AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #101 Skrevet 14. april 2012 Jeg klarer virkelig ikke å synes synd i deg. Og jeg tror mange menn ville gitt vekk håret i bytte mot et mer maskulint utseendet. Slapp av det trenger du ikke heller ...prøver bare å sette ting i et litt større perspektiv for dem som måtte tro det å mangle noen centimetre er det verste.
Gjest HunterLady Skrevet 14. april 2012 #102 Skrevet 14. april 2012 Slapp av det trenger du ikke heller ...prøver bare å sette ting i et litt større perspektiv for dem som måtte tro det å mangle noen centimetre er det verste. Synes ikke perspektivet ble noe særlig større jeg da. De som sliter med komplekser for høyden sin vil kanskje alltid slite med det, og det nytter ikke noe særlig at andre har komplekser for andre ting. Det som kanskje setter ting mer i perspektiv er at noen ikke har bein eller ikke kan gå! Kanskje man da skal være takknemlig for den høyden man har og at man er et frisk menneske. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #103 Skrevet 14. april 2012 Synes ikke perspektivet ble noe særlig større jeg da. De som sliter med komplekser for høyden sin vil kanskje alltid slite med det, og det nytter ikke noe særlig at andre har komplekser for andre ting. Det som kanskje setter ting mer i perspektiv er at noen ikke har bein eller ikke kan gå! Kanskje man da skal være takknemlig for den høyden man har og at man er et frisk menneske. Er diabetiker så kan vel ikke være taknemmelig for den siste der heller men det er nå så ....hadde heller satt pris på om folk ikke tok omveier på gata når de så meg. Fordommer, jantelov og dobbelt moral er ikke min greie så tror ikke jeg skal sikte på å gro så veldig fast akkurat her i dette landet... Hvor er helikopteret når man trenger det? anyways nok avsporing :D
Gjest Freakingawesome Skrevet 14. april 2012 #105 Skrevet 14. april 2012 Høyde er overvurdert til de grader ..er selv 188cm og nokså kraftig på 95kg. Etter at alt håret forsvant i løpet av noen få år så ser jeg ut som en russisk mafia hitman ...jeg har ingen mulighet for å endre frisyre akkurat eller noenting. Kanskje en fordel at jeg får gå på T-banen og rundt om i fred og ro men ser altså ikke ut som noe sjarmtroll da. Nå har jeg en hodeform som ikke passer det å være skalla heller ..så vetta faen jeg men hadde lett gått ned til 170cm i bytte mot noe mer isolerende hår på knollen for å si det slik. Kanskje stilen min hadde slått mer ann i mer belasta nabolag enn man finner i Norge ..men nå er det altså i Norge jeg bor så da hjelper det ikke så mye. Så det finnes verre ting enn å mangle noen stakkars centimetere ...mye verre. Da har vi to helt forskjellige problemer, jeg kommer neppe noengang til å miste håret, Alle mennene i familien min har hår til de dør, enkelte av dem mister ikke fargen eller tykkelsen på håret engang, så jeg håper og regner med at det er slik jeg kommer til å få det også. Men det å mangle noen stakkars centimetre er mye verre enn å mangle hår når det kommer til dating. Bare se deg rundt, høyde betyr alt for de fleste kvinner, er til og med noen som har innrømt at de kan date en stygg fyr så lenge han er høy, det sier jo litt. Jaja, whatever floats their boat i guess, så lenge jeg har rett til å avvise feite kvinnfolk uten å bli sett på som en overfladisk mannegris så får vel kvinnene avvise småtråkk som meg uten at jeg skal se på dem som overfladiske av den grunn
BarteSatan Skrevet 14. april 2012 #106 Skrevet 14. april 2012 Nei, men jeg er 160, med andre ord ikke særlig høy, og jeg kunne ikke vært sammen med en som var lavere enn meg.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #107 Skrevet 14. april 2012 Da har vi to helt forskjellige problemer, jeg kommer neppe noengang til å miste håret, Alle mennene i familien min har hår til de dør, enkelte av dem mister ikke fargen eller tykkelsen på håret engang, så jeg håper og regner med at det er slik jeg kommer til å få det også. Men det å mangle noen stakkars centimetre er mye verre enn å mangle hår når det kommer til dating. Bare se deg rundt, høyde betyr alt for de fleste kvinner, er til og med noen som har innrømt at de kan date en stygg fyr så lenge han er høy, det sier jo litt. Jaja, whatever floats their boat i guess, så lenge jeg har rett til å avvise feite kvinnfolk uten å bli sett på som en overfladisk mannegris så får vel kvinnene avvise småtråkk som meg uten at jeg skal se på dem som overfladiske av den grunn Hehe, vel jeg dro damer før (m/hår) ..men ikke nå lengre i det hele tatt. En drar kanskje ikke *alle* damer om man er 170cm høy...men 6 av 10 kanskje? ..det er en del bedre enn 0 av 10 som i mitt tilfelle. :D Er litt for utsende fiksert og fordommsaktig her oppe i nord faktisk ...hører nok hjemme i et anna land som Jørn Hoel sa i glans dagene...
Gjest HunterLady Skrevet 14. april 2012 #108 Skrevet 14. april 2012 Hehe, vel jeg dro damer før (m/hår) ..men ikke nå lengre i det hele tatt. En drar kanskje ikke *alle* damer om man er 170cm høy...men 6 av 10 kanskje? ..det er en del bedre enn 0 av 10 som i mitt tilfelle. :D Er litt for utsende fiksert og fordommsaktig her oppe i nord faktisk ...hører nok hjemme i et anna land som Jørn Hoel sa i glans dagene... Jeg tror grunnen til at du drar mindre damer nå enn tidligere, ikke er fordi du har mistet håret, men selvtilliten.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #109 Skrevet 15. april 2012 Jeg tror grunnen til at du drar mindre damer nå enn tidligere, ikke er fordi du har mistet håret, men selvtilliten. *mindre* var et beskjedent ord å bruke ...det har gått 5år nå siden både håret og damene forsvant :D. Ikke alle passer skalla skalle...jeg gjør egentlig maks ut av det jeg har og kan utbedre men det strekker ikke til. Hadde vært greit å kunnet sminke vekk "svakhetene" ...men den gang ei. Folk har en tendens til å tro at alle passer hår like bra som uten ...hehe. Hjelper lite å være noen centimetre over gjennomsnittelig da
Gjest Høymann Skrevet 24. april 2012 #110 Skrevet 24. april 2012 (endret) Høyde er over vurdert til de grader. Jeg har aldri fått noen komplimenter face 2 face om høyden. Jeg er 200cm høy og veier 90kg. Endret 24. april 2012 av Høymann
Gjest Katten. Skrevet 24. april 2012 #111 Skrevet 24. april 2012 Jeg får komplimenter for høyden ca. hver gang jeg beveger meg ut. Også to meter høy.
Gjest Eurodice Skrevet 24. april 2012 #112 Skrevet 24. april 2012 Høyde er over vurdert til de grader. Jeg har aldri fått noen komplimenter face 2 face om høyden. Jeg er 200cm høy og veier 90kg. Det blir vanskelig å hviske deg komplimenter i øret, når du er så høy .
Gjest Høymann Skrevet 24. april 2012 #113 Skrevet 24. april 2012 Det blir vanskelig å hviske deg komplimenter i øret, når du er så høy . Haha
Gjest "gjest" Skrevet 24. april 2012 #114 Skrevet 24. april 2012 Mine komplimenter til alle høye menn. Vær så god.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå