Gå til innhold

Spiser dere brød?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Elsker brød mat, og har gjort det siden jeg var en neve stor. Spiser 4-7 skiver om dagen. Sjeldent jeg kjøper vanlig butikk brød. Enten baker jeg ellers blir det bakeri brød, men siden jeg ræva til å bake blir det stort sett bakeribrød. Ingenting slår godt brød med godt pålegg. :spise:

At man blir feit av å spise brød høres like ulogisk ut som setningen: man blir feit av å drikke melk. Har en bmi på 17 og prøver desperat å legge på meg 3-4 kg så jeg tror nok ikke det er så enkelt som knekkebrød/frokostblanding etc = tynn, brød= feit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg spiser brød. Det er enkelt, godt og lett å variere. Men jeg spiser ikke skiver type smør og hvitost, jeg må ha det litt mer spennende enn det - med hvitost har jeg f.eks også kremost/pesto/avokado, ruccola og paprika.

Jeg har alltid med meg matpakke, og da er brød enkelt. Men igjen, viktig at det ser fristende ut. Jeg baker stort sett brødet selv, med mye frø og hele korn.

Skrevet

Nja, spiser noe brød og brødlignende ting, men tåler det ikke så godt. Blir oppblåst, småkvalm og slapp av det. Så jeg bruker det mest for å få litt volum på maten. Spiser f.eks pitabrød med masse grønnsaker og pålegg i, eller har et rundstykke til suppen osv.

Skrevet

Spiser nesten aldri brød, maks 1-2 ganger i måneden. Elsker brød, men det funker ikke om jeg skal ned i vekt. Spiser heller havregrøt eller et knekkebrød eller to en gang i blant.

AnonymBruker
Skrevet

Er høykarber og spiser et par skiver hvitt brød hver dag, kanskje mer hvis vi har helt nybakt brød.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...