Gå til innhold

Har du gjort noe du ALDRI kan fortelle?


Snefrid Frost

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 16 år, så har vel god tid på å gjøre ting jeg ikke kan fortelle til noen.. Men har da allerede opplevd noe.

Da jeg var 13, lot jeg min 17 år gamle bror beføle meg. Han var vel det vi kan kalle emo på den tiden, han hadde det altså ikke lett. Men han var skummel, og jeg turte ikke si nei da han ville klå på meg. Han fikk meg til å ta av meg alle klærne, og jeg lot han ta på meg der han ville. Grusomt, faktisk. Jeg var dritredd for han, og sov med klær i mange uker senere. Nå har vi egentlig et normalt forhold. Han er 20 og har vokst av seg det skumle, men jeg sliter fortsatt med å være alene med han. Jeg kunne aldri fortalt dette til noen, uansett. Jeg er jo glad i han, og ønsker ikke at andre skal tenke at broren min kunne gjort noe så skammelig. Grunnen til at jeg skriver det her, er jo fordi jeg ikke stoppet det. Det hadde vært noe annet om jeg sa noe, men det gjorde jeg ikke. Jeg bare lot det skje, og det skammer jeg meg noe veldig over. Jeg var 13 år, pysete og var redd for min egen bror.

Anonym poster: 1d40754a29515f2f52dce5a9781d782b

:klemmer: Håper det går bra med deg nå... Dette er IKKE din feil!

Anonym poster: 2bd1b5ca7a8e5df519723c075fd3f59c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det din bror gjorde mot deg er på ingen måte normal eller okei. :(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gutt på 33 år som de siste årene har funnet ut at det bor en ekshibisjonist i meg. En av greiene mine er at jeg at jeg alltid stiller meg nærmest mulig utgangsdøra i herregarderoben på treningssenteret/svømmehallen med forhåpning om at jenter skal se inn og se at jeg står der naken og skal til å ta på meg klærne. Generelt dagdrømmer jeg ofte om at jeg ved et uhell blir sett naken i ulike settinger.

Skjønner at dette er litt utenom det vanlige og ville derfor ALDRI fortalt dette til noen.

Anonym poster: 1eac4b2f7216602ce2960a1303d5edd0

Anonym poster: 1eac4b2f7216602ce2960a1303d5edd0

Anonym poster: 1eac4b2f7216602ce2960a1303d5edd0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min tenner på at vi leker far/datter, mor/sønn i sengen. Han kan også fortelle meg om yngre jenter vi har sett som han fantaserer om å ha med. Det blir med fantasiene for det har vi pratet om. Jeg blir med på leken fordi det tenner han veldig. Det kunne jeg aldri fortalt noen.

At han prater om yngre jenter han fantaserer om syns jeg er ekkelt, men det kunne jeg aldri sagt til han. Tilliten han har til meg er viktigere.<br /><br /> Anonym poster: 031ceaedf7de0de99bef0ae7f35a3625

jeg tenker jeg hadde unngått å få barn med denne karen..............

Anonym poster: faff9259b5ea8c5e65e5c2d07d7da1a9

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker jeg hadde unngått å få barn med denne karen..............

Anonym poster: faff9259b5ea8c5e65e5c2d07d7da1a9

Ja, han er HELT SIKKERT pedofil, og kommer til å begå overgrep mot eventuelle barn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leopard

Etter en ukes tid på grisefylla hver dag hadde jeg 4-kant med 3 random gutter, og sex med en annen gutt dagen etter. Jeg aner ikke hvorfor jeg gjorde det

Anonym poster: 1c8691c8882c21023d776a28ae574e25

Håper du har sjekket deg for kjønnssykdommer.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en gutt på 33 år som de siste årene har funnet ut at det bor en ekshibisjonist i meg. En av greiene mine er at jeg at jeg alltid stiller meg nærmest mulig utgangsdøra i herregarderoben på treningssenteret/svømmehallen med forhåpning om at jenter skal se inn og se at jeg står der naken og skal til å ta på meg klærne. Generelt dagdrømmer jeg ofte om at jeg ved et uhell blir sett naken i ulike settinger.

Skjønner at dette er litt utenom det vanlige og ville derfor ALDRI fortalt dette til noen.

Dette er jo bare helt fantastisk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gutt på 33 år som de siste årene har funnet ut at det bor en ekshibisjonist i meg. En av greiene mine er at jeg at jeg alltid stiller meg nærmest mulig utgangsdøra i herregarderoben på treningssenteret/svømmehallen med forhåpning om at jenter skal se inn og se at jeg står der naken og skal til å ta på meg klærne. Generelt dagdrømmer jeg ofte om at jeg ved et uhell blir sett naken i ulike settinger.

Skjønner at dette er litt utenom det vanlige og ville derfor ALDRI fortalt dette til noen.

Anonym poster: 1eac4b2f7216602ce2960a1303d5edd0

Å være mannlig ekshibisjonist er i praksis vanskelig, meget vanskelig.

Hvor finner du dem som liker å se deg? Hvordan unngå å bli lovbryter ved å plage eller skremme noen med din nakenhet?

Å stå nær døra i garderoben er selvfølgelig svært uskyldig, ingen kan ta deg for det. Men det er i realiteten ingen som går forbi og prøver å se inn.

Har noen gode forslag til hvordan man kan være mannlig ekshibisjonist på en lovlig måte?

