Gå til innhold

Hans forklaring


Gjest Mello

Anbefalte innlegg

ALT han har sagt hittil er jeg ening i.....skummelt, det hadde jeg ikke trodd!

Untatt at man må bruke vold da det ikke er et demokrati....... :tristbla:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ALT han har sagt hittil er jeg ening i.....skummelt, det hadde jeg ikke trodd!

Untatt at man må bruke vold da det ikke er et demokrati....... :tristbla:

Idiotene friskmeldte han. Med andre ord, i følge selv statsministeren så er dette friske tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotene friskmeldte han. Med andre ord, i følge selv statsministeren så er dette friske tanker.

Nå var det ikke Jens som friskmeldte han da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det han sier om AUF stemmer, jo.... De må jo være hjernevasket som sitter der med kassegitarene sine, i sine luftslott av et fargerikt fellesskap. De lar norges nasjonalskatter, norges arv, våre forfedres hardt arbeid gå til helvete fordi de ikke ser islamiseringen som truende, det luller seg inn i at "neida, dette blir bare koselig! Dette går SÅÅÅÅ fint!"

Jeg er imot volden, men jeg skjønner hvor påstandene hans kommer fra.

Jeg følger saken på tv2 nyhetskanalen og hver gang reporterne sier at "Dette han sier kan da ingen andre mene. Dette må jo bare være vrøvl" så svarer eksperten med at "nei, det er mange som har disse tankene."

Det er vel bare et eksempel på at media prøver å hjernevaske oss.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange i AUF er jo nettopp innvandrere, gjerne med islamsk ( eller hva jeg skal si ) bakgrunn. Er litt enig med Mello i at mye i Norge går til helvete, mens det lulles inn i samhold, og inkludering, osv.. Det er ikke rett.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det ikke Jens som friskmeldte han da.

You don't say?! Statsministeren mener derimot at det er godt fyren er friskmeldt. Jeg er, i tilfelle det skulle være utydelig, ikke enig med han i det. Hvis fyren er gal-forklart så er også tankegodset hans gal-forklart. Nå er han friskmeldt, noe selv statsministeren hyller, og med det kan vi også forvente at flere vil ta til seg tankegodset hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idiotene friskmeldte han. Med andre ord, i følge selv statsministeren så er dette friske tanker.

Det friske menneske kan ha mange tanker. Må ikke nødvendigvis følge strømmen for å være frisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen steder som faktisk sender hans forklaring?

Nei, de har bestemt å ikke kringkaste den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige greier. Burde jo vært mulighet for å få velge hva man vil selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige greier. Burde jo vært mulighet for å få velge hva man vil selv.

Det de ønsker med dette forbudet, er at han ikke skal få viljen sin om å få snakke til det norske folk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen steder som faktisk sender hans forklaring?

Du kan lese den live ord for ord på vg.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Believer

Plutselig tror jeg ikke han er gal lenger. Veldig mye, det aller meste, av det han sier er jo riktig. Se på Oslo, se på Malmø....

Jeg tror ikke han er gal. Jeg tror han er veldig fremtidsrettet. Skjønner ikke hvorfor eksperten henger seg opp i at Breivik ikke har EN original tanke i det han leser opp. Må han det da? Som han sier: Dette er tankegods det finnes mye av der ute. Breivik gjorde noe grusomt, noe som var veldig galt. Men alt det han har sagt hittill stemmer jo!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, det er greit det og jeg forstår det.

Men ihvertfall en kanal burde sende det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lese den live ord for ord på vg.no.

Jeg vet det, har på tven.

Men skal de ikke sende noe av hans forklaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lykkeliky

Nei, de har bestemt å ikke kringkaste den.

Det er bestemt fordi norge er et svakt land som må drive med sensur. De vil sensurere Breivik slik at ikke andre skal bli påvirket. Påvirket vil egentlig si at folk vil få øynene opp for hvilke tilstander som faktisk kommer til å komme til Norge om få år.

Norge (regjeringen, AP!!!) skal være et Lykkeland, en smeltedigel av hvitt og svart, islam, kristendom....multikulturalisme. Det de ikke har skjønt er at Islam IKKE er interessert i multikulturalisme. De vil ta over.

Har du hørt om islamister som er for multikulturalisme??? Den tanken har nok ikke AP tenkt på en gang. For det er en ekkel tanke de ikke vil tenke. De vil spille gitar og kose seg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis noen kan si at de er enige med det Kommandør Koko sier under sin forklaring. De trenger virkelig å få undersøkt sitt hode

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...