Gå til innhold

Det FLAUESTE du har opplevd under sexakten?


Gjest kokos19

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eller den gangen jeg bodde sammen med venninna mi. og hun hadde funnet seg en ny kar.og jeg hadde kjæresten min på besøk. vi hadde rom vegg til vegg. å vi var ganske høylytt. så hørte vi plutselig fra det andre rommet: Thomas er det deg der inne? å han bare ja, er det deg Fredrik?

vi viste ikke de kjente hverandre så det var spesielt.

Så Fredrik gjenkjente Thomas på pulelydene? Interessant... :lur:

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger å svare denne som anonym jeg, da dette er lett gjenkjennelig for de som kjenner meg :P

Første gangen jeg og typen skulle dusje sammen presterte jeg å besvime!

Han trodde jeg tulla når jeg begynte å svaie, så han rakk ikke ta meg imot :gjeiper: Gikk med trynet rett ned på kanten med fliser :fnise:

Brakk en tann og måtte sy! Haha og tror du ikke jeg besvimte enda en gang når jeg våkna og prøvde å reise meg? Heldigvis var han forberedt, og klarte å ta meg i mot da. Stakkars han blei mer redd en meg :fnise:

Gikk bedre neste gang vi skulle dusje sammen :lur:

Haha, det skjedde med meg en gang også. Skadet meg ikke da, heldigvis. Og dette var rett etter vi hadde prøvd analsex og det kom avføring på penisen hans. Ugh

Anonym poster: 2936477b2bf6d80a7586b7978e4c0fc5

Anonym poster: 2936477b2bf6d80a7586b7978e4c0fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella90

Vi var på besøk hos en kompis av kjæresten min, han hadde lånt huset til foreldrene. Jeg og kjæresten min skulle sove på rommet til foreldrene hans. På natta da vi hadde oss knakk senga. Tror ikke de var så fornøyd da de kom hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Ah! Har en til, men det kan nok ikke klassifiseres som "under sex-akten".

Det her dreier seg om telefon-sex. Jeg og en ex hadde et langdistanse-forhold i lang tid før vi flyttet sammen, så det blei litt sånn grispreik på telefonen en sjelden gang. Hun dama der kunne være temmelig bitchy i humoren sin (noe som egentlig bare var positivt), så en gang begynte vi med sånn "gjør ditt og gjør datt" - preik.

"Putt en finger opp i rumpa di", sa hun. Etter litt om og men så gjorde jeg da det. Hun spør: "Gjør du det nå?" "Ja", svarer jeg. Hennes reaksjon:

"HAHAHAHA!! Nå har jeg fått deg til å putte en finger opp i rumpa di! Take that, biatch!" Viste seg at hun bare hadde drevet gjøn med meg og ikke gjort en skit av det jeg ba henne om å gjøre. Jeg hadde bare sittet der med en finger oppi rævva og snakket gris på telefonen med noen som holdt på å le seg ihjel i andre enden av røyret.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og lese at det er flere som har knekt senger.... :ler:

Mens vi var kjærester (altså før vi ble samboere og senere gift) og jeg overnattet hos ham gjorde vi det om morran en gang.

Under frokosten sier svigermor, som ikke akkurat er fintfølende; -Neste gang dere gjør det kan dere godt være litt stille.

Den frokosten tok liksom aldri slutt.....

:fnise:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og min første samboer hadde sex (Misjonær), så gikk hun ikke på pillen så jeg måtte komme på magen hennes, greit nok.

Jeg var ny i sexlivet men hadde kontroll nok til å klare det, men det endte med at når jeg ser ned på magen for å treffe så spruter jeg så hardt at jeg treffer veggen og en hel del i ansiktet mitt. Vi brøt ut i latter, vet forsåvidt ikke om jeg traff magen... :)

Anonym poster: 91686f010f653c8c2db172a15e46ce30

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feis en gang. Tror ikke han tok det så ille da, men det var flaut.

Den første gangen jeg sugde en fyr, kom han i munnen min og jeg ble overraska. Så jeg spytta alt ut over han.

En annen gang jeg sugde en (også en av de første gangene), syns jeg det var litt ekkelt, og det samla seg jo mye spytt og sånn i munnen, men jeg klarte ikke å svelge det. Etterhvert når jeg åpna munnen så bare rant det ut masse spytt på tissen hans. xD haha jævli ekkelt >.<

Anonym poster: e320db07a4c7f070b8a99e5e15dc3c90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella90

Godt og lese at det er flere som har knekt senger.... :ler:

Mens vi var kjærester (altså før vi ble samboere og senere gift) og jeg overnattet hos ham gjorde vi det om morran en gang.

Under frokosten sier svigermor, som ikke akkurat er fintfølende; -Neste gang dere gjør det kan dere godt være litt stille.

Den frokosten tok liksom aldri slutt.....

:fnise:

Huff, ja! Vi har knekt vår egen seng også, men det er litt pinligere når det er noen andres :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fittefis :sjenert:

Anonym poster: 759ca097b56a460a052f8c419fc6307c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAhahahaha, herregud for en bra tråd! :popcorn:

Hadde et par episoder med en av mine ekser. En gang skulle jeg hjem til han, men jeg hadde litt rar mage. Så når jeg gikk av bussen bestemte jeg meg for å "lufte" litt mens jeg gikk opp bakken til huset hans. Jeg trenger vel ikke si at det nok kom litt mer enn bare luft? Vel, det første jeg gjør er å løpe inn på badet for å vurdere skaden. Endte opp med et ganske pent bremsespor, men fant ut at det gikk bra så lenge jeg behold buksa på. For å si det sånn, så hadde han andre planer. Så jeg fant ut at hvis jeg ikke trakk buksa helt ned så kom han ikke til å se det! Det var ikke før han begynte å rote og styre der nede at jeg innså at hvis jeg faktisk hadde trukket buksa helt ned så hadde han ikke merka noe. :sjenert:

Ved en annen anledning hadde eksen en kompis på besøk. Vi var tre stk på det lille rommet hans, som inneholdt ei seng, en stol og en tv. Jeg og eksen ligger i senga, og kompisen sitter i stolen. Plutselig merker jeg at eksen romsterer bak meg, og jobber hardt for å få av meg buksa uten at kompisen skulle merke noe. Jeg tenkte at det var en morsom lek (la meg legge til at jeg var ca 16 år) og hjalp til. Vi hadde sex i kanskje 5 min, samtidig som at kompisen ser tv og prater med eksen. Mens jeg ligger i midten og prøver å holde ansiktet nøytralt. Kompisen var ganske rød i trynet når vi var ferdige, for å si det mildt.. :sjenert:

Anonym poster: 075d680e1c33527e1180919e5c8cf57e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mange av disse, men et par flaue..

En gang da jeg bodde i kollektiv. Hun satt på toppen å ridde meg inne på hybelen etter en kveld ute. Plutselig går det i døra inn til hybelen, hadde glemt å låse den i farta. Hun la seg ned oppå meg, å dro dyna over oss i en fei. Der kommer kompisen min inn å begynner å kile meg på tærne av en eller annen grunn. Han var dritings. Vi lå bare helt stille. Tror han slo seg til ro med at jeg sov, aner ikke om han i det hele tatt fikk med seg at vi var to der, hehe

En annen gang skulle jeg og ei være litt alene hjemme hos hennes foreldre. Været var flott, så vi fant ut at vi kunne bruke verandaen for litt kos. I det vi er i full sving, som vi da hadde vært en stund, hører vi noen rope "Hallo" fra inne i stuen. Da hadde bestemoren bestemt seg for å komme på et plutselig besøk. Hvor lenge hun hadde vært der, det kan gudene vite. Men hun måtte passere verandaen på vei til inngangsdøra i tillegg:p Rimelig panikk og stress med å få hivd et pledd over oss, samt stresse med å få klærne på under der!

Endret av aomah
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var 17 var jeg så heldig at jeg hadde huset til foreldrene mine for meg selv i hele to mnd.

På den tiden holdt jeg også på med ei søt ei, og vi kunne ikke holde fingrene vekk fra hverandre.

Vi holdt på i rommet mitt som også har vindu rett ut til barneparken. Det er to parker i den gaten, øvre og nedre. Og nedre barnepark som er felles møteplass for alle barnemødrene og postkassene for ca 50% av husene.

På en varm sommerdag er det ekstra hardt å holde fingrene vekk fra dama man holder på med. Og man tenker heller ikke så langt når man er ung, vindu oppe for at det er varmt.

Hele nabolaget hørte oss to holde på gang på gang, og hun jeg holdt på med likte å gi ifra seg lyder.

Fremdeles får jeg høre det fra naboene. "Hvor er hun som hørtes så hyggelig ut?" :flau:

Samme felle har jeg gått på flere ganger.

Vinduet litt oppe (uten sikring), tilfeldige venner som kommer på besøk og stikker hodet inn og heier. :sjenert:

Endret av SemperFi
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle si.. åhh jeg elsker pikk i fitte.. jeg sa at jeg elsker fitt i pikke.

Satan noe så jævla dumt :skratte::skratte::fnise:

men nå er jeg virkelig overtrøtt på toppen av det hele xD

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har gjort noe kjempefløut, men å prompe er jo noe jeg helst ikke vil gjøre underveis. Har skjedd, men tenker ikke så mye over det.

Noe jeg synes er ganske fløut og som jeg har opplevd noen ganger. Gutten du har sex med skal vise hvor "flink" han er, men du føler ingenting og ligger egentli bare der og lurer på hva i F*** han holder på med. Jeg er ikke en person som klarer å fake heller, så i slike situasjoner blir jeg litt fløu (kanskje mest på hannes vegne). Det beste da er vel egentli å ta over styringa og håpe på at man gjør en bedre jobb enn han:p

Anonym poster: 5125c373ac068697b838791cf417b818

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er nordlending og humoren kan fint være litt på kanten. Har bodd mange år i Oslo og datet en stund en skikkelig sossegutt :fnise:

Under akten slikket han meg og etter jeg endelig fikk orgasme fortalte han at hunden min hadde slikket ham på bena samtidig som han slikket meg!

"Rene trekanten med to jenter på en gang for deg da!" utbrøt jeg uten å tenke meg helt om. Tror ikke helt humoren var på samme bølgelengde :gjeiper:

Anonym poster: e92bcd67db5755e7a55ce655e931bb1b

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nordlending og humoren kan fint være litt på kanten. Har bodd mange år i Oslo og datet en stund en skikkelig sossegutt :fnise:

Under akten slikket han meg og etter jeg endelig fikk orgasme fortalte han at hunden min hadde slikket ham på bena samtidig som han slikket meg!

"Rene trekanten med to jenter på en gang for deg da!" utbrøt jeg uten å tenke meg helt om. Tror ikke helt humoren var på samme bølgelengde :gjeiper:

Anonym poster: e92bcd67db5755e7a55ce655e931bb1b

Det var jo en gull kommentar, jeg ville falt om av latter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var en dag i løpet av sommerferien 2010, jeg sto opp rundt kl 2 på formiddagen etter jeg hadde sovet i gode 12 timer. Jeg gikk rett i dusjen, og begynte en god runke økt som vanlig. Jeg sto en god halvtime og drog løken som bare fanden, helt til jeg til slutt begynte å komme. I midten av orgasmen (Når den mest intense følelsen kommer) besvimte jeg. Datt først inne i dusjen, og slo et rift opp på nesen. Så skulle jeg gå ut av dusjen (hadde fortsatt ereksjon) så besvimte jeg igjen, og datt rett mot vasken, og slo opp halve trynet. Kutta opp øyenbrynet, knakk nesten nesen, og fikk ett dypt kutt under øye. (var millimeter unna å bli blind)

+ en saftig hjernerystelse. Endte med 4 timers ambulansetur og 2 dager på sykehus :blush:

Dette er min dypeste hemmelighet, og jeg er den eneste som vet dette, jeg løyg tilogmed til sykepleierne når de spurte om jeg hadde onanert i dusjen før jeg besvimte. Runket meg i svime. FLAUT.

Anonym poster: d1c7ce8a38f2869fca77fade381bb063

:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...