Gå til innhold

Russ! :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk, så snille dere er. Kan hende jeg gjør det, får se hva som skjer. :klemmer:

Ikke glem det, da ;-)

Du vet nå at du har minst 2 du kan kontakte når du har behov for det. Og vi er alle anonyme, så du kan snakke helt fritt.

Sov godt :klemmer:

(Og kom deg avgårde til samtale med rådgiver, det er viktig)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hva skal jeg gjøre når russen står utenfor? :( Skal jeg bare gå rett ut til dem liksom? Og bli sprutet ned med vann? Huff.. Gruer meg sånn til i morgen, i dag gjorde de ikke noe men i morgen skal de visst gjøre det mye. De står ute i hvert friminutt. :( Jeg tør ikke løpe, for jeg hater å løpe foran andre, føler de ler mer av meg da. :(

Skrevet

Ved min skole ga rektor klar beskjed til russen: Kastet de noe som helst annet enn vann på andre medelever, ville han "avlyse" hele russetiden og folk kunne bare glemme å gå med russebukse o.l. det året.

Men det var nødvendig. Året før hadde det vært så mye egg- og melkasting at andre elever gruet seg til å komme på skolen.

Jeg gjorde lite ut av min egen russetid, for jeg syntes det var så pinlig å bli assosiert med så mange idiotiske mennesker som absolutt må ha det gøy på andres bekostning.

Skrevet

Men hva skal jeg gjøre når russen står utenfor? :( Skal jeg bare gå rett ut til dem liksom? Og bli sprutet ned med vann? Huff.. Gruer meg sånn til i morgen, i dag gjorde de ikke noe men i morgen skal de visst gjøre det mye. De står ute i hvert friminutt. :( Jeg tør ikke løpe, for jeg hater å løpe foran andre, føler de ler mer av meg da. :(

Skjønner ikke hvorfor rektor ikke griper inn her. Det er hans ansvar at elevene føler seg trygge ved skolen. Russetid eller ikke. Blir helt oppgitt her.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Hold hodet høyt, og kommer de mot deg, løfter du hånda forran deg og sier "nei". Ikke hyl, skrik eller gjør deg til. Bare si "nei"

blir du sprutet på anmelder du. Her jeg bor er russen tamme, de gjør aldri vondt mot noen som sier ifra.

AnonymBruker
Skrevet

Huff, nå skal jeg snart på skolen... Har helt vondt inni meg, men får se hvordan det går. :tristbla:

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Huff, nå skal jeg snart på skolen... Har helt vondt inni meg, men får se hvordan det går. :tristbla:

Nå er det for seint, du er allerede på skolen, men jeg må si det likevel:

Den holdninga du har gjør deg til et lett offer. Du er usikker, redd og bekymra, og hvis du viser dette utad kommer du til å lyse "enkelt bytte" lang vei.. Så jeg håper du fant fram tøffing-maska på vei til skolen.

Skrevet

Har du ikke snakket med noen? Hva med å ringe skolen, og fortelle grunnen til at du ikke har lyst til å gå på skolen?

Da må de ta det på alvor, i hvertfall, siden skolen skal være et sted for alle og ikke for få (som i dette tilfellet russen).

AnonymBruker
Skrevet

QQ moar

QQQQQ selv. :)

Jeg kom meg på skolen! :D Alt gikk fint, ble ikke tatt av russen en eneste gang, jeg overgikk angsten og alt gikk fint! Er såååå glad nå!

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det det burde seriøst ikke være lov å kaste vann eller noe som helst på dem som ikke er med på leken!

Noen kasta vann på meg idag, og jeg med min korte lunte , gikk rett i instinkt modus, og slo ned han eine, så resten fikk sjokk og ble helt stille og gjorde igenting. Men jeg angra etter på, fordi tenkte dem ville bare ha det litt kjekt, også kommer jeg og slår dem ned... Men jeg hadde gjort det dårlig på en prøve, så jeg tømte agresjonen på stakkars dem...

Men synst de drar det litt langt å kaste vann på fremmede, folk som ikke er med på moroa kan ta det slik som meg, som følte meg krenka av noen som sprutet vann på fjeset mitt uten å stoppe, det føltes som noen pissa meg i trynet.

Gjest Applecore
Skrevet (endret)

På den tiden da det var veldig populært med bukser som var lave i livet, og nesten alle jenter hadde stringtrusene stikkende opp over buksekanten, var det en russeknute på skolen til søsteren min som gikk ut på at man skulle klippe over stringen på alle stringtruser som syntes over buksene :gjeiper:

Forøvrig var det flere av jentene på min skole som kledde seg i hvitt fra topp til tå i russetiden, og lagde et stort nummer ut av at klærne deres var gjennomsiktige når de ble våte... :roll:

Endret av Applecore
Skrevet

Knytt neven og slå h*n i nesa. Tror ikke h*n spruter igjen, da...

Anbefales ikke, jeg gjorde det og enda med å knuse nasen hans, og min egen tommel. Men jeg angrer, det var overdreven reaksjon av meg. trur neppe dem kaster igjen da, så på den måten var det effektivt!

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter her! Nå er russetiden over!!!

Og veeeet dere hva? Jeg ble ikke tatt av russen EN ENESTE GANG!!!!!!!

Lykkeeeeeeeeee :hoppe :hoppe: :hoppe: :hoppe:

• Liker 2
Gjest BabyBlue
Skrevet

Trådstarter her! Nå er russetiden over!!!

Og veeeet dere hva? Jeg ble ikke tatt av russen EN ENESTE GANG!!!!!!!

Lykkeeeeeeeeee :hoppe :hoppe: :hoppe: :hoppe:

de stjal en pult fra klasserommet mitt. traumatisk opplevelse :trist:

Gjest sardintroll
Skrevet

Har vært et par russ som har prøvd å være kjipe mot meg, men jeg fant ut av et par vennlige, advarende ord og et realt kveletak fikk dem til å ta et hint. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...