AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #701 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg hadde rett og slett sex med feil mann. Var kjæreste med en som var enegget tvilling. Han og broren er kliss like både i utseende, stemme og hvordan de oppfører seg. På en sommerfest trodde jeg det var typen jeg dro med meg til skogs og sugde. pulte og ble slikket av. Til min unnskyldning må jeg si at det begynte å bli litt mørkt og at jeg hadde drukket litt. Skjønte ikke hva som hadde skjedd før vi var kommet tilbake og kjæresten kom og spurte hvor jeg hadde vært. Jeg fortalte ham aldri hva som skjedde, og var ganske forbanna på broren i lang tid. Anonym poster: 2dfeee709ed8eab24902ade9b2097a8c 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dream89 Skrevet 8. september 2012 #702 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg håper karma tar deg, å ødelegger livet ditt også den dagen du får deg mann og barn! Jeg håper karma tar deg, å ødelegger livet ditt også den dagen du får deg mann og barn! Litt enig med deg der. Det er ikke riktig når mannen har små barn. MEN for all del det største ansvaret ligger på mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #703 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg hadde rett og slett sex med feil mann. Var kjæreste med en som var enegget tvilling. Han og broren er kliss like både i utseende, stemme og hvordan de oppfører seg. På en sommerfest trodde jeg det var typen jeg dro med meg til skogs og sugde. pulte og ble slikket av. Til min unnskyldning må jeg si at det begynte å bli litt mørkt og at jeg hadde drukket litt. Skjønte ikke hva som hadde skjedd før vi var kommet tilbake og kjæresten kom og spurte hvor jeg hadde vært. Jeg fortalte ham aldri hva som skjedde, og var ganske forbanna på broren i lang tid. Anonym poster: 2dfeee709ed8eab24902ade9b2097a8c Da jeg leste dette tenkte jeg bare på episoden i Friends da Pheobe er sammen med en mann som tidligere var sammen med hennes tvillingsøster. Helt til han tar feil av Pheobe og tvillingsøstra.. Anonym poster: ab4cdad7514c27b314b79ce8be6970a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #704 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg var ni år og sto på en bro og tittet på bilene som kjørte under broen. Jeg hev store stener i biltakene når de passerte. En kjørte etter meg men jeg sprang og gjemte meg i skogen. Sprang alt jeg orket og all innestengt energi gjorde at jeg jeg sprang usannsynlig raskt slik at de ikke fant meg. Ser idag hvor farlig det var. Må legge til at jeg , bortsett fra den episoden var et snilt barn som sjelden gjorde noen fortred. Men jeg ble mobbet. misbrukt på skolen , stukket pinner inn i. Jeg var det tause barnet som aldri snakket. Ser helt klart sammen hengen i det som skjedde den dag i dag. Går til psykolog i dag , nøstet opp i mye, selv om jeg nok aldri blir hel. Men "det farlige øyeblikket" kan jeg gjenskape inni meg som det skulle være nå nettopp at jeg gjorde det. Følelsen det ga og mitt dunkende hjerte..... Og det at jeg ble slått hjemme og bare skulle være snill pike gjorde vel også til at tingene i ganske stor grad måtte få utløp etsteds. Glad ingen ble skadet.. Anonym poster: 9ea9938923494bf4983e9aaa88c80cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #705 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg skammer meg fælt over dette, og dette er første gang jeg noen ganger sier det "høyt" (eller skriver blir det ). Jeg og min to år yngre lillebror utforsket på hverandre da vi var yngre, vi hadde aldri sex (takk og lov!) men det ble klining, og det gikk så langt at han slikket meg. Vi stoppet da vi var 9 og 10 år, jeg har aldri snakket med han om det, han har heller aldri tatt det opp. Og jeg vet ikke om han husker det en gang. Den dag i dag, som vokse har vi et kjempefint forhold, han betror seg til meg og jeg betror mye til han. Jeg hadde egentlig gravd det langt