Gå til innhold

Spiser dere brød?

Fremhevede innlegg

Skrevet

ELSKER brød, men tåler mel/ gjær veldig dårlig så prøver å unngå det. Alle erstatningsprodukter for brød som f.eks lavkarbo"brød" synes jeg ikke er godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja. Jeg elsker brød :) Kan spise brød i mange varianter. Godt brød/rundstykker og godt pålegg- mmm!

(Og jeg er tynn).

Endret av eplebit
Gjest mari kontrari
Skrevet (endret)

Ja, har som regel alltid brødskiver med i matpakken, og spiser brød til ca annenhver frokost.

(Kan legge til at jeg er slank, siden det tydeligvis var litt av tema)

Endret av mari kontrari
Skrevet

Baker skikkelig grovt brød selv, og spiser to skiver til frokost. Butikkbrød synes jeg ikke er noe godt! Knekkebrød er og godt, men holder meg ikke like lenge mett som to skiver. Er slank, selv om jeg spiser brød..... :sjenert:

Skrevet

Jeg spsier masse brød, og jeg er tynn. ;)

Skrevet (endret)

Tror jeg ikke noe på. Finnes ikke tynne mennesker som spiser brød :fnise:

Endret av Ryvre
Skrevet

Jeg spiser til og med boller, og ...eh... loff! :sjokk:

:fnise:

Gjest Hikken
Skrevet (endret)

Ble litt letta når jeg leste at flere av dere her inne som spiser mye brød er slanke! Er selv veldig glad i brød men har skydd det i det siste fordi det er så mye prat om at brød gjør deg feit. Lavkarbobrød finnes jo ikke godt og egg kan jeg ikke spise så mye av, så det er jo grenser på hvor mye salat man gidder å ete. :sjenert:

Endret av Hikken
AnonymBruker
Skrevet

Tull. Jeg er slank og veltrent, og det har jeg vært uansett om jeg har spist brød eller ikke.

Men jeg liker ikke brød, så jeg sluttet å spise det til slutt.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Spiser brød kanskje 2-4 ganger i mnd. Foretrekker knekkebrød,men av og til er det nydelig med brød(om det er helt ferskt) :jepp:

Skrevet

Nei. Spiser heller knekkebrød, tror det er sunnere. Men spiser ikke så mye av det heller.

Unntaket er om jeg får det servert på restaurant eller om jeg er på ferie og må ha enkel og kjapp mat, f.eks.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser hvitt brød hver dag. Får vondt i magen av grovbrød. Slank er jeg også.

Skrevet

Jeg spsier masse brød, og jeg er tynn. ;)

Ikke så rart det da, Loffen, har jo aldri sett ei skive som løper i det tempoet der!! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ja det gjør jeg. Hvorfor? Fordi det finnes ingenting som slår nystekt brød med smør og brunost med ett glass iskald melk til!

:jepp:

• Liker 2
Skrevet

Spiste knapt ei brødskive på flere år, syntes det var så tørt og kjedelig. Men i det siste har jeg fått sansen for det igjen, og spiser gjerne to skiver til frokost. Jeg er nok litt kresen, og kjøper enten fra bakeri eller baker selv.

Skrevet

Ja, det gjer eg, fordi eg syns ei skive brød mettar meir enn fem knekkebrød.

Skrevet

Spiser som regel brød hved dag, fordi jeg liker det, spesiellt nybakt :rodmer:

Skrevet

Jeg er veldig glad i brød, og spiser det alltid til lunsj/kveldsmat hvis jeg er hjemme. Jeg spiser havregrøt til frokost, og på skolen/jobb har jeg med meg knekkebrød som lunsj. Synes brød blir tørt, og pålegget ekkelt, hvis jeg har det med i matpakke.

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Er ikke så veldig glad i brød, men spiser det innimellom, 2-4 ganger i uken. Jeg et forholdsvis slank, dvs. har en BMI på 22.01. Jeg tror ikke slankhet avhenger av om du spiser brød eller ei, men heller hvor mye brød du spiser og hva du spiser I løpet av en dag. Det er kalorier inn vs. kalorier ut som avgjør hvor mye du veier.

Skrevet

Ikke så rart det da, Loffen, har jo aldri sett ei skive som løper i det tempoet der!! :fnise:

:jepp:

Loffen liker å holde seg i form. :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...