Azalea Skrevet 4. februar 2013 #81 Del Skrevet 4. februar 2013 *Børster støv av boka* Haha, har tenkt på å skrive noe her, men kommer liksom ikke så langt... Men nå måtte jeg jo svare deg vi står på hodet i kasser, har fått ordnet oss mellomlagring så har begynt å tømme leiligheten. Men hvor alle ting kommer fra er en gåte gleder meg til å komme i orden i nytt hus! Livet er fullstendig snudd på hodet, og det er fantastisk å få bli stadig mer kjent med gutten min Og der våknet han fra sin usedvanlig sene lur. Kommer sterkere tilbake! *løper* Leier dere en plass eller er det via kjentfolk? Vi må kanskje mellomlagre vi også, kommer helt an på om samboer får jobb før vi må flytte herfra.. Blir helt tullete av denne usikkerheten! Nå synes jeg noen kan komme med et heftig jobbtilbud til min kjære så vi får flytta på oss! Hus, ah det hadde vært drømmen. Hihi, kunne ikke ha vært mer enig med deg. Snudd helt om, men sååå verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #82 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Vi står på hodet i kasser, eller det var vel ikke helt sant- eskene står i underetasjen og vi har ikke gjort noe med de siden oktober vi har fortsatt kasser stående uutpakket (er det et ord?? :D ) fra forrige flytting... "bare" 7 år siden... Alt til sin tid Endret 4. februar 2013 av rhubarb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #83 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Leier dere en plass eller er det via kjentfolk? Vi må kanskje mellomlagre vi også, kommer helt an på om samboer får jobb før vi må flytte herfra.. Blir helt tullete av denne usikkerheten! Nå synes jeg noen kan komme med et heftig jobbtilbud til min kjære så vi får flytta på oss! Hus, ah det hadde vært drømmen. Hihi, kunne ikke ha vært mer enig med deg. Snudd helt om, men sååå verdt det. Vi fyller huset til foreldrene mine Høres ut som dere er i en litt ugrei situasjon! Så i terminklubben at dere virkelig ikke vet hvor dere havner! har dog inntrykk av at Oslo er versting mtp få barnehageplasser. Sikkert ikke samme trykket andre steder. Vi tenkte i utgangspunktet å leie lager, tror vi kom fram til at det ville kostet ca 1200 prmnd. Synes ikke det er så ille egentlig. Kanskje noe for dere? Endret 4. februar 2013 av rhubarb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #84 Del Skrevet 4. februar 2013 Rart å lese de få sidene som finner i boka. Jeg skulle bare visst da jeg skrev siste innlegg 25.07 i fjor. Natt til 26. Gikk vannet og samme dagen ble verdens nydelige født Tiden siden har egentlig vært en eneste lang opptur. Søvnmangel, lite egen- og kjærestetid, kropp i ubalanse og hormoner all mass til tross. Jeg føler meg utrolig heldig for jeg ser på andre at det ikke er selvsagt at spedbarnstiden oppleves som god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 4. februar 2013 #85 Del Skrevet 4. februar 2013 Så koselig med liv her igjen! Og tusen takk for i dag, kjempekoselig, var det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #86 Del Skrevet 4. februar 2013 Så koselig med liv her igjen! Og tusen takk for i dag, kjempekoselig, var det! Det var vel på høy tid... satser på at jeg greier å holde liv i boka også et litt sent nyttårsforsett kanskje Takk for trivelig dag Snorkfrøken er så utrolig søt og morsom! Gleder meg til late dager på et teppe i parken sammen med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 5. februar 2013 #87 Del Skrevet 5. februar 2013 Vi fyller huset til foreldrene mine Høres ut som dere er i en litt ugrei situasjon! Så i terminklubben at dere virkelig ikke vet hvor dere havner! har dog inntrykk av at Oslo er versting mtp få barnehageplasser. Sikkert ikke samme trykket andre steder. Vi tenkte i utgangspunktet å leie lager, tror vi kom fram til at det ville kostet ca 1200 prmnd. Synes ikke det er så ille egentlig. Kanskje noe for dere? Så kjekt. En veldig ugrei situasjon, helt klart. Fillern altså! Men det ooordner seg. Må bare roe ned nervene litt. Hater å ikke ha ting på stell! Om vi ikke finner bolig og jobb innen april så må vi nok leie lager eller noe. Har bare lest så mye kjipt så er redd for at ting skal gå i stykker. Vi skal nok klare å holde liv i dagboka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #88 Del Skrevet 6. februar 2013 Vi skal nok klare å holde liv i dagboka di! Herlig Det som hele veien har vært en utfordring er soving. Til og begynne med sov han dårlig på natta, sovnet sent osv. På dagen var soving derimot relativt uproblematisk. Rundt jul kom vi endelig inn i en god rytme for nattsovingen, og alt var en periode lett som en plett. Men for npen uker siden begynte dagsovingen