AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #281 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg er med i en gruppesex-video som ligger på nettet. Ble tatt opp da jeg studerte i utlandet for en del år siden på en fest der det tok av litt, for å si det mildt. Heldigvis er jeg ikke den som er mest i fokus, men det er uansett ikke vanskelig å se hva jeg gjør. Tror ikke det er mulig å kjenne meg igjen, og frykter vel egentlig ikke at noen skal oppdage at det er meg. Ingen av mine nåværende venner, og absolutt ikke min mann, vet om dette. Om jeg skammer meg? Egentlig ikke. Men det hører ikke til i mitt nåværende liv. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #282 Del Skrevet 14. mai 2012 Dere syns vel dette er ekkelt, men hadde en periode der jeg var ekstremt kåt tydligvis at jeg fingret på weben på chatroulette til div typer.. :S 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #283 Del Skrevet 15. mai 2012 Tok en vanlig taxi, og jeg og taxisjåføren kom i prat. Vi snakket om løst og fast, og kom inn på dette med forhold. Han sa han aldri hadde hatt noen dame. Han virket litt sjenert, men veldig hyggelig og ganske pen på en litt nerdete måte. Jeg fikk lyst til å gi han en opplevelse han sent ville glemme, så jeg rett og slett la en hånd i skrittet hans. Han så ut som han likte det, så jeg runket han til han kom. (Han kjørte til siden da.) Så kjørte han meg dit jeg skulle, jeg betalte og sa farvel, og har ikke sett han verken før eller siden. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #284 Del Skrevet 15. mai 2012 Tok en vanlig taxi, og jeg og taxisjåføren kom i prat. Vi snakket om løst og fast, og kom inn på dette med forhold. Han sa han aldri hadde hatt noen dame. Han virket litt sjenert, men veldig hyggelig og ganske pen på en litt nerdete måte. Jeg fikk lyst til å gi han en opplevelse han sent ville glemme, så jeg rett og slett la en hånd i skrittet hans. Han så ut som han likte det, så jeg runket han til han kom. (Han kjørte til siden da.) Så kjørte han meg dit jeg skulle, jeg betalte og sa farvel, og har ikke sett han verken før eller siden. Haha, fantastisk triks! Lurer på hvor mange andre som har latt seg lure av den historien hans 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #285 Del Skrevet 15. mai 2012 Jada... Jeg har hatt sex med en av lærerne mine. Var heldigvis ikke han som skulle vurdere meg og gi meg karakter. Og så har jeg hatt sex med en av kirurgene ved en avdeling jeg ble innlagt på da jeg var 17... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 16. mai 2012 #286 Del Skrevet 16. mai 2012 Kommer tilbake til denne tråden når jeg er på pc! Her skal det skrives :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Drue Skrevet 16. mai 2012 #287 Del Skrevet 16. mai 2012 Gleder meg til å høre hva Kevlarsjäl har å komme med! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clevion Skrevet 16. mai 2012 #288 Del Skrevet 16. mai 2012 Gleder meg til å høre hva Kevlarsjäl har å komme med! Den er vi to o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #289 Del Skrevet 16. mai 2012 Ikke veldig spennende, men for maange år siden ei i syden på guttetur jeg ble med på rommet. Dette visste aldri de andre gutta, og får heller aldri vite det. Det var utenom sesongen og ikke så mange på hotellet, så de få damene som var der var damer vi glodde på hver dag ved bassenget. Og hun her ble ikke beundrt for å si det mildt... Hun var fra Tyskland,sikkert 10 år eldre enn meg, kunne sikkert vært sleggekaster i gamle DDR, utrolig kraftig og stor. Når hun sugde meg kan jeg banne på at hun gomla i seg begge ballene samtidig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #290 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg deler livet med en nokså streng og konservativ mann, der han er sjefen og alltid har siste ordet. Vi samarbeider godt rundt barna, han tar del i husarbeidet på lik linje med meg og han respekterer meg. Sexlivet har alltid vært tilnærmet ikke-eksisterende, og de gangene det skjer er det for å tilfredstille han. De siste årene har jeg skrevet sexnoveller som jeg har sendt inn til blader og lagt ut på den type internettsider. Jeg gjør det for min egen del og for å skrive ned fantasiene som aldri kommer til å bli oppfylt i samlivet med han. Innimellom tjener jeg også litt penger. Disse pengene bruker jeg på sexleketøy og sexy undertøy. Jeg kan ta på meg det lekreste undertøy under klærne før jeg drar ut å gjøre noe hverdagslig som å handle, og deretter dra hjem å onanere og skrive noveller. Å sitte på bussen med sexy undertøy og vaginakuler eller butterfly er noe av det mest opphissende jeg vet. Dette er noe jeg aldri kommer til å si til noen!!! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #291 Del Skrevet 16. mai 2012 Ok, dette er ille å fortelle om... Men mange år har gått - og jeg visste ikke bedre. Jeg er nå mann - den gang en 13-åringen. Jeg var alene hjemme, resten av familien på hytta. Jeg var svært jomfru, hadde knapt runket. Vi bodde i en enebolig. Midt på natta banket det hardt på ytterdøra. Jeg våknet og åpnet. Der stod ei dame, sikkert i 30-årene, møkke fulle. Hun mumlet noe, og jeg lukket døra kjapt igjen og låste. Tilbake i seng om jeg til å tenke på at dette jo var ei dame... Jeg som kun hadde sett mor og søster naken. Det gikk 4-5 min til og det banket igjen på. Denne gang fikk jeg henne inn i stua, og tok av henne buksa og truse... Hun gjorde ingen motstand, hun var for full tror jeg til å skjønne noe. La dama ned på mage og jeg prøve å få til noe. Husker ikke om jeg fikk til noe som helst. Hun klarte også å pisse ut over gulvet. Og da gikk det vel opp for meg at dette ikke var noe lurt. Fikk dama opp, på med klær og fikk henne ut av huset. Denne gang ville hun ikke ut, men jeg klarte å geleide henne ut. Der ble hun lenge stående å banke på og klarte dessuten å knuse ei lita dørrute - som jeg jo måtte bortforklare i ettertid. Teknisk sett var dette vel en slags voldtekt og jeg føler het skam over å tenke tilbake på det - over 30 år etter. Men tror jo hun var for full til å huske noe som helst og dermed kanskje ikke tok skade av hendelsen. Og nei, jeg har aldri fortalt dette til noen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #292 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg hadde lyst på barn, men det ville ikke min ex. I hemmelighet stakk jeg en nål gjennom innpakningene slik at det ble hull i kondomene. Men det gå ikke resultater. Heldigvis, tenker jeg i dag. Nå er jeg gift med en bra mann og er mor til tre flotte jenter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 16. mai 2012 #293 Del Skrevet 16. mai 2012 Ok, dette er ille å fortelle om... Men mange år har gått - og jeg visste ikke bedre. Jeg er nå mann - den gang en 13-åringen. Jeg var alene hjemme, resten av familien på hytta. Jeg var svært jomfru, hadde knapt runket. Vi bodde i en enebolig. Midt på natta banket det hardt på ytterdøra. Jeg våknet og åpnet. Der stod ei dame, sikkert i 30-årene, møkke fulle. Hun mumlet noe, og jeg lukket døra kjapt igjen og låste. Tilbake i seng om jeg til å tenke på at dette jo var ei dame... Jeg som kun hadde sett mor og søster naken. Det gikk 4-5 min til og det banket igjen på. Denne gang fikk jeg henne inn i stua, og tok av henne buksa og truse... Hun gjorde ingen motstand, hun var for full tror jeg til å skjønne noe. La dama ned på mage og jeg prøve å få til noe. Husker ikke om jeg fikk til noe som helst. Hun klarte også å pisse ut over gulvet. Og da gikk det vel opp for meg at dette ikke var noe lurt. Fikk dama opp, på med klær og fikk henne ut av huset. Denne gang ville hun ikke ut, men jeg klarte å geleide henne ut. Der ble hun lenge stående å banke på og klarte dessuten å knuse ei lita dørrute - som jeg jo måtte bortforklare i ettertid. Teknisk sett var dette vel en slags voldtekt og jeg føler het skam over å tenke tilbake på det - over 30 år etter. Men tror jo hun var for full til å huske noe som helst og dermed kanskje ikke tok skade av hendelsen. Og nei, jeg har aldri fortalt dette til noen. Det forstår jeg godt.. Men nå har du fått det ut en plass. Så lenge du ikke har hatt noen lignende tendenser eller tanker for å gjøre noe slikt igjen, tror jeg du bør legge det bak deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #294 Del Skrevet 16. mai 2012 Dere syns vel dette er ekkelt, men hadde en periode der jeg var ekstremt kåt tydligvis at jeg fingret på weben på chatroulette til div typer.. :S Fingret på weben? Fikk du orgasme av det, så var det sensasjonelt. For min egen del må jeg nok fingre andre steder hvis jeg vil ha det deilig . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. mai 2012 #295 Del Skrevet 17. mai 2012 Ok, dette er ille å fortelle om... Men mange år har gått - og jeg visste ikke bedre. Jeg er nå mann - den gang en 13-åringen. Jeg var alene hjemme, resten av familien på hytta. Jeg var svært jomfru, hadde knapt runket. Vi bodde i en enebolig. Midt på natta banket det hardt på ytterdøra. Jeg våknet og åpnet. Der stod ei dame, sikkert i 30-årene, møkke fulle. Hun mumlet noe, og jeg lukket døra kjapt igjen og låste. Tilbake i seng om jeg til å tenke på at dette jo var ei dame... Jeg som kun hadde sett mor og søster naken. Det gikk 4-5 min til og det banket igjen på. Denne gang fikk jeg henne inn i stua, og tok av henne buksa og truse... Hun gjorde ingen motstand, hun var for full tror jeg til å skjønne noe. La dama ned på mage og jeg prøve å få til noe. Husker ikke om jeg fikk til noe som helst. Hun klarte også å pisse ut over gulvet. Og da gikk det vel opp for meg at dette ikke var noe lurt. Fikk dama opp, på med klær og fikk henne ut av huset. Denne gang ville hun ikke ut, men jeg klarte å geleide henne ut. Der ble hun lenge stående å banke på og klarte dessuten å knuse ei lita dørrute - som jeg jo måtte bortforklare i ettertid. Teknisk sett var dette vel en slags voldtekt og jeg føler het skam over å tenke tilbake på det - over 30 år etter. Men tror jo hun var for full til å huske noe som helst og dermed kanskje ikke tok skade av hendelsen. Og nei, jeg har aldri fortalt dette til noen. Yeah right! Tror du vi er dumme nok til å gå på denne? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 17. mai 2012 #296 Del Skrevet 17. mai 2012 Yeah right! Tror du vi er dumme nok til å gå på denne? Hva vil du oppnå med denne kommentaren? Er den så mye mindre usannsynlig enn alt det andre som har blitt skrevet her? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. mai 2012 #297 Del Skrevet 17. mai 2012 Hva vil du oppnå med denne kommentaren? Er den så mye mindre usannsynlig enn alt det andre som har blitt skrevet her? Sikkert ikke, men jeg har ikke lest alt det andre heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 17. mai 2012 #298 Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) Fingret på weben? Fikk du orgasme av det, så var det sensasjonelt. For min egen del må jeg nok fingre andre steder hvis jeg vil ha det deilig . Hvor da? På badet, jobben, bilen ? :gjeiper: Yeah right! Tror du vi er dumme nok til å gå på denne? Sikkert ikke, men jeg har ikke lest alt det andre heller. Tror forøvrig heller ikke på historien ifra AnonymBruker #291. Endret 17. mai 2012 av -Leon- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 17. mai 2012 #299 Del Skrevet 17. mai 2012 Tror forøvrig heller ikke på historien ifra @Xaphan Historien min? Hvilken historie? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 17. mai 2012 #300 Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) Historien min? Hvilken historie? :gjeiper: Var litt rask på avtrekkeren. Mente AnonymBruker #291. Endret 17. mai 2012 av -Leon- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg