Gå til innhold

Spiser dere brød?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor, hvorfor ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, masse. Det er godt. Og sunt.

AnonymBruker
Skrevet

Føler at alle de som er tynne holder seg unna det

Skrevet

Spiser stort sett bare brød om jeg får det servert eller om jeg lager det selv. Så spiser vel brød et par ganger i uken. Kjøper aldri brød, føler jeg aldri spiser mer enn2 skiver før jeg må kaste det uansett ;) og ja, jeg vet jeg kan fryse det, men bruker heller den lille plassen jeg har i frysen på andre ting ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er tynn, sunn men spiser brød stort sett hver dag med majones og kjøttpålegg på :)

Min favoritt er Ingers Superrug og Tromsøbrødet (selges vel bare her i tromsø). Men ingenting slår hjemmebakt.

Spiser brød fordi pålegget smaker bedre på brød enn på knekkebrød, og jeg går fort lei yoghurt. Tåler ikke mye hvetemel.

Gjest HunterLady
Skrevet

Er ikke slik at jeg holder meg unna brød, men jeg spiser det sjeldent. Foretrekker knekkebrød.

Gjest Badabing
Skrevet

Spiser brød til lunsj hver dag. Grovt rugbrød eller grove rundstykker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tynn, sunn men spiser brød stort sett hver dag med majones og kjøttpålegg på :)

Min favoritt er Ingers Superrug og Tromsøbrødet (selges vel bare her i tromsø). Men ingenting slår hjemmebakt.

Spiser brød fordi pålegget smaker bedre på brød enn på knekkebrød, og jeg går fort lei yoghurt. Tåler ikke mye hvetemel.

Da har du kanskje høy forbrenning? Jeg spiser 2- 4 skiver til dagen, men bør vel kanskje slutte med det hvs jeg vil ned i vekt ifølge alle treningsforum...

Skrevet

JEg spiser masse brød! til tider kan jeg finne på og spise 1kg brød...

alltid til frokost og nnoen ganger til kvelds:)

Skrevet

Jeg spiser brød, men mest på jobben.

Skrevet

Jeg prøver å holde meg unna det, men noen ganger hender det seg jeg tar noen brødskiver. Det er ett eller annet jeg ikke tåler av mat, og tror det kan være gjær- og/eller melvarer. Blir også fort lei av brød.

Kjenner noen som sluttet å spise brød og gikk ned 5 kilo. Men det kan man jo lett gjøre med bare trening. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om jeg ikke tåler brød heller... Men tviler på at jeg klarer meg uten. Begrenset hvor mye kylling, salat, skyr og knekkebrød en kan spise!

Gjest energibånd
Skrevet

Ja, det gjør jeg. I løpet av en dag spiser jeg fem-seks brødskiver. Jeg spiser brødskiver til frokost og kvelds, og kommer nok aldri til å kutte ut brød. Er ganske slank og legger ikke på meg av å spise brød - men jeg spiser kun grovt brød, da!

AnonymBruker
Skrevet

Spiser brød så og si daglig. Er slank.

Skrevet

Føler at alle de som er tynne holder seg unna det

Pfft. Jeg er tynn, min bror er tynn, min far er tynn. De spiser 5-8 skiver brød daglig.

Skrevet

Spiser som regel 2-4 skiver hver dag fordi jeg blir mer mett av det enn av knekkebrød.

Skrevet

Spiser vel et par brødskiver om dagen.

Litt forskjell på når jeg spiser dem da jeg ofte lager varm frokost og lunch, så noen ganger tar jeg meg et par skiver til kveldsmaten eller noen ganger frokost eller lunch dersom jeg ikke lager varmmat.

Skrevet

Nei, rett og slett fordi jeg ikke liker det. Eneste "brødet" jeg liker er loff, men det prøver jeg å ikke spise så altfor ofte da:p

AnonymBruker
Skrevet

I løpet av en vanlig dag spiser jeg som regel mellom 2-6 brødskiver. Spiser vanligvis kun grovt brød. Er slank, har alltid vært det, også i perioder hvor jeg har spist mer brød enn jeg gjør nå.

Gjest Survival
Skrevet

Ja, jeg spiser brød. Jeg liker bare hjemmelaget brød, svært få av de luft-butikkbrødene. Jeg syns brød er godt, og det gjør meg ordentlig mett. Blir dessverre ikke mett nok av 2 knekkebrød, sammenligna med 2 brødskiver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...