Gå til innhold

Har du gjort noe du ALDRI kan fortelle?

Snefrid Frost

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 21 år som lever helt normalt bortsett fra at jeg ikke drikker alkohol drikker (Etter min smak er det ikke noe godt og ja jeg har smakt på mye rart). Men ja over til det jeg skal fortelle. Jeg har en søster på 18 år som jeg syntes er pen og det er ikke noe problemer mellom oss. For ingen vet dette jeg skal si og det kommer aldri til å skje noe mot henne.

Det som skal er at jeg syntes hun er veldig pen o.l. drømmer av og til om natten at jeg og hun suger/slikker hverandre, tar og føler på hverandre og tja utforsker hverandre på mange måter, men drømmer aldri om ha sex med henne som jeg er glad for. Er flaut å våkne våt om morgenen etter en slik drøm pga. Hun er jo søstera mi! Skulle ikke være mulig å drømme slik om hun for jeg ønsker hun alt godt som resten av familien min. Som f.eks. så har hun akkurat kom hjem fra ferie i syden og hun blir lett brun og får en fin farge. Selvfølgelig skal hun erte meg fordi jeg blir kun solbrent. Det hun gjør da er å skifte til bikini fordi hun skulle sole seg, men da hun passerer meg så sier hun: Se her a denne fargen får ikke du med det første og hun drar ned bikini trusekanten (på hofta/siden og jeg ser ikke noen av hennes edle deler) og etter det løsner hun selv på Bikini BH’en for å vise at hun ikke har skille. Jeg svarer bare ha ha ha og sier heldig du med en sjalu stemme. Hun går fort ut igjen med et glis om munn.

Som mange andre menn har jeg selvfølgelig sett og hatt det veldig koselig med en naken dame/kvinne før (på min alder), men tilbake til det jeg skal fortelle etter at min søster har gått ut i sola begynner jeg å få bilder i hode om at jeg ser hun naken foran meg. Jeg rister på hode og det forsvinner uten at noe mer skjer. Btw jeg kunne aldri tenkt å ha sex med hun fysj. Dette er noe jeg skjuler godt og lar ikke gå negativt utover noen. Jeg er ett oppgående menneske og selvfølgelig skjønner at slike ting som dette må aldri finne sted i virkeligheten.

Syntes at det er veldig trist og leit at slikt skal plage meg.

Jeg kommer aldri til å gjøre noe sånt mot henne og sliter ikke med å kommunisere, men hvorfor må jeg tenke slik… hun er jo søstera mi! Jeg ønsker henne alt godt, men disse drømmene og bildene i hode mitt er ikke så hyggelige. Dette er jo egentlig helt sykt. Føler meg som et råttent menneske…

Dette er noe av det jeg aldri kan si til noen.

Anonym poster: df8cff175c6b758f86b916e18c8f12cd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en mann på 21 år som lever helt normalt bortsett fra at jeg ikke drikker alkohol drikker (Etter min smak er det ikke noe godt og ja jeg har smakt på mye rart). Men ja over til det jeg skal fortelle. Jeg har en søster på 18 år som jeg syntes er pen og det er ikke noe problemer mellom oss. For ingen vet dette jeg skal si og det kommer aldri til å skje noe mot henne.

Det som skal er at jeg syntes hun er veldig pen o.l. drømmer av og til om natten at jeg og hun suger/slikker hverandre, tar og føler på hverandre og tja utforsker hverandre på mange måter, men drømmer aldri om ha sex med henne som jeg er glad for. Er flaut å våkne våt om morgenen etter en slik drøm pga. Hun er jo søstera mi! Skulle ikke være mulig å drømme slik om hun for jeg ønsker hun alt godt som resten av familien min. Som f.eks. så har hun akkurat kom hjem fra ferie i syden og hun blir lett brun og får en fin farge. Selvfølgelig skal hun erte meg fordi jeg blir kun solbrent. Det hun gjør da er å skifte til bikini fordi hun skulle sole seg, men da hun passerer meg så sier hun: Se her a denne fargen får ikke du med det første og hun drar ned bikini trusekanten (på hofta/siden og jeg ser ikke noen av hennes edle deler) og etter det løsner hun selv på Bikini BH’en for å vise at hun ikke har skille. Jeg svarer bare ha ha ha og sier heldig du med en sjalu stemme. Hun går fort ut igjen med et glis om munn.

Som mange andre menn har jeg selvfølgelig sett og hatt det veldig koselig med en naken dame/kvinne før (på min alder), men tilbake til det jeg skal fortelle etter at min søster har gått ut i sola begynner jeg å få bilder i hode om at jeg ser hun naken foran meg. Jeg rister på hode og det forsvinner uten at noe mer skjer. Btw jeg kunne aldri tenkt å ha sex med hun fysj. Dette er noe jeg skjuler godt og lar ikke gå negativt utover noen. Jeg er ett oppgående menneske og selvfølgelig skjønner at slike ting som dette må aldri finne sted i virkeligheten.

Syntes at det er veldig trist og leit at slikt skal plage meg.

Jeg kommer aldri til å gjøre noe sånt mot henne og sliter ikke med å kommunisere, men hvorfor må jeg tenke slik… hun er jo søstera mi! Jeg ønsker henne alt godt, men disse drømmene og bildene i hode mitt er ikke så hyggelige. Dette er jo egentlig helt sykt. Føler meg som et råttent menneske…

Dette er noe av det jeg aldri kan si til noen.

Anonym poster: df8cff175c6b758f86b916e18c8f12cd

Tanker er dessverre noe man ikke kan styre, og jeg syns ikke du skal være så hard mot deg selv.

Dessuten, jo mer du tenker på at du ikke skal tenke på noe, dess mer tenker du på det! Det går nok over! Og gjør det ikke det - så skader du jo faktisk ingen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg og kjæresten min ikke hadde hatt sex på ei lang stund, og det ikke så ut til å bli noe på meg i nærmeste fremtid...

Tredde jeg en kondom på en banan og brukte den i stedet!

Dessverre var bananen nesten halvråtten, så det var bare bananmos igjen av den da jeg var ferdig. :sjenert:

Dette kan jeg jo selvfølgelig aldri fortelle, og egentlig fortrenger jeg delvis at jeg har gjort det i det hele tatt.

Anonym poster: f5869f87ac45c4c5a6d83e516d8d408a

Helt normalt i min verden. Brukte en agurk til samme formål på siste jenta jeg hadde meg med.

Anonym poster: 096cf2f14a83bbdba256f206c663be85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjorde venninnen min også, med bamsene og putene sine :fnise:

Gned seg mot dem til hun kom, og inviterte venninner til å gjøre det samme.. Stakkars, voldtatte bamser laugh.png

:fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg onanerte en pasient som hadde brukket begge armene. Han var 28 år, søt og hyggelig og fikk ereksjon da jeg vasket ham, Prøvde å late som jeg ikke brydde meg om det, og fortsatte å vaske det harde lemmet. Men så greide jeg ikke å slippe den. Før stillheten ble alt for pinlig, skjønte jeg at jeg måtte si noe. Og da spurte jeg om han likte det jeg gjorde og om jeg skulle fortsette. Det gjorde han og det tok ikke lang tid før spruten kom.

Dette var min siste kveldsvakt før ferien. Jeg vet selvsagt hva han heter og hvor han kommer fra. Men jeg har aldri sett ham mer etter denne episoden. Selv om det var svært uproft av meg, ser jeg på det som et godt minne. Det håper jeg også han gjør.

Anonym poster: 2dfeee709ed8eab24902ade9b2097a8c

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat blitt sammen med en (nå en ex) og sov over hos han. Da vi la oss var jeg syykt tissetrengt men tenkte jeg kunne holde meg. Men i løpet av natten klarte jeg jo selvfølgelig å tisse på meg mens jeg sov.. Så da jeg sitter der i sengen og glor ned på den store våte flekken og prøver å finne ut en måte å "ro" meg ut av situasjonen ser jeg ett glass fanta stående på nattbordet. Jeg tar det, velter det ut over den allerede våte madrassen for så å vekke fyren og si, "duuu, jeg klarte å søle brus over hele madrassen... " Han sa jeg bare skulle legge dyna over og komme over på hans side. Jeg skiftet undertøy og tilbrakte resten av natten på den tørre siden. Han vet ikke hva som egentlig skjedde, og med tanke på at han var utro mot meg i samme senga er jeg egentlig irritert over at jeg gadd å sløse fanta for å dekke pisset mitt..

Anonym poster: c32a3088913639ab836dc0491890fe61

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg onanerte en pasient som hadde brukket begge armene. Han var 28 år, søt og hyggelig og fikk ereksjon da jeg vasket ham, Prøvde å late som jeg ikke brydde meg om det, og fortsatte å vaske det harde lemmet. Men så greide jeg ikke å slippe den. Før stillheten ble alt for pinlig, skjønte jeg at jeg måtte si noe. Og da spurte jeg om han likte det jeg gjorde og om jeg skulle fortsette. Det gjorde han og det tok ikke lang tid før spruten kom.

Dette var min siste kveldsvakt før ferien. Jeg vet selvsagt hva han heter og hvor han kommer fra. Men jeg har aldri sett ham mer etter denne episoden. Selv om det var svært uproft av meg, ser jeg på det som et godt minne. Det håper jeg også han gjør.

Fantastisk! Skjønner at du ikke kan si det til folk pga sjansen for å miste jobben, men det var ikke noe "ille" eller umoralskt av deg da :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han satte ufattelig stor pris på det! Skulle vært flere slike ansatte som deg :)

Hvor sprutet han forresten?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at jeg aldri kan fortelle disse tingene til de rundt meg.

Husker ikke alder, men jeg må ha vært rundt 7år ca. Tremeningen min var et par år eldre. Vi var på besøk hos dem og vi minste barna fikk ikke være med på en fisketur så sent på kvelden. Vi var sure og gikk på rommet for å leke. Vet ikke hvordan vi kom frem til det, men husker at vi lå oppå hverandre å prøvde å få kuken hans inni meg, men fikk det ikke til. Gud hvor vi strevde... hihi. Men det ble med det.

Da jeg var 19 skulle jeg besøke en som jeg hadde et godt øye til en helg. På den 5timers lange kjøreturen dit kjørte jeg forbi en jeg hadde vært forelska i før, som lå med meg,han brukte meg til pulevennina hans... men vi slutta siden jeg ville mer og ikke han. Av en eller annen grunn visste han at jeg skulle den veien, og han overtalte meg til å stoppe på jobbens hans, jeg gjorde så, og det endte opp i en heftig seanse i en badstue... Jeg sugde han og pulte ham, og han slikket meg og sendte meg til himmelen, så fortet jeg meg vidre en time senere til den andre flammen min. (vi var så sjenerte at vi ikke hadde sex den gangen, men det utvikklet seg til et vennskap)

Anonym poster: b7d8593ba611bdd1095d4b7c03725594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor på denne tiden var vi åtte voksne damer som dro på hyttetur sammen. De fleste andre hadde vært venninner i flere år, mens jeg var ganske ny i gjengen. Det var en flott helg med god mat, mye drikke og morsomme aktiviteter. Den siste kvelden ble min romvenninne (som jeg ikke hadde møtt før denne turen) og jeg sittende på rommet om prate før vi skulle sove. Samtalen ble ganske intim og intens. Og etterhvert ble det både kos, kyss, slikking og annen herlig sex. En helt ny erfaring for meg. Jeg er gift og det er hun andre også, men jeg tror ingen av oss anser at vi har vært utro.

Etter dette har jeg ikke hatt annet enn sporadisk og helt overfladisk kontakt med henne. Neste helg skal vi på hyttetur igjen. Skal jeg ærlig, så må jeg innrømme at jeg ønsker det som skjedde i fjor gjentar seg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Jeg skal muligens operere beinet om en stund. Kan jeg spørre på hvilket sykehus du jobber på? Du burde få en medalje. Hvis det der er sant så er det jo bare helt fantastisk, så lenge mannen var en psykisk frisk og oppegående person.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på en stund med en fyr som var dobbelt så gammel som meg. Sist gang jeg møtte ham var samme dag som min tredje date med han som nå er mannen min.

Når jeg er alene hjemme så leser jeg bdsm-noveller, Jeg fantaserer til disse nesten hver kveld.

Anonym poster: 41a30d3394af82bffc4fba8c4b1227f2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Tråden ryddet for spekulasjoner og fordømmelse av andre brukeres erfaringer, samt tilsvar til dette.

Debattantene minnes om trådens tema og bes lese "Vis hensyn" plakaten.

Eventuelle spørsmål tas i egen tråd på Ris&Ros eller i PM.

Lille-pus (mod)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pisser regelmessig på glass når doen er opptatt, bruker engansglass. tør ikke tømme dem, mens det er folk i huset så gjemmer dem på rommet mitt.

Anonym poster: 1e0a9dfbb6d8f6699af28aae8cbfe77b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor på denne tiden var vi åtte voksne damer som dro på hyttetur sammen. De fleste andre hadde vært venninner i flere år, mens jeg var ganske ny i gjengen. Det var en flott helg med god mat, mye drikke og morsomme aktiviteter. Den siste kvelden ble min romvenninne (som jeg ikke hadde møtt før denne turen) og jeg sittende på rommet om prate før vi skulle sove. Samtalen ble ganske intim og intens. Og etterhvert ble det både kos, kyss, slikking og annen herlig sex. En helt ny erfaring for meg. Jeg er gift og det er hun andre også, men jeg tror ingen av oss anser at vi har vært utro.

Etter dette har jeg ikke hatt annet enn sporadisk og helt overfladisk kontakt med henne. Neste helg skal vi på hyttetur igjen. Skal jeg ærlig, så må jeg innrømme at jeg ønsker det som skjedde i fjor gjentar seg.

hm...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En stund ut i forholdet til min nåværende kjæreste hadde vi en del problemer, og jeg følte blant annet at jeg ikke fikk noe oppmerksomhet. Så kom jeg i snakk med en tidligere kompis, og vi begynte å "dra ut" sammen. Og med dra ut så mener jeg at vi vandret rundt i byen på dagtid etter at han var ferdig med skole og før jeg skulle på jobb. Veldig uskyldig egentlig, bare tidsfordriv. Vi fant tonen og hadde det kjempegøy sammen, og jeg begynte å utvikle følelser for han. Etter en tid viste det seg at følelsene ble gjengitt, og han begynte å jobbe hardt for å få meg til å gå i fra kjæresten, være utro, og diverse. Han begynte å rakke ned på alt kjæresten min gjorde, og smigret meg med at hvis jeg ble kjæresten han så kom han til å ta kjempegodt vare på meg, og jeg kom til å få all den oppmerksomheten jeg trengte. Vi hadde aldri noen fysisk kontakt annet enn hade-klem når vi dro hver vår vei, og de gangene jeg var hjemme hos han så satt vi i hver vår sofa. Etterhvert innså jeg hvor dum jeg var, og hvor dette KUNNE lede hvis jeg lot han fortsette med hjernevaskingen, så jeg endte med å få han interessert i ei venninne av meg i stedet, gikk tilbake til min kjære og har knapt nok snakket med han siden.

Nå må jeg si at jeg aldri gjorde noe galt, men jeg innså at det KUNNE gå galt, så jeg snudde ryggen og gikk hjem. Likevel er ikke dette noe jeg vil fortelle noen om, fordi jeg egentlig skammer meg over det.

Anonym poster: e47a19a0eaafce21458ca5b2ba97cd72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på helgfylla med noen kammerater, etter 3 dager på fylla fant to av de ut at de skulle ha massasje, jeg blei med inn og skulle egentlig bare vente, men var sliten og tenkte at en dursj og litt avslapping på en seng kunne gjort seg.

dama gnukka og gnei og spurte om jeg ville ha sex, jeg sa først nei men en halv time etterpå var jeg 1000kr blakkere og en erfaring rikere. Angrer litt siden jeg følte jeg utnytta hu osv men samtidig var det en utrolig opplevelse også.

jobber i et yrke hvor jeg treffer de samme "kundene" hver dag, fikk en ny kunde som var så utrolig nydelig at jeg blei helt fra meg hver gang hun kom innom. en dag kom hun bort til meg og spurte om jeg likte henne siden jeg glana så utrolig, jeg er en ærlig mann og sa at joda hu var mer enn fin hu.

vi var elskere i 3-4 mnd, hun var gift og hadde 3 barn, jeg ble innkludert i familien, bedt på middager, lange dype samtaler med mannen hennes osv. ene gangen hadde vi sex mens mannen var ute og måkte snø! jeg fingra henne mens mannen var på do og en gang sugde hu meg på kjøkkenet mens han var i kjelleren. han var en drittsekk og behandla henne dårlig, ikke at det er en unskyldning. jeg begynnte og få dårlig samvitighet og trakk meg bort i fra henne. om jeg møter henne i butikken osv nå hinter hun veldig på hvor bra det var og greier. Angrer gjør jeg hver gang jeg tenker på det...

hadde sex med ei som egentlig ikke ville en gang! hadde besøk av ei dame og vi endte i senga, kom til stadiet hvor ting skulle inn og jeg kjører på, plutselig sier hun at hun ikke ville mer, men jeg hadde tre jokk igjen før det gikk og da kan hode si hva det vil, kroppen lystrer ikke! så jeg fullførte, og hun begynte og gråte, og jeg følte meg som verdens største dritt der jeg lå. så aldri hu mer, men tenker ofte på hu og håper hu har det bra og har glemt meg.

våknet en morgen av at ei venninde sugde meg, vi hadde sex og hun dro hjem mens jeg dro på jobb, på vei fra jobb dro jeg innom xn for og hente noe, hun mødte meg i gangen, dro ned buksa mi og sugde meg før vi hadde en lang og god knull, og nei jeg hadde ikke dursja siden morgen nomeret med hu andre. komm meg omsider hjem og planla en rolig aften men da komm ei annen venninde innom, og vi hadde sex....

i ca 6mnd hadde jeg disse tre som jeg hadde sex med gjevnlig før samvitigheten tokk tak og avslutta hele greia.

nå har jeg ikke hatt sex på 6 år ca, lysten på sex har jeg men har fått fullstendig panikk for damer, men utad er jeg den typen som ikke har problemer med og få det jeg vil ha, en patetisk liten mann som lever på minner om gammel storhet når damer var enkle og få..

Anonym poster: cc83f20dce2997eacf58458d46dae01e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på med to fyrer samtidig. Pleide å dra til han ene på dagtid og han andre på kveldstid. Altså, hadde sex med begge. Føler det var UTROLIG billig av meg og nå idag føles det som om det ikke var jeg som gjorde det. Trist at jeg har vært slik, men sånn er det bare. Var ærlig mot begge to og fortalte det ettersom ingen av de tok hintet når jeg sa jeg hadde glemt øredobbene mine hos den andre. De var bestevenner. Hadde også sex med tredje bestevenn av disse to midt i perioden.

Anonym poster: 14a5e9f19b7d37079ce7598fc2ecee60

Endret av Lille-pus
Ryddet for krenkende spekulasjoner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tråden nok en gang ryddet for spekulasjoner og fordømmelse av andre brukeres erfaringer, samt tilsvar til dette.

Debattantene minnes om trådens tema og bes lese "Vis hensyn" plakaten.

Eventuelle spørsmål tas i egen tråd på Ris&Ros eller i PM.

Lille-pus (mod)

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...