<br /><br /> Anonym poster: 727151ef6425bd6d13f0c0348ae49516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde i 2004. Jeg var nettop blitt sammen med en fyr å alt var helt ferskt.. Jeg bodde i en knøttliten leilighet å han var i dusjen da jeg plutselig fikk akutt diare! Jeg fikk meg ikke til å gå på do når han sto i dusjen så jeg satte meg på en kasterolle å dreit i fra meg..tørket og vasket meg med vått kjøkkenpapir så slengte jeg innholdet ut av vinduet å luftet ut stanken. Vasket kasterollen grundig å latet som ingenting.. etterpå kokte vi nudler i samme kasterolle for jeg hadde bare en!

Noe så intenst ekkelt! :kvalm:

Tror jeg tissa en skvett! hahahah! ;D
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sakone

Etter å ha lest disse trådene har jeg funnet ut at det er flere enn jeg noen gang kunne forestilt meg som har driti i poser, søppelkasser, gryter osv. Det er litt smålig ekkelt synes jeg^^

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest disse trådene har jeg funnet ut at det er flere enn jeg noen gang kunne forestilt meg som har driti i poser, søppelkasser, gryter osv. Det er litt smålig ekkelt synes jeg^^

Haha, så bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker jeg hadde unngått å få barn med denne karen..............

Anonym poster: faff9259b5ea8c5e65e5c2d07d7da1a9

Hva med henne da? Hun tente jo også på dette? Skal ikke hun heller ha barn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med henne da? Hun tente jo også på dette? Skal ikke hun heller ha barn?

Hun skrev vel aldri at hun tente på det. Bare at hun ble med på leken pga typen tente på det.

Samboeren min tenner på at vi leker far/datter, mor/sønn i sengen. Han kan også fortelle meg om yngre jenter vi har sett som han fantaserer om å ha med. Det blir med fantasiene for det har vi pratet om. Jeg blir med på leken fordi det tenner han veldig. Det kunne jeg aldri fortalt noen.

At han prater om yngre jenter han fantaserer om syns jeg er ekkelt, men det kunne jeg aldri sagt til han. Tilliten han har til meg er viktigere.<br /><br /> Anonym poster: 031ceaedf7de0de99bef0ae7f35a3625

Endret av -Leon-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo bare helt fantastisk! :-)

Så bra, da tolker jeg deg dithen at du kommer til å titte inn garderobedøra neste gang du er på treningssenteret/svømmehallen;)

For øvrig er jeg blitt en ivrig Chatroulette-bruker i det siste. Der viser jeg frem og gjør alt jenter (over 18 år) ber meg om å gjøre...dette er vel også noe jeg ALDRI kan fortelle til noen :)

Anonym poster: 1eac4b2f7216602ce2960a1303d5edd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel slenge meg på her jeg også da. Når jeg var 15 år å hadde et enormt behov for å debutere seksuelt ente jeg opp i oslo å knulla ei hore første gangen. det har jeg aldri sagt ikke engang til beste kompisen min som vet alt om meg :P angrer idag da men gjort er gjort.

Anonym poster: 15b8b20ac9abd86587c1b2fbdc5db4dc

Anonym poster: 15b8b20ac9abd86587c1b2fbdc5db4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter å ha lest disse trådene har jeg funnet ut at det er flere enn jeg noen gang kunne forestilt meg som har driti i poser, søppelkasser, gryter osv. Det er litt smålig ekkelt synes jeg^^

Frykter at dette er ganske vanlig. På et hybelhus jeg bodde ble det pisset i søppelboksen som sto ved siden av toalettet - to ganger! Boksen sto på varmekabler, så det var ikke mulig å ta feil av hva som hadde skjedd. Har aldri skjønt helt hva som lå bak det der, men lever fint i det uvisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var 16 og foreldrene mine resite på hytta i helgen pleide jeg å drikke meg full og kle meg i klærne til mamma før jeg spiste p-pillene hennes og knullet med i rompa med dildoen hennes.

Når jeg ble litt eldre hadde jeg mine egen klær og leketøy. Jeg var ruset på amfetamin og holdt på hele natten. Siden foreldrene mine var hjemme ville jeg ikke gå på do tilfelle en av dem skulle stå opp for å gå på do samtidig, så jeg tisset i tomflasker, skrudde på korekn og slang dem under senga. En gang når jeg ikke hadde penger fant jeg fram flaskene og gikk for å pante dem i kiosken rundt hjørnet. Han gamle mannen som jobbet der kjeftet på meg fordi flaskene ikke var tomme og så satte han alle flaskene på disken og begynte å åpne dem. Jeg var livredd for at han skulle klare å velte en av dem eller at han skulle lukte stanken av den kaffebrune råtten speed-urinen før jeg kom meg ut av kiosken. Jeg kom meg raskt ut og vet ikke hva som skjedde etterpå, men handlet aldri der igjen.

Et par år senere var jeg lei av leketøy så jeg traff en mann på nettet. Kledd som en hore dro jeg dro hjem til ham i heftig ecstacy-rus og ble knullet av ham mens kona hans var på ferie.

Anonym poster: f898d4a20a8647141b61dea49c6ba43b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting min mann aldri får vite:

En venn ble pulevenn, så fikk han følelser og da måtte vi slutte med sex. Ble platoniske venner igjen. Denne mannen var min forlover og toastmaster i bryllupet vårt.

Hadde trekant med et vennepar mange ganger, det hele sluttet etter de fikk barn, vi er fortsatt venner.

Jeg hadde mange ONS (sikkert 50 stykk) i en kort periode, men da studerte jeg, var singel og bodde i en annen by slik at jeg ikke fikk rykte i hjembyen å være lett å ha.

Mannen tro at jeg er så ordentlig og at han er den første som oppdaget at jeg er en villkatt i senga.

Anonym poster: 6989b2a0c2003cc6a89fc71aa67bebbd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...