Gå til innhold

Har du gjort noe du ALDRI kan fortelle?

Snefrid Frost

Anbefalte innlegg

Har gjort litt av hvert jeg... Og er ikke akkurat så keen på å dele det i et offentlig forum for å si det sånn

Hvorfor skriver du her da? :klo:

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var utro èn kveld med en såkalt kompis. Hadde sex. Hadde en dårlig periode med kjæresten og følte meg ensom lenge, følte jeg ikke fikk støtte fra kjæresten. Men denne kompisen derimot lyttet til alt jeg sa og fikk meg til å føle meg bedre. Og med alkohol i blodet, var det vanskelig å motstå en-kvelds-kos med en som fikk meg i bedre humør.

En annen hemmelighet er at jeg sliter med ekstra hårvekst visse steder. Sånn som under haka, under navelen og litt på ryggen. Og så har jeg så mørk hår på barteområdet, så det ser ut som jeg har bart hvis jeg ikke barberer meg minst 3-4 ganger i uka. Så det må jeg gjøre nesten hver dag. Dette hemmer det kvinnelige meg... men ettersom jeg er ganske heit (for å si det sånn hehe) sånn ellers, så plager det ikke meg SÅ veldig. Men jeg kommer nok til å ty til noe hårfjerningslaser permament eller noe en vakker dag, når jeg har råd.

At jeg har hatt fire sexpartnere er også hemmelig. Ikke fordi det er så "mange", men fordi to av de kan ikke avsløres :P

Har i konklusjon to hemmeligheter jeg håper aldri blir avslørt :)

Anonym poster: 486adb60ba1ec6c371559d17af090d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med to på samme kvelden. Var ikke sammen med noen av dem men ble sammen med den ene i senere tid. Han aner ikke at jeg hadde meg med han andre. Dette var lenge før det i det hele tatt så ut til at vi skulle bli kjærester, men synes allikevel at det var litt råttent gjort av meg.

Jeg har over 50 sexpartnere. Ingen vet det og skal heller aldri få vite det.

Jeg har hatt sex med to stykker som har vert i forhold. Den ene fordi jeg var kjempe forelsket i ham og så ikke at det jeg gjorde var galt. Den andre fordi han var eksen min og jeg følte at jeg hadde "førsterett" på ham(forstå det den som kan).

Og sikkert mange flere ting som mest sannsynlig har blitt fortrengt. Har gjort alt for masse dumt innenfor sex.<br /><br /> Anonym poster: dbe60eef0c0cfd7886f9c3c62d22cf7b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en god del jeg aldri kan fortelle.

Jeg var 12, han var 20. Min første sexopplevelse (Kun oralsex, begge veier)

Når jeg var 14-15 løy jeg om alderen. Sa jeg var 19. Slik fikk jeg has på mange unge menn i tjueårene som jeg lå med. Det ble nesten en hobby

Rett før jeg fylte 16 fikk jeg som fortjent. HPV. (Kjønnsvorter) Kun hatt samme partner siden, men det er skikkelig trist å tenke på at jeg aldri mer kan ha ubeskytta sex. Da må jeg jo opplyse om hva jeg har.. Eller vaginal og analsex i det hele tatt, det kan jo smitte med kondom også.

Jeg ender alltid opp med å være utro. I løpet av nåværende forhold har jeg:

* Fått en fetish for jomfru nerdegutter. Reiser rundt i Norge og leker med disse (Ingen er yngre enn 18)

* Knulla en skikkelig pen fyr i rumpa med strapon. Traff han på nett, reiste til han og knytta han fast. Penetrerte han hardt og lenge.

* Fått has på drømmefyren igjen, hatt fantastisk sex

Jeg angrer ikke. Ikke når jeg har en skitten kjæreste som alltid har kukost, aldri dusjer, ingen fantasi, aldri har kjøpt en eneste gave til meg. Han setter ikke pris på meg, gidder aldri finne på noe (Ikke sex engang, når jeg står å vifter med ræva foran han) og han begynte å møte ei jente bak ryggen min. Gjøre det slutt? Jada, men vanen og avhengigheten er i veien :(

Jeg kan heller aldri fortelle noen hvor mange jeg har ligget med. Tallet er under 50, men jeg føler meg skitten likevel. Og angrer på de fleste.

Anonym poster: 186c2aa085993ab8d7e252f3f8403a06

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei med ei dame hjem fra byen og pulte vettet ut av henne. Sovna. Våknet opp neste morra å finner ut at ho har stikki av med lommeboka mi (som jeg av en eller annen grunn hadde 5K i kontanter i).

Klikker fullstendig å driter ned hele senga og soverommet hennes. Rasker med meg klærne å møter henne i trappa. Hun hadde vært ute å kjøpt frokost til oss,brukte pengene mine siden hun betalte taxi hjem.

Anonym poster: b43e4253941de8509f06a959078bf614

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blei med ei dame hjem fra byen og pulte vettet ut av henne. Sovna. Våknet opp neste morra å finner ut at ho har stikki av med lommeboka mi (som jeg av en eller annen grunn hadde 5K i kontanter i).

Klikker fullstendig å driter ned hele senga og soverommet hennes. Rasker med meg klærne å møter henne i trappa. Hun hadde vært ute å kjøpt frokost til oss,brukte pengene mine siden hun betalte taxi hjem.

Anonym poster: b43e4253941de8509f06a959078bf614

Denne historien leste jeg i FHM for noen år siden.. Enten er det ikke deg, eller så kan du jo tydeligvis dele den med alle som leser FHM? :)

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Eksen min (som den gang også var en eks) hadde en tung periode, hans far lå for døden. Han kom ofte til meg på de kveldene han hadde det som verst. Og det var bare fordi vi hadde et så nært forhold, selv om vi fortsatt ikke var sammen. Vi var/er som bestevenner på godt og vondt, så når han kom over, så satt vi bare på gulvet og prata om situasjonen til faren hans osv. Ingenting mer skjedde enn bare prat fordi jeg hadde kjæreste.

Men den samme kvelden som faren hans døde, var eksen helt knekt. Han ringte meg og ville være hos meg den natten, så jeg sa ja selvfølgelig. Kvelden var veldig trist og han gråt så fryktelig, fikk kramper osv. Jeg ble så lei meg på hans vegne og gråt litt selv. Samtidig så økte lysten min på å trøste han på andre måter også... og det virket som han ikke hadde noe imot det. Jeg begynte å kysse han på munnen og tok hånda nedi buksa hans osv. Han gjengeldte alt og vi endte opp med å ha sex, men ingen av oss sa et ord. Og faktisk så gråt han under sexen også, men det gjorde meg ingenting. Det føltes som terapi for han, tenkte jeg. At denne gode sexen kanskje ville gi han en litt bedre følelse inni seg, og det virka jo som det gjorde det å.

Dagen etterpå takket han meg for en utrolig støtte og vi ble enige om å holde kjeft om det som skjedde. Men etter noen uker uten å ha sett hverandre, møtte vi på hverandre i en butikk og han ble med meg hjem. Egentlig bare for å prate om hva som hadde skjedd de siste ukene, men istedenfor så kastet vi over hverandre så fort soveromsdøra mi var lukket. Noen dager senere besøkte han meg igjen (og denne gangen planla vi å ha sex) Vi sto sammen i den store dusjen hos meg og bare sto der nakne og klinte. Han hadde sinnsykt stå og jeg var sinnsykt våt, jeg sto og fingret, men han gjorde ingenting. Og så kom begge to samtidig. Men han kom uten å røre seg selv... Det sier jo litt hvor kåte vi var hehe.

Dette var siste gang vi hadde sex, for jeg orket ikke mer med tanke på kjæresten jeg hadde som jeg hadde det fantastisk med.

Dette er 3 år siden nå og jeg er fortsatt sammen med kjæresten min. Eksen har fått seg dame, så det er mye lettere å ikke gjøre noe med hverandre nå. Vi snakker i ny og ne på facebook, men ikke mer.

Anonym poster: c5eea94e13a3d1a9dbd87ae777284fc5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg som uskyldigheten selv når jeg leser dette. 21, jomfru og ingen seksuelle erfaringer. Har selvfølgelig gjort opp en del tanker om det, og for min del er sex noe spesiellt som bare skal gjøres med noen jeg er veldig glad i. Jeg venter fortsatt på min reddende prins skal komme, som jeg vet fins der ute..

Anonym poster: 71b149ea822ecf9131fe469bb329e682

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Selv de styggeste/mest tabubelagte tingene jeg har gjort er det noen som vet om (fordi jeg har fortalt det). Det inkluderer både utforsking i barneårene, straponsex og jomfrugutter, så jeg er vel bare skamløs. :vetikke:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 19 og singel, slengte jeg fiskestanga i bagasjerommet og kjørte alene til hytta en veldig varm sommerdag. Jeg var så ukontrollerbar kåt at jeg fant på å ta av meg klærne da jeg kom utenfor bygrensen, kjørte resten av turen splitter naken med konstant ereksjon ;) . Jeg møtte noen busser på veien, men brydde meg fint lite om det egentlig, var helt i tåka av kåtskap. Det var en ok kjøretur tross alt :sjenert: , deilig å gi litt f* noen ganger.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...ble klådd på og fingra av en ukjent gutt,mens kameraten så på...gikk heldigvis ikke lengere

Anonym poster: 825b69a4e15d624c63ce644b77700dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble med en fyr som har hytte ved havet. Tidlig på morgenen dro han ut, og da han kom tilbake ba han meg løfte rumpa i været. Som sagt, lukket øynene og ventet på å bli tatt. Istedet kjente jeg noe veldig kaldt og slimete presses inn i meg. Da jeg skjønte hva det var, måtte jeg stønne høyt. Lot ham få ha viljen sin, og etterpå var han tent, så selve sexen var bra. Men ville aldri ha gått med på det om han hadde spurt.

Anonym poster: 6a41985533e1f96d4df656597fe19b35

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble med en fyr som har hytte ved havet. Tidlig på morgenen dro han ut, og da han kom tilbake ba han meg løfte rumpa i været. Som sagt, lukket øynene og ventet på å bli tatt. Istedet kjente jeg noe veldig kaldt og slimete presses inn i meg. Da jeg skjønte hva det var, måtte jeg stønne høyt. Lot ham få ha viljen sin, og etterpå var han tent, så selve sexen var bra. Men ville aldri ha gått med på det om han hadde spurt.

Anonym poster: 6a41985533e1f96d4df656597fe19b35

En fisk? :sjokkbla::kvalm:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en god del jeg aldri kan fortelle.

Jeg var 12, han var 20. Min første sexopplevelse (Kun oralsex, begge veier)

Når jeg var 14-15 løy jeg om alderen. Sa jeg var 19. Slik fikk jeg has på mange unge menn i tjueårene som jeg lå med. Det ble nesten en hobby

Rett før jeg fylte 16 fikk jeg som fortjent. HPV. (Kjønnsvorter) Kun hatt samme partner siden, men det er skikkelig trist å tenke på at jeg aldri mer kan ha ubeskytta sex. Da må jeg jo opplyse om hva jeg har.. Eller vaginal og analsex i det hele tatt, det kan jo smitte med kondom også.

Jeg ender alltid opp med å være utro. I løpet av nåværende forhold har jeg:

* Fått en fetish for jomfru nerdegutter. Reiser rundt i Norge og leker med disse (Ingen er yngre enn 18)

* Knulla en skikkelig pen fyr i rumpa med strapon. Traff han på nett, reiste til han og knytta han fast. Penetrerte han hardt og lenge.

* Fått has på drømmefyren igjen, hatt fantastisk sex

Jeg angrer ikke. Ikke når jeg har en skitten kjæreste som alltid har kukost, aldri dusjer, ingen fantasi, aldri har kjøpt en eneste gave til meg. Han setter ikke pris på meg, gidder aldri finne på noe (Ikke sex engang, når jeg står å vifter med ræva foran han) og han begynte å møte ei jente bak ryggen min. Gjøre det slutt? Jada, men vanen og avhengigheten er i veien :(

Jeg kan heller aldri fortelle noen hvor mange jeg har ligget med. Tallet er under 50, men jeg føler meg skitten likevel. Og angrer på de fleste.

Anonym poster: 186c2aa085993ab8d7e252f3f8403a06

Jaha....?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 14 hadde jeg allerede hatt 16 sexpartnere, i alle aldre. Eldste var vel i 30-åra.

Nå, ti år senere, har jeg hatt enda flere, fortsatt i alle aldre. Eldste er vel ca 40 år eldre enn meg :P

Er jente, alle partnerne er menn, sånn til opplysning.

(kjenner jeg blir varm av å skrive dette, flaut gitt :P)

Anonym poster: 30dd4e4384b12dce9818ef4bd0188674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er anonym overnfor. Må bare tilføye, ingen har vært yngre enn meg da :P hah :S

Anonym poster: 30dd4e4384b12dce9818ef4bd0188674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jentesex med ei venninne av meg, før jeg fikk avklart av kjæresten at han så på dette som utroskap.

Anonym poster: d574a539db2a59a7d9edfa5d60081586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...