ned i hukommelsen min men av og til popper det opp. Jeg skulle gjerne ha tatt alt tilbake, eller ha snakket med noen om det. Men hvem forteller man slike ting til? Vi sluttet som sagt da jeg ble 10 og han var 9, fordi vi skjønte det var galt . Den dag i dag aner jeg ikke hva som utløste det, hormoner eller hva søren. .. Anonym poster: 5665b9f9b015d72d42f427e881cd69bb Min søster og jeg gjorde akkurat det samme i den alderen. Bare at vi ble oppdaget av min mamma og jeg ble rundslått. Hun slo og slo , alt hun kunne og ukontrollert. Hatt store psykiske problemer , især i forhold til seksualitet og menn som voksen og tenker at det kan komme av hendelsen , for skam, taushet den tunge børen å bære.. alt låste seg i meg etter det. Jeg ble barnet med det tomme blikket. Anonym poster: 9ea9938923494bf4983e9aaa88c80cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #706 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg har arvet flere millioner kroner og flere verdifulle eiendommer etter ei barnløs enke som jeg hadde et forhold til i fire år. Bodde i underetasjen hennes. Og hjalp henne ofte med ting rundt omkring. Som å måke snø, klippe plen, kjøre henne litt frem og tilbake og andre ting rundt om i huset. I begynnelsen holdt jeg på kun pga tabuet og sexen. Som faktisk var ganske god. Men etterhvert holdt jeg på kun for å få arven. Familien min tror jeg vant i Lotto. Hun var helt gal etter sperm. Og ville alltid ha spruten i munnen eller i ansiktet. Anonym poster: cb44c76643c54f117bc04656e59573ea 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 10. september 2012 #707 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg leide en leilighet av et eldre ektepar da jeg var student. De bodde mesteparten av året i utlandet men var hjemme om sommeren. Jeg hadde ingen ekstrajobb utenom så hadde lite penger å rutte med etter alt var betalt. En gang var det spesielt krise og jeg gikk på oppdagelsesjakt i hele leiligheten etter penger, en skjult sparebøsse eller noe. Kikket altså overalt- i nattbordskuffene, inni klesskapet og åpnet bokser og konvolutter. Kom over både salve for tørr vagina og diverse annet. Til slutt fant jeg en hundrekroneseddel i ei mugge på kjøkkenet. Tok den og husker ikke (men håper!!) jeg betalte tilbake da jeg fikk studielånet måneden etter. Følte meg litt dum neste gang de kom tilbake til Norge, og jeg visste litt for mye om privatlivet deres... Da jeg var 16 år solgte jeg lodd for Redningsselskapet, fikk inn ca 4-500 kr. Hadde lite penger selv på den tiden så jeg begynte å "låne" av de pengene. Endte med at jeg brukte alt og ignorerte mail ifra Redningsselskapet der de etterlyste pengene. Jeg har faktisk enda ikke betalt tilbake men tenker ofte at jeg burde gjøre det...med renter. En annen gang var det en mannlig bekjent av meg som skyldte meg penger. Han hadde kjennskap til tvilsomme miljøer og var vel ikke akkurat svigersmors drøm selv heller. Han lovte å betale meg pengene tilbake, men da måtte jeg bli med ham til en langer som solgte dop eller noe for der kunne han skaffe pengene. Jeg ble med, men langeren var ikke hjemme...Tror faktisk aldri jeg fikk pengene mine tilbake ifra den fyren. Var på en kristen sommerleir som 16åring og var nær ved å ha sex med en fyr på 29. Jeg var jomfru og han hadde vel pedofile tendenser... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #708 Del Skrevet 10. september 2012 Ting jeg aldri kommer til å tørre å fortelle noen (Jeg er jente) 1) Pappa sa jeg var skylden i skillsmissen..Dette er mange år siden nå...han kom inn å beklaga seg med en gang han sa det.. 2) Jeg lå med to stykker på samme kveld. Æsj..De var bare så sexy 3) Jeg elsker menn som er nærmest voldelige i senga. liker ikke å bli slått. Men holdt og tvingt.. 4) Jeg tror jeg er sexavhengig Anonym poster: d89c45ac983c7cfb40c18ae6ec4589f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #709 Del Skrevet 10. september 2012 Huff ja.. har også hatt den "9 år og utforske kroppene til hverandre"-episoden. Fryktelig pinlig i ettertid. Det verste var dog da jeg var en plass mellom 7-8-9 år og lot katta sove mellom beina. Også spredte jeg dem litt og lot hodet falle inn mellom.. øh ja. Skammer meg fremdeles, var jo overhodet ikke motivert slikt den gang og jeg endte opp som frivillig i dyrebeskyttelsen, bidrar økonomisk, krisehjem til dyr, vegetarianer.. klart, pusen led nok ingen nød men allikevel Anonym poster: 457574ffb9297721145614dde79042cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2012 #710 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg har flere enn én gang hatt sexdrømmer om faren min. Så vidt jeg husker er det aldri om selve akten, men drømmene går ut på at jeg skal til å ha sex med faren min, eller at jeg har hatt det. Jeg blir like fortvilet og forvirret i drømmen hver gang, og det tar lang tid fra jeg har våknet til den ekle følelsen gir seg. Æsj! Da jeg var rundt elleve år var jeg en kåt jævel som brukte enhver ledig stund til å fingre. Særlig husker jeg en gang jeg fingret i køyesenga mens min fire år gamle lillesøster lå i senga under og lurte på hvorfor senga beveget seg så fælt, så da sa jeg at det var bølger siden vi egentlig drev og lekte pirater... Anonym poster: bbc212af513cf673f32094f801c65093 Anonym poster: bbc212af513cf673f32094f801c65093 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2012 #711 Del Skrevet 11. september 2012 Hadde vært hos en kompis, vi havnet i senga sammen og han kom inni meg. Når jeg kom hjem, så var eksen i leiligheten min. (Han var der for å hente tinga sine og gi tilbake nøklene han hadde) Vi satt på sofaen og pratet.. "Plutselig" havner han mellom beina mine og begynner å sleike meg!! Og jeg som ikke hadde vasket meg enda engang. Men han sa jeg smakte godt da.. Anonym poster: c2a805fa710ad182bb183da90f26482c 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 11. september 2012 #712 Del Skrevet 11. september 2012 Hadde vært hos en kompis, vi havnet i senga sammen og han kom inni meg. Når jeg kom hjem, så var eksen i leiligheten min. (Han var der for å hente tinga sine og gi tilbake nøklene han hadde) Vi satt på sofaen og pratet.. "Plutselig" havner han mellom beina mine og begynner å sleike meg!! Og jeg som ikke hadde vasket meg enda engang. Men han sa jeg smakte godt da.. Anonym poster: c2a805fa710ad182bb183da90f26482c HAHAHAHAHA, fantastisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 11. september 2012 #713 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg var ni år og sto på en bro og tittet på bilene som kjørte under broen. Jeg hev store stener i biltakene når de passerte. En kjørte etter meg men jeg sprang og gjemte meg i skogen. Sprang alt jeg orket og all innestengt energi gjorde at jeg jeg sprang usannsynlig raskt slik at de ikke fant meg. Ser idag hvor farlig det var. Må legge til at jeg , bortsett fra den episoden var et snilt barn som sjelden gjorde noen fortred. Men jeg ble mobbet. misbrukt på skolen , stukket pinner inn i. Jeg var det tause barnet som aldri snakket. Ser helt klart sammen hengen i det som skjedde den dag i dag. Går til psykolog i dag , nøstet opp i mye, selv om jeg nok aldri blir hel. Men "det farlige øyeblikket" kan jeg gjenskape inni meg som det skulle være nå nettopp at jeg gjorde det. Følelsen det ga og mitt dunkende hjerte..... Og det at jeg ble slått hjemme og bare skulle være snill pike gjorde vel også til at tingene i ganske stor grad måtte få utløp etsteds. Glad ingen ble skadet.. Anonym poster: 9ea9938923494bf4983e9aaa88c80cfa Hva mener du med stukket pinner inn i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 11. september 2012 #714 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg har ikke ligget med en mann de siste 3 årene som ikke har vært i et fast forhold / samboer / gift. Og jeg har bare dårlig samvittighet for at jeg ikke har dårlig samvittighet 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #715 Del Skrevet 13. september 2012 Da jeg var på VIP-Room for et par år siden sugde jeg en del mannfolk gjennom gloryhole-veggen mens mannen min så på. Vi satt begge på samme side av veggen, så ingen av oss visste hvike pikker jeg fikk i meg. Men da mannen min skulle ut en kjapp tur utenfor, kom raskt tilbake og ba meg om å slutte umiddelbart. Pikken jeg hadde i munnen var spruteklar så jeg fikk i meg alt sprermet før jeg spurte mannen min hva det var. Og det viste seg at jeg nettopp hadde sugd min manns 19 gamle nevø uten å vite det! Jeg ble fullstendig forskrekket og vi torde selvfølgelig ikke å gå ut derifra. Jeg tror vi satt bak der i nesten 3 timer før vi fikk tak i en av de ansatte. VI forklarte ham situasjonen (ikke at djeg hadde sugd en nevø, men en bekjent) og han var veldig behjelpelig og fikk lurt oss ut uten av vi ble oppdaget. Dette er det mest bisarre jeg noensinne har opplevd, men vi har bare oss selv å takke. Av og til tar kåtheten over fornuftigheten og da kan man nettopp risikere at slikt skjer. Det er fortsatt litt rart å prate med nevøen vår den dag i dag, men slik er nå livet Anonym poster: 1256f2e1bac83ef3a08a0f038ef5bb83 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #716 Del Skrevet 13. september 2012 Da jeg var rundt 8-13 år så voldtok jeg bamsene mine, elskte å gnikke musa mi på dem, så gnikka jeg meg oppetter en vegg på bestemor sitt bad, tapeten var så myk og litt ruglete. Jeg har klina og lekt "doktor" med kusina mi og ei barndomsveninne. Jeg har en liten fetish om å knulle eldre menn og at de tisser i meg.. jeg vet ikke om jeg ville latt tissing skje inni meg om sjangsen kom men...., når jeg har sex med mannen lukker jeg av og til øynene og tenker på eldre menn...aner ikke hvorfor! Jeg har hatt trekant med ektemannen min og bestekompisen hans, det var utrolig digg og morro, men har ærlig talt tenkt litt for mye på bestekompisen etter det.. Jeg ble voldtatt av en mann engang i 50 årene, vi bodde i nærheten av hverandre, jeg var redd og veldig sint første gangen, andre gangen gjorde jeg meg ikke vanskelig, så begynte vi å ha mer sex sammen, jeg var under 20 år da! Når jeg sier til mine nærmeste at jeg har blitt voldtatt, så forteller jeg aldri at vi ble pulevenner etterpå.. føler jeg syk i hodet.... Anonym poster: 203bf97ba440c49e5e2b0cd20e281054 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #717 Del Skrevet 16. september 2012 Satt flere ganger barnevakt hos noen som bodde like ved. Undesøkte litt rundt i huset etter hvert, og fant blant annet en vibrator i nattborskuffen. Det var første gang jeg så noe sånt, men jeg forsto selvsagt åssen den skulle brukes. Og det var veldig godt. En gang jeg hodlt på hørte jeg det gikk i inngangsdøra i underetasjen. Jeg rakk akkurat å få den tilbake i nattbordskuffen og kom meg til i stua før de kom i trappa. Husker at den var ganske klissete og at jeg gikk hjem uten truse under skjørtet. Den lå i veska. Fikk aldri mer spørsmål om å sitte barnevakt der, men håper det skyldes at jeg to uker senere flyttet til en annen kan av landet for å gå på skole. Anonym poster: 2dfeee709ed8eab24902ade9b2097a8c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #718 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg var på ferie i tyrkia med noen venninner for noen år siden, og hadde sex med en tyrker...Beste sexen jeg har hatt. Huff............ :) Anonym poster: d89c45ac983c7cfb40c18ae6ec4589f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drue Skrevet 18. september 2012 #719 Del Skrevet 18. september 2012 Nå kommer Cuckold med hore/madonna-talen sin... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaine Skrevet 18. september 2012 #720 Del Skrevet 18. september 2012 Har gjort litt av hvert jeg... Og er ikke akkurat så keen på å dele det i et offentlig forum for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg