AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #61 Skrevet 18. april 2012 Om du var 20 år og ikke sier nei, så synd på deg... Men 13 år !!! du var et lite barn. i den alderen er det ikke normalt å vite alltid hva man skal gjøre. og at du var i slekt med voldtektsmannen gjør ikke saken lettere. Håper du spytter faenskapet rett oppi øynene neste gang du ser han. snakk med fagfolk om du føler at det blir for tungt å bære alene Takk for den! Jeg ble voldtatt som 20-åring av min 5 år eldre fetter. Jeg prøvde å få han bort, men han var sterkere og jeg var redd og turte ikke gjøre noe i frykt for at han skulle skade meg mer enn nødvendig ... Bare så du vet det, så er det mange 20-åringer, i 20-årene som ikke tør å sette grenser eller si nei, og nesten ingen ville klare å hamle opp med voldtektsmann, så der formulerte du deg dårlige, gitt! En 20-åring er heller ikke så voksen, selv om DU syns du var tøff i trynet og voksen som 20-åring og måkte deg vei frem i livet. Selv måtte jeg bli 30 før jeg turte å sette grenser og å si nei. Og jeg fikk bedre selvtillit og bedre tro på meg selv. TIL TS! Du ble voldtatt! Det er stor forskjell på en 13 og en 18 åring. Jeg har selv vært 13, og vet at man ikke vet noe særlig, og ikke vet om voksne følelser i forhold til kåthet og sex, og jeg visste veldig godt at man ikke skulle tråkke over andres grenser slik som fetteren din gjorde, og jeg har vært 18 år, og visste på den tid veldig godt forskjell på rett og galt ... fetteren din har null respekt for deg, og burde klare å styre følelsene sine... Prat med fastlegen din! Skjønner godt at du ikke vi skape splid, må bære på hemmeligheten jeg også i forhold til familie, venner og kjente ... 2
Lizbeth Skrevet 19. april 2012 #62 Skrevet 19. april 2012 Ja, det kan uten tvil kalles voldtekt. Om man ikke sier noe, lar man gjerningsmannen fortsette - det sier seg selv at det beste ville ha vært å komme ut med det, og fortelle det som det er, selv hvor vanskelig det er.. Jeg skulle ha fortalt min historie tidligere, slik kunne rettsaken mot mannen ha vært meg mot ham, ikke et titalls ødelagte jenter mot ham mange år senere.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå