Gå til innhold

Det FLAUESTE du har opplevd under sexakten?


Gjest kokos19

Anbefalte innlegg

Gjest Mary-Cherry

Så Fredrik gjenkjente Thomas på pulelydene? Interessant... :lur:

hahaha;P vi pleier prate litt dirty og itillegg høylytte så kansje ikke så rart de hørte det men jeg håper det er pga pratinga ikke sexlydene;O hahahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typen tok meg bakfra og når jeg stønna kom det også luft.. En lang rap.. Godt hørbar..

Også enda en ved neste støt og stønn... :overrasket::rodme::plystre::daane:

Ble erta litt etter den ja..

Anonym poster: c4153d72d9c6087cee1b2ee4b4249f44

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapte inn i munnen til kjæresten min med et uhell... første gang vi kysset.....awkward.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er glad det verste som har skjedd med meg er bare en masse fittefiser... ja, også kysset jeg ved et uhell min egen arm, en gang :sjenert:

Endret av Satoshi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet den følelsen du får når du har kjempet deg gjennom ei lang økt?

Du puster og peser mens svetten renner når du kjemper deg gjennom de siste støtene mot orgasmen...

Jeg var der, så hørte jeg en lyd, en fjern roping.

Løfta på dyna og ropingen og latteren ble tydeligere, joda, der lå jobbtelefonen...

Jeg: eeeeeeh, morn..?

Andre enden: HAHAHAHAHAHA *hikstehoste* Det er`n Jan på driftssentralen HAHAHAHAHAHAHAHAHA, er du ferdig snart?, det er strømløst på blablabla.

Det er det flaueste jeg har opplevd under sexakten.

Jeg døør :hoho:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg red på ham, og trakk meg plutselig unna fordi jeg ikke gadd mer, og han var på vei til utløsning - jeg sa at han fikk ordne resten selv.

Fyren så jeg aldri noe mer til...undres hvorfor, det var litt hårsårt å reagere på den måten, må jo være lov til å hoppe av midt i akten og si at en ikke gidder mer?

Det er bare en lek, moro og når det begynner å bli kjedelig, vel, da trekker jeg meg - alltid.

Anonym poster: 3a4d46d228a58421af8143a835cf6497

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og eksen traff hverandre i køa for nattbussen (en liten stund etter det hadde blitt slutt) og vi måtte vente ei stund. Vi var begge kåte og fant ut vi skulle ha sex, jeg fulgte henne til Burger King. Vel inne på toalettet hos BK startet moroa. Mens det hele pågikk var det kø utenfor toalettet og folk sto og ropte og banket på døra. Noen hadde tydeligvis klart å lirke opp låsen fra utsiden for plutselig åpnet ei jente døren og utbrøt noe som "det går an å låse døra!!!". Jeg smelte igjen døra og sexen stoppet der.

Det var ikke lite flaut å gå ut derfra etterpå.... :rodme:

Ahh, sex på dassen på Burger King. Så classy!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde brukt litt tid på å bli kjent, rota litt også skulle vi ha sex. Jeg var kjempe kåt og skulle ri han.

Kort fortalt går det bare ett sekunder før jeg sier veldig oppgitt at den er for kort! Jeg tenkte meg virkelig ikke om i det hele tatt og det var veldig nytt for meg, 3 gang eller noe..

Det tok han 4 sekunder så var han oppe av sengen og siden så jeg han egentlig ikke.. huff..

Stakkars gutt, men igjen, boler man så blir det slik.

Anonym poster: 6b5eedee84072a786ff706d122fb3af0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde brukt litt tid på å bli kjent, rota litt også skulle vi ha sex. Jeg var kjempe kåt og skulle ri han.

Kort fortalt går det bare ett sekunder før jeg sier veldig oppgitt at den er for kort! Jeg tenkte meg virkelig ikke om i det hele tatt og det var veldig nytt for meg, 3 gang eller noe..

Det tok han 4 sekunder så var han oppe av sengen og siden så jeg han egentlig ikke.. huff..

Stakkars gutt, men igjen, boler man så blir det slik.

Anonym poster: 6b5eedee84072a786ff706d122fb3af0

krymper tisselur når man boler?

