Sulosi Skrevet 13. mai 2012 #261 Del Skrevet 13. mai 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=442739&view=findpost&p=7350160 Den hosta du opp kjapt det gjorde jeg med dagen før jeg flyttet fra samboeren .(dagen før for da fikk jeg se han pusse tenne med den:P hahaha jeg synes han fortjente det. jeg(gravid) så sa han han ikke ville ha noe med meg eller barnet vårt å gjøre!... jeg er sikkert på jeg gjorde en hel del flere ting. for jeg var ganske så sinna...men klarer ikke komme på hva akkurat nå Savner en "gni-seg-i-hendene-smiley" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #262 Del Skrevet 13. mai 2012 Graviditet må man vel nødvendigvis fortelle noen om. Eller? Ja. Men ikke hvordan det skjedde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #263 Del Skrevet 13. mai 2012 10+6 uker? Hva betyr det? 16 uker på vei? Og av ren nysgjerrighet, beholdt du barnet og hvordan reagerte typen din? 10 uker og 6 dager på vei. Ja, jeg beholdt barnet. Han prøvde å tvinge meg til abort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 13. mai 2012 #264 Del Skrevet 13. mai 2012 Den hosta du opp kjapt Jeg hadde "kanskje" leita etter det samme... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #265 Del Skrevet 13. mai 2012 Da jeg gikk på vgs og var borteboer bodde jeg i et kollektiv, vi var 6 personer som delte bad. En dag på våren hadde jeg kjøpt meg noe frukt blant annet kiwi, som jeg ikke hadde spist på maaaange år. Etter å ha spist et par merket jeg at magen min tydeligvis ikke tålte det så godt, så måtte forte meg på do for å drite. Det var ikke normalt drit tydeligvis, men knallhard. Så da jeg skulle trekke ned så var doen propptett. Det var ingenting til å stake det opp med, og utenfor hørte jeg at noen av de andre hadde blitt utålmodig og banket på døren. Jeg syns det var alt for flaut å gå ut å si det slik det var, at jeg hadde bæsjet doen propptett, så hva gjorde jeg? Jo jeg tok hånda nedi doen, og tok dritten opp sånn at jeg kunne trekke ned deler av det i flere omganger. Jeg tok meg selvfølgelig en GOD håndvask og gikk ut av badet (som jeg merka stinka noe helt jævelig), han som ventet på tur så litt merkelig på meg. Da han var ferdig så lurte jeg meg inn igjen og vaska først badet og tok meg en god og laaaang dusj etterpå.. Jeg har ikke spist kiwi siden. Jeg har gjort mer eller mindre det samme en gang. Forskjellen var at dette skjedde med meg ute på byen Ingen får vite om det, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #266 Del Skrevet 13. mai 2012 Sugde faren til en venninne i badstuen på hytta deres. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 13. mai 2012 #267 Del Skrevet 13. mai 2012 Å ja, men da er det jo greit. Ikke bare har du sugd nevøen din, du har vært utro også. Tar med for sikkerhetsskyld. Utroskap og incest er vel ikke akkurat i samme båt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #268 Del Skrevet 13. mai 2012 Hvorfor kan du ikke fortelle det til noen? Fordi jeg er i et forhold, og han ikke aner noe om flørtingen som pågår når jeg er her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #269 Del Skrevet 13. mai 2012 Da jeg var 15 ble jeg drita på fest, og med ølbrillene på fant jeg en som, selv med uante mengder etanol i kroppen, ikke var estetisk tiltrekkende. For å si det mildt. Men jeg hadde aldri møtt han før, og satset på å aldri møte han igjen - så jeg peiset på likevel. Det ble bare klining og litt klåing på sofaen, ikke noe samleie eller andre griserier. Men det som var så fælt for meg var det at det i etterkant viste seg å være den nesten 30 år gamle tremenningen min, som jeg aldri hadde møtt før. Æsj. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #270 Del Skrevet 13. mai 2012 Da eksen min var utro, mens vi enda bodde sammen, før jeg flyttet, så stappa jeg tannbørsten hans oppi ræva mi og gnidde litt rundt før jeg skylte den litt og satte den tilbake i hylla hans. Samme kveld rota jeg rundt etter alle tingene mine, i det han plutselig gnir masse tannkrem på børsten og begynner å pusse tennene. Jeg gikk fra å gråte til å le hele veien ut i bilen og hjem. Han skjønte ingenting, bare pusset hardere. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Xaphan Skrevet 13. mai 2012 Populært innlegg #271 Del Skrevet 13. mai 2012 Hvis det er én ting jeg har lært av denne tråden, så er det at jeg skal bytte ut tannbørsten om jeg noen gang går fra partneren min 80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #272 Del Skrevet 13. mai 2012 Fordi jeg er i et forhold, og han ikke aner noe om flørtingen som pågår når jeg er her inne. Flørting er uskyldig, men du skriver at du er forelska i han på KG uten å si noe til typen din om det???? Faen ass! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 13. mai 2012 #273 Del Skrevet 13. mai 2012 Hvis det er én ting jeg har lært av denne tråden, så er det at jeg skal bytte ut tannbørsten om jeg noen gang går fra partneren min Ja det er utrolig hvor mye tannbørstene får gjennomgå! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #274 Del Skrevet 13. mai 2012 Da eksen min var utro, mens vi enda bodde sammen, før jeg flyttet, så stappa jeg tannbørsten hans oppi ræva mi og gnidde litt rundt før jeg skylte den litt og satte den tilbake i hylla hans. Samme kveld rota jeg rundt etter alle tingene mine, i det han plutselig gnir masse tannkrem på børsten og begynner å pusse tennene. Jeg gikk fra å gråte til å le hele veien ut i bilen og hjem. Han skjønte ingenting, bare pusset hardere. det har jeg gjort og! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 Populært innlegg #275 Del Skrevet 14. mai 2012 Da jeg var omtrent 14, så oppdaget jeg ved en tilfeldighet at jeg var myk nok til å suge meg selv. Jeg satt i badekaret og skulle opp, og av en eller annen grunn så forsøkte jeg å skli opp av karet med beina og underkroppen først, ut over langsiden, mens jeg dyttet med ryggen mot den andre siden av karet. Og plutselig var ansiktet mitt i høyde med underlivet. Og veldig nære. "Ding!" På den tiden løp jeg rundt med ereksjon halve dagen, uansett hvor mye eller ofte jeg onanerte. Jeg lurte fælt på åssen det ville være å bli sugd, og her var min sjanse til å finne det ut. Det var ikke lås på baderomsdøra, og det var litt risky å gjøre noe med det der, så jeg gjorde meg fort ferdig, og låste meg inne på rommet mitt. Der lå jeg ganske snart med en bankende ereksjon og en pute under nakken. Og snart lå jeg dobbelt og tøyde. Til å begynne med klarte jeg bare så vidt å nå tuppen av penis med tunga, men etter et par minutter nådde jeg den med leppene, og når jeg beveget bekkenet litt og hjalp til med føttene mot veggen, så fikk jeg plutselig hele hodet inn i munnen, sammen med et par cm av skaftet. Og så begynte jeg å suge. Frapperende effekt. Det var sinnsykt deilig, og det gikk for meg før jeg engang skjønte hva som var i ferd med å skje. I befippelsen svelget jeg hele greia. Jeg tror det må ha vært en ganske god ladning. Det smakte ikke noe spesielt, men jeg følte meg litt rar etterpå. En stund trodde jeg at jeg var homo, men puppene til nabojenta hadde ikke mistet sin magiske tiltrekning, så det slo jeg snart fra meg. Dette er faktisk den første gangen jeg har nevnt dette, noensinne. Jeg har aldri fortalt det til noen. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butterfly20 Skrevet 14. mai 2012 #276 Del Skrevet 14. mai 2012 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #277 Del Skrevet 14. mai 2012 Alle gutters drøm å bli sugd av tanta si? Det kommer vel litt an på tanta, tenker jeg. Da jeg var på det mest hormonstinne tidlig i tenåra, så fantaserte jeg mye om en av tantene mine. Og læreren min i regnskapsføring. Og religionslæreren. Hvis tanta mi hadde overrasket meg mens jeg koste med meg selv, og begynt å suge meg, så hadde jeg garantert ikke hatt noe mot det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #278 Del Skrevet 14. mai 2012 FOR en tråd!! Vel, jeg har jo et par bidrag jeg har gjort oppigjennom årene... - Var ung, nysgjerrig og jomfru, og fant tilfeldigvis vibratoren til moren min. Den ble flittig brukt, kan man si. Var selvfølgelig ganske flink å vaske de både før og etter. Tenker tilbake på det nå, og ææææsj!! Dette stoppet forøvrig når jeg fikk hennes gamle telefon, og hun hadde glemt å slette alt på den, og jeg fant en video hun hadde sendt til faren min med teksten "kos deg" hvor hun brukte nettopp den vibratoren. Det ble siste gang, kan man si.. - En gang var badet i kollektivet jeg bodde opptatt, og jeg måtte på do. Hadde vært dårlig i magen hele dagen. Endte med at jeg fant en liten, tom eske jeg hadde på rommet, bæsjet oppi den, pakket den godt inn i en pose og hadde planer om å kaste den når jeg gikk ut. Det endte med at jeg ikke rakk det (husker ikke helt hvorfor) og måtte ta med alle tingene mine - inkludert posen - inn i bilen til mamma. Tok ikke så lang tid før hun kommenterte at hun kjente en merkelig lukt i bilen. Jeg for min del trodde jeg skulle dø på stedet og svarte "hmm, jeg kjenner ingenting, jeg".... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #279 Del Skrevet 14. mai 2012 Hadde meg med en fyr på 38 som er gift og har tre barn, og tydeligvis er en av de tre barna hans ei venninne av meg. Ikke nok med det, han er gift med læreren min, og ikke minst, så jobber han sammen med moren min. Damn. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 14. mai 2012 #280 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Var vel 17-18 år den gangen, og hadde vært i spleisefest på hytta hos en kompis. Det var bestilt maxitaxi tilbake kl 2 om natta, og da var vi jo drita brisen alle sammen. Satt helt bakerst i taxien sammen med to venninner og sov. Våkna av at jeg kjente fyllekvalmen stige. I panikk dro jeg frem matboksa jeg hadde hatt grillmaten i, fikk av lokket, og leverte hele greia opp i den. Vill jubel i taxien. Når den stoppet ved oppkjørselen hjemme så sjangla jeg ut med matboksa i hendene, og stabla meg inn døra så best jeg kunne. Ut på kjøkkenet for å drikke masse vann! Der setter jeg fra meg matboksa med lokket på samtidig som den forlot tankene mine. Slepte meg til køys. Et par måneder senere så var pappa og jeg alene en helg, og han skulle lage middag på fredagen. Når jeg kom hjem sent på ettermiddagen så fortalte han at "den lapskausresten som lå i fryseboksa lukta noe så jævlig at jeg bare kasta hele greia." Så vi spiste ferdigpizza i stedet. Jeg dro kjensel på matboksa som stod ferdig vasket på kjøkkenbenken, og skjønte sammenhengen. Har aldri funnet ut om pappa sa de greiene med smil eller om han var alvorlig. Hvordan den hadde endt opp i fryseboksen aner jeg heller ikke. Det har heldigvis aldri vært nevnt siden ................og strengt tatt så hører vel ikke historien til under "Seksualitet" heller Endret 14. mai 2012 av Shinana 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg