Gå til innhold

Spiser dere brød?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nei, er lavkarber. Hender jeg lager meg et lavkarbobrød i ny og ne, men har ikke funnet meg et jeg faktisk liker, så da spiser jeg heller andre ting i stedet for.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Videoannonse
Annonse
Gjest Bobler
Skrevet

Nei, jeg liker ikke brød.

Kun knekkebrød som duger her!

Skrevet

Har fått oppskrift på verdens beste hjemmelagede knekkebrød - så nå blir det vel bare vanlig brød hvert jubelår.

Har opplagt bedre av å holde meg unna hvetemel - så jeg var veldig fornøyd da jeg fant et knekkebrød som faktisk var kjempegodt.

AnonymBruker
Skrevet

Er lei av brød nå, så har ikke spist det på 2 måneder. Men har spist brød nesten hver dag hele livet. Vekta er den samme. ;)

Skrevet

Jeg spiser lite brød. Det har ikke så mye med lavkarbo å gjøre, men heller at jeg har vært lei brød de siste femten årene. Jeg synes det er kjedelig, rett og slett. Det brødet jeg spiser i hverdagen er havre polarbrød, ellers er det svært lite.

Samme med poteter. Har aldri likt poteter, det var en evig kamp i barndommen for å få meg til å spise det. Så jeg er bare glad til for å slippe brød og poteter. ;)

Skrevet

Jeg spiser brød, det er godt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser brød og har alltid vært tynn.

Nå spiser jeg som oftest knekkebrød hjemme da jeg bor alene. Har et brød i fryseren i 3 mnd før jeg må kjøpe nytt. På jobben spiser jeg 3-4 brødskiver til lunsj.

Gjest Raindrops
Skrevet

Spiser brød i perioder, har aldri merket noe til at vekten går opp eller ned som følge av brødspising.

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Nei. Aldri gjort det tror jeg.

Syns det ikke er noe godt =)

Skrevet

Ja, jeg spiser brød. Mitt eget hjemmelagde brød. Jeg tror ikke brød har skylden for vektoppgangen folk opplever. Det er nok heller det er de andre måltidene, mellommåltidene og skjulte kaloriene som har skylden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt normalvektig. Jeg spiser i snitt omtrent en-to skiver grovt brød hver dag. I tillegg spiser jeg en del grovt knekkebrød/kornblanding/havregrøt, men det varierer hvor mye. Jeg har spist mye kornprodukter hele livet, og jeg ønsker ikke å gi slipp på det. Ikke føler jeg at jeg trenger å gi slipp på det heller.

Fint bakverk er jo noe helt annet. Har en tendens til å bli litt for glad i denslags, så der må jeg holde meg på matta.

Skrevet

Selvfølgelig spiser jeg brød hver eneste dag. :)

Baker 50% av forbruket mitt selv og sper på med knekkebrød innimellom.

Kan ikke se for meg at jeg noen gang skulle slutte med det.

Brød i alle varianter er kjempegodt! :spise:

Skrevet (endret)

Jeg er slank og spiser brød men jeg baker mitt eget grovbrød som er nydelig.

Endret av Pria
Skrevet

Ja, spiser hvertfall 5 skiver daglig.

AnonymBruker
Skrevet

Spiser ca 6 skiver daglig. Er 164cm, og veier 51kg. Så ja, jeg er slank :) Men tror ikke det har noe å si om du spiser brød eller ikke.

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Jeg spiser ca 3-5 skiver Ingers Rugbrød daglig. Hvis ikke jeg får tak i det brødet velger jeg noe ordentlig grovt, evt lager jeg havregrøt. :)

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Spiser en del brød og er litt småchubby. Merker at hvis jeg spiser for mye brødmat blir magen oppblåst og tung, så prøver å redusere det til to skiver dagen. Har et lite prosjekt gående hvor jeg skal heller spise knekkebrød, det er i det minste ikke gjær i det, heller ikke mel? Hmmz jaja

Gjest BabyBlue
Skrevet

Ja, men som regel bare noen ganger i uka til kvelds eller noe. Er ikke en brødperson, men rette brød med rette pålegg er GODT! :spise:

Gjest Nenya82
Skrevet

Hvis det er den "gode" gamle brødskiva en mener så spiser jeg lite av det.Noen ganger spiser jeg jo det og hjemmebakt brød er jo fantastisk godt.

Jeg spiser jo brød til suppe for eksempel så litt blir det jo,men brødskive er rett og slett ganske kjedelig.

Spiser heller knekkebrød,havregrøt,frokostblanding,salat eller noe annet.

Skrevet

Hei,

Jeg er ny her og hopper rett i det :)

Jeg er mann og spiser brød.

En skive til frokost og to til lunsj.

Elsker ferskt brød med melk til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...