Anonym poster: bf6e3166e1dec6519ac165fd622146da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krymper tisselur når man boler?

Anonym poster: bf6e3166e1dec6519ac165fd622146da

Nei, testiklene derimot, kan krympe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde brukt litt tid på å bli kjent, rota litt også skulle vi ha sex. Jeg var kjempe kåt og skulle ri han.

Kort fortalt går det bare ett sekunder før jeg sier veldig oppgitt at den er for kort! Jeg tenkte meg virkelig ikke om i det hele tatt og det var veldig nytt for meg, 3 gang eller noe..

Det tok han 4 sekunder så var han oppe av sengen og siden så jeg han egentlig ikke.. huff..

Stakkars gutt, men igjen, boler man så blir det slik.

Anonym poster: 6b5eedee84072a786ff706d122fb3af0

Kort fortalt, er det på tide at du leser deg opp på bivirkningene av anabole steroider før du uttaler deg om den saken. Tvert i mot kan faktisk penis bli større hos gutter som enda ikke har nådd pubertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort fortalt, er det på tide at du leser deg opp på bivirkningene av anabole steroider før du uttaler deg om den saken. Tvert i mot kan faktisk penis bli større hos gutter som enda ikke har nådd pubertet.

Tror du hun hadde sex med en 12 år gammel boler?

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kort fortalt, er det på tide at du leser deg opp på bivirkningene av anabole steroider før du uttaler deg om den saken. Tvert i mot kan faktisk penis bli større hos gutter som enda ikke har nådd pubertet.

Jeg vet at han boler. + at han er 24 år. Er i hvert fall godt over puberteten.

Anonym poster: 6b5eedee84072a786ff706d122fb3af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at han boler. + at han er 24 år. Er i hvert fall godt over puberteten.

Anonym poster: 6b5eedee84072a786ff706d122fb3af0

Gratulerer! Men sammenheng med penisstørrelsen har det altså ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest loren

Jeg og en eks var på gården til mormor og morfar og passet dyra, bare vi to pluss min oldemor som da var 97 og sjelden gikk ut av huset var på gården..

Trodde vi..

Så, vi holdt på i stua, etterhvert splitter nakne, satt i en stol som selvfølgelig hadde fritt innsyn fra inngangsdøra da min mors tante på noen-og-søtti plutselig står i døra på spontant kaffebesøk :P =S

Eksen nærmest kaster meg lenger bort i stua, altså litt bort fra synsvidde, og vi hører døra slår hardt igjen.

Ekke det samme å møte "tante" Karin lenger gitt...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Men sammenheng med penisstørrelsen har det altså ikke.

Hva om han begynte å bole før han kom i puberteten? :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om han begynte å bole før han kom i puberteten? :klo:

Da ville jo penis vært større.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahahaha, godt å høre at det er fler som har besvimt. Min dåne-opplevelse er flau, og fersk, dette skjedde i går og jeg er fortsatt blåslått over det hele.

Kjæresten hadde bestilt analsex og jeg stilte, med rumpa til værs. Kjente underveis at den heftige aktiviteten der bak fikk ting til å flytte på seg innvendig, men det skjer jo at luft slipper inn der den vanligvis skal ut, så jeg tenkte ikke videre på det.

Etter vel overstått gikk jeg på do og typen i dusjen. Jeg kjente det svimle og kvekket frem: "Jeg tror jeg går i bakken.". Mens synsfeltet snevret seg inn rakk jeg å tenke at jeg gjerne skulle fått tørket meg før jeg trynet.

Deretter stirret jeg på et par bein og registrerte at jeg ble pakket inn i et teppe. Godt, siden jeg lå på betonggulvet og frøys. Etter lange, svimle minutter fikk jeg formidlet at jeg måtte på do igjen og ville være alene. Kjæresten ventet med døra åpen mens jeg kreket meg tilbake på ramma. Deretter slapp jeg en fis som bare varte og varte og varte.

Typisk dårlig etterpå-sex, og hjernerystelsen hjalp ikke heller.

Anonym poster: 48dc266c2a60e62bc0f11a1aee66f829

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...