man "vill". Skjønner?

AnonymBruker
Skrevet

HVOR i Bergen fant du ham!? Jeg vil også finne en slik :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Det er slik sex omtrent de fleste menn har lyst til å ha(tror jeg), altså slik at de kan gjøre som dem vill. Men det du må forstå, er at 90% av den kvinnerlige befolkningen er så utrolig sjenert i starten og det blir jo selvsagt en liten demper. Man prøver jo selvsagt ha forståelse for dette og da gjør man ikke som man "vill". Skjønner?

Kvinner vil ikke at du skal ha forståelse for dette. En kvinnes nei er ikke alltid et nei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flere som hadde likt en sånn kar ja? :fnise: ah, har tenkt å utnytte dette til det fulle! Han er litt av en badboy, så noe forhold blir det vel ikke ut av det, men helt ærlig bryr jeg meg ikke så grusomt mye om det akkurat nå :sjenert:

vil ha mer! :lur:

Glemte å si at han til og med var så frekk at jeg gikk en finger i rumpen :hakeslepp: merkelig nok gjorde det ikke så mye, var bare ufattelig digg å bli behandlet på den måten. oppdaget noen blåmerker her og der i dusjen i sted. Da vet du at kvelden har vært vellykket altså! ;)

Vanskelig å gi beskjed til karer om at de skal være mer hardhendt, mange tar det rett og slett ikke til seg eller liker det ikke :sukk: ikke barebare å gi beksjed

TS

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For en solskinnshistorie om en kvinne som har blitt tatt hardt av en skikkelig mann :)

Det er en fin linje mellom voldtekt og suksess :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...