å bli en skikkelig utfordring. Vil ikke sove i senga, vogna, bæretøy eller noe annet sted. Han vræler og bærer seg så naboene må tro jeg mishandler ham :/ men han er jo yrætt! Gjesper og gnir seg i øynene og alt annet som jeg vet betyr at han trenger å hvile. Nå har han ligget i senga, sittet i bæretøy, ligget i sofaen, på nytt sittet i bæretøy og endelig sovnet i senga med puppen. Det ser jo voldsomt ut når man ser den regla, men å ikke variere fører til vanvittige skrikeøkter ( og ikke soving, har forsøkt!) blæ, håper det kommer seg! Det mest irriterende er at jeg kjenner at jeg blir sur av dette. Og det er jo helt urimelig, stakkaren kan jo ikke noe for at ting er som de er! *biter det i meg* For å få en god rytme er rutinene før denne sovingen absolutte: ren bleie, mat (grøt), vaske hender og munnen og så tilbud om pupp i senga. Hvis han ikke vil ha/ sovner er det i bæretøy eller vogn. Jaja, det går seg vel til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #89 Del Skrevet 6. februar 2013 Gleder meg forøvrig til sommer nå snør det igjen, kjenner det legger en demper på humøret Skal bli så gøy å utforske verden med supergutten min, lekeplassen, gresstuster, vann, uteplassen vår, ja rett og slett hele den store, ukjente verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 6. februar 2013 #90 Del Skrevet 6. februar 2013 Det går seg nok helst til med sovinga, ja. Men det er uhorvelig slitsomt mens det står på. Også er det jo typisk sånn at akkurat når man har funnet ut av noe som funker, så endrer de på rytmen, og så er man like langt igjen... Blæh. Men som du skriver; det er jo ikke for å være vanskelig - det er bare så himla vanskelig å huske på det innimellom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #91 Del Skrevet 6. februar 2013 det er jo ikke for å være vanskelig - det er bare så himla vanskelig å huske på det innimellom... uff, ja. Utfordrende for tålmodigheten til tider, det der... Lurer fælt på om det er noe tenner på gang. Han elsker at jeg masserer gummene hans hvis jeg stopper før han er fornøyd gaper han høyt og sier æhæhh mens han skuler morskt på meg. Raringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #92 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Og der ble middagen klar, endelig. Han sovnet først for 30 min siden. Huff, han gråt så sårt, skrek plutselig til og kravet masse hele kvelden. Sukk, skulle gjerne forstått hva som plaget ham. Stakkars gutten min Mannen hadde lang dag på jobb, så da blir det middagsspising først nå. Vi har rett og slett ikke hatt mulighet til å lage den før. Og å hoppe over middagen går jo ikke Endret 8. februar 2013 av rhubarb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 10. februar 2013 #93 Del Skrevet 10. februar 2013 Gratulerer med morsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #94 Del Skrevet 11. februar 2013 Gratulerer med morsdagen! takk det samme! Morsdag har jeg ikke noe forhold til, men da jeg kom på at det var det, syntes jeg det litt rørende faktisk men å markere dagen er unødvendig for meg. Første tann har brutt gjennom! Kan vel forklare vriene kvelder og netter den siste tida. Nå er livet derimot helt herlig, tydeligvis. Han ligger ved siden av meg i sofaen og skravler fornøyd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #95 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Nå har jeg ett stykk sønn sovende på ryggen. Er godt å ha begge armer fri her går dagene i ett, nå har han begynt å forstå at det er mulig å komme framover også. Det krever voldsomt med krefter, tydeligvis, for han lager ordentlig leven. Endret 15. februar 2013 av rhubarb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #96 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Tann nummer to kom fram i dag! Endret 21. februar 2013 av rhubarb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 21. februar 2013 #97 Del Skrevet 21. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 21. februar 2013 #98 Del Skrevet 21. februar 2013 Kan ikke Snorkfrøken få låne litt tanngjennombruddsfart av din, 'a? Her tar tennene e-v-i-g-h-e-t-e-r og jeg er lei av en unge som ikke vil ha annet enn pupp! (Og som i tillegg kniper meg i brystvorta og ler når jeg sier "au"...) Hvordan går det med flyttingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. februar 2013 #99 Del Skrevet 22. februar 2013 Ingen tenner her, men klødd har det gjort siden november. Godt å høre det er flere som har knipe i brystvorter barn, lita flirer også når jeg sier au.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #100 Del Skrevet 11. mars 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå