Gå til innhold

Er høyde viktig for deg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men så er jeg ganske lav, så skal ikke så mye til. Jeg liker høye menn, men det er bare en av mine preferanser. Det betyr ikke at jeg ikke kunne datet enn mann som var lav, men jeg tror nok at han måtte vært mer overbevisende enn en tilsvarende attraktiv mann som var 20 cm høyere. :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men så er jeg ganske lav, så skal ikke så mye til. Jeg liker høye menn, men det er bare en av mine preferanser. Det betyr ikke at jeg ikke kunne datet enn mann som var lav, men jeg tror nok at han måtte vært mer overbevisende enn en tilsvarende attraktiv mann som var 20 cm høyere. :gjeiper:

Så du kunne tatt til takke med en ikke veldig overbevisende fyr dersom han var høy?

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Nei, det betyr ingenting. Maskulinitet og femininitet sitter ikke i antall cm. Jeg følte meg ikke som noen mindre mann den gang jeg datet ei dame som ble høyere enn meg i høye hæler. Jeg oppmuntret henne til å bruke disse hælene og gjøre noe med kroppsholdningen hennes, for hun var lutrygget. Og etterhvert hadde hun heller ikke noe imot å kysse nedover... :lur:

Skrevet

Nei. Samboeren er vel rundt 190 og jeg får oftere vondt i nakken nå enn jeg fikk med eksen på 173, men jeg har aldri vurdert å dumpe han fordi han er for høy. ;)

Skrevet

Fordi maskulinitet har med å være stor og sterk å gjøre.

Man kan være stor og sterk inni seg og da står man fjellstøtt uansett hvordan det ytre er. :jepp:

Kanskje en del folk som ha det ytre på visse vis, egentlig er ganske svake inni seg? :klo:

Slapp av alle som kjenner at de reiser bust nå; det er bare en fabulering og ingen påstand. ;)

Gjest "gjest"
Skrevet

Ja, for meg er høyden på menn viktig. Jeg liker ikke små menn, dvs menn under 1.87. Det er et absolutt krav, jeg takler ikke små fyrer. På den annen side gir jeg blanke i kilo eller om fyren er sånn såkalt "pen". Det er høyde som tenner meg.

Skrevet

Da må jeg spørre om en enkel ting til: sitter din mandighet i høyden og størrelsen?

Hadde du blitt mindre mann om "hun" hadde vært høyere enn deg? I såfall hvorfor? :)

Jeg tror det følgende er helt standard (som betyr at unntakene beviser regelen).

For at jeg skal kunne føle meg som den maskuline i et forhold så må jeg være minst like høy som henne; og hun må veie mindre enn meg.

Og akkurat det samme gjelder for kvinner. Ska hun føle seg feminin så må mannen være minst like høy som henne og veie mer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så du kunne tatt til takke med en ikke veldig overbevisende fyr dersom han var høy?

Nei, men en lav mann måtte overbevist meg mer til å date han enn en mann som var tilsvarende attraktiv, men en del høyere.

Skrevet

Nei, men en lav mann måtte overbevist meg mer til å date han enn en mann som var tilsvarende attraktiv, men en del høyere.

Hvorfor må en mann overbevise deg til å date ham i det hele tatt? Han er interessert, du er interessert. Holder ikke dette?

Gjest "gjest"
Skrevet

Hvorfor må en mann overbevise deg til å date ham i det hele tatt? Han er interessert, du er interessert. Holder ikke dette?

Hadde det holdt for deg at en kvinne var interessert i å date deg, da?

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det er en forutsetning at jenta når oppe for å kysse meg, uten at jeg må bøye meg eller hun stå på tå.

Kort sagt bør hun være 175 cm eller høyere. :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg er en høy jente (177) og vil helst at han jeg dater er høyere.

Gjest "gjest"
Skrevet

Ja. Det er en forutsetning at jenta når oppe for å kysse meg, uten at jeg må bøye meg eller hun stå på tå.

Kort sagt bør hun være 175 cm eller høyere. :klemmer:

Greit nok.

AnonymBruker
Skrevet

Det er da alltid en slags overbevisning som har gjort meg interessert i å date han i utgangspunktet. Når interessen er der, så er det selvsagt nok. Men en mann på 160 må nok bruke mer energi på å vinne interessen min enn en mann på 180. Det har med preferanser. Til sammenligning: jeg faller ikke for skalla menn i utgangspunktet, men dersom denne skalla mannen hadde vært veldig sjarmerende, så ville jeg ikke latt det stå i veien om han fanget interessen min. Den interessen hadde kanskje kommet lettere om han ikke var skalla. Det er samme greia. Litt kronglete forklart, men tror det skal være mulig å forstå hva jeg mener.

Skrevet

Det er da alltid en slags overbevisning som har gjort meg interessert i å date han i utgangspunktet. Når interessen er der, så er det selvsagt nok. Men en mann på 160 må nok bruke mer energi på å vinne interessen min enn en mann på 180. Det har med preferanser. Til sammenligning: jeg faller ikke for skalla menn i utgangspunktet, men dersom denne skalla mannen hadde vært veldig sjarmerende, så ville jeg ikke latt det stå i veien om han fanget interessen min. Den interessen hadde kanskje kommet lettere om han ikke var skalla. Det er samme greia. Litt kronglete forklart, men tror det skal være mulig å forstå hva jeg mener.

Jada, jeg hengte meg bare opp i ordet overbevisning. Som om du er et slags trofe som han på 160 må legge seg mer i selen for å få enn han på 180.

Gjest "gjest"
Skrevet

Jada, jeg hengte meg bare opp i ordet overbevisning. Som om du er et slags trofe som han på 160 må legge seg mer i selen for å få enn han på 180.

Men det må da gå bra siden menn er så opportunistiske av natur og vil gå for den flotteste dama, uansett eget utgangspunkt. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jeg forstå. Men en slags overbevisning må til uansett for å få meg interessert. Altså ingen kamp fordi han mangler 20 cm, men sannsynligvis vil ikke en mann på 160 cm fange min oppmerksomhet like lett som en mann på 180 cm. Såpass ærlig må jeg være. Og da trengs det kanskje en ekstra push for å få meg interessert i forhold til han på 180 cm. Det er synd at høyde skal ha noe å si, men sånn er det bare. Jeg er sikker på at det er flere som ikke hadde ønsket å date meg fordi jeg ikke er 170 cm, også.

Skrevet

Det kan jeg forstå. Men en slags overbevisning må til uansett for å få meg interessert. Altså ingen kamp fordi han mangler 20 cm, men sannsynligvis vil ikke en mann på 160 cm fange min oppmerksomhet like lett som en mann på 180 cm. Såpass ærlig må jeg være. Og da trengs det kanskje en ekstra push for å få meg interessert i forhold til han på 180 cm. Det er synd at høyde skal ha noe å si, men sånn er det bare. Jeg er sikker på at det er flere som ikke hadde ønsket å date meg fordi jeg ikke er 170 cm, også.

Greit det du.

• Liker 1
Skrevet

Det er viktig at skjelettet hennes har sluttet å vokse noen år før mitt. Mest absolutt, men litt relativt også.

Skrevet

Det er ikke det viktigste, men jeg liker å føle meg "liten og søt", så uten tvil en fordel om han er litt større (muskler) og høyere enn meg :) Nå er det jo ikke så vanskelig i og med at jeg er 168, men :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...