AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #241 Skrevet 30. april 2012 Så det er bedre at dere pårørende later som dere ikke kjenner oss når vi møtes på byen, ikke tar telefonen eller rett og slett lyver oss opp i trynet for å unngå å ha noe med oss å gjøre når vi spør om vi kan finne på noe? Jeg må ærlig innrømme at når folk holder på sånn så klarer jeg ikke helt å se HVOR de bryr seg. Jeg vet ikke hvorfor dine slektninger gjør som de gjør. Men jeg kjenner deg litt etter å ha vanket på KG sammen med deg en stund nå, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg liker deg og jeg bryr meg om deg.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2012 #242 Skrevet 30. april 2012 (endret) Så se te helvette å hold deg unna denne tråden da! Nå som DU er frisk, så gir du faen i alle oss andre som vil prate om dette? Prakt eksempel til de som mener vi psykisk syke er så jævli egoistiske, værre er det med de som er friske! Jeg har ALDRI gitt faen i andre mennesker enten de er sjuke eller friske, jeg og de fleste andre er så glad for livet at vi syns d er trasig når noen syns d er bedre å være død. Jeg har en nær slektning som skjøt seg i hodet, foreldrene og søsknene sliter fremdeles 21 år etter enda de gjorde alt for at den døde skulle ha et godt liv! Skittkasting av meg som person hater jeg Innlegg redigert i hht KG sine regler. Kosemose, mod Endret 4. august 2012 av Kosemose
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #243 Skrevet 30. april 2012 Jeg kjenner jeg får skikkelig vondt inni meg når jeg leser om så mange unge mennesker som vil dø. Jeg er evig takknemlig for at jeg ikke er suicidal selv, for en liv der hver dag er ett helvete må jo være grusomt. Jeg håper dere finner en måte å bli bedre/finne fred på her i livet. Der har fremdeles mange år igjen.
Gjest SummerJudith Skrevet 9. mai 2012 #244 Skrevet 9. mai 2012 Det var første gangen jeg hadde gjort noe sånt, men jeg hadde hintet litt i forveien ( noe sånt som at livet begynte å bli for tungt ). Jeg ringte og varslet alle ett par dager etterpå, men etter den korte samtalen for å fortelle at jeg lå på sykehuset verken ringte de eller tok kontakt igjen. Har prøvd å ringe kjæresten men han legger bare på. oy!! :/ så dårlig gjort av dem, det er jo da og nå du trenger dem mest! hvorfor gidder du være kjæreste med han? han høres ut som en drittsekk
louisefa Skrevet 4. august 2012 #245 Skrevet 4. august 2012 Nei, det er ikke egoistisk. Skal denne personen leve med det helve.. den lever med bare pgr de rundt han/hun? Og det er ikke alltid en person som tar livet sitt har så mange rundt seg heller. Går ikke mer inn på disse tingene, men nei det er ikke egoistisk.
Kosemose Skrevet 4. august 2012 #246 Skrevet 4. august 2012 Tråden er ryddet for innlegg som oppfordrer til sevlmord. Ironi eller ei - vi kan ikke ha slikt i en tråd med et så alvorlig tema, og dette beviser nok en gang hvorfor det er problematisk med tråder med dette temaet her på KG. Kosemose, mod
Fremhevede innlegg