Gå til innhold

Er høyde viktig for deg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, men det er et veldig urealistisk krav for enkelte kvinner. :skratte:

Å plutselig skulle bli over 187 er et veldig urealistisk krav for de fleste menn. ;)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Å plutselig skulle bli over 187 er et veldig urealistisk krav for de fleste menn. ;)

Hadde ikke gått med tightlacing der nei.

Gjest MammaMELK
Skrevet (endret)

slettet.

Endret av MammaMELK
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg aner virkelig ikke. Har bare en indre radar for om en fyr er lavere eller høyere enn 1.87. :rodmer:

Dæggern! Du skulle jobbet som bygningsingeniør elns.

Endret av Lutetium 71
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

vettafaen. jeg digger hvertfall HØYE jenter med høye hæler, og jeg er høy gutt. lange slanke bein er bare så grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg er nesten 180 cm så fortrkker at mannen er like lang eller lengere. Jeg skjønner meg ikke på jenter som er lave som også skal gå etter de lengste gutta. Så unødvendig! De burde vært forbeholdt oss lange jenter!

Vel, noen av oss lave jenter elsker høye menn og blir elsket tilbake.

Gjest Freakingawesome
Skrevet

Hehe, jeg stilte et slikt høydespørsmål for noen mnd siden og siden dette har det jo tatt fullstendig av med slike spørsmål her inne, ser minst 1 nytt hver uke

Nok om det, konklusjonen jeg kan dra ut av alle disse høydetrådene er at menn fra 1.80-1.90 har det flott, menn fra 1.70-1.78 sliter en del og menn under dette kan likegreit bli homofile eller asexuelle fordi de ikke er maskuline nok, kvinner føler seg ikke feminine nok ved siden av oss.

Nei, mitt råd til alle mine høyde handicappa brødre (1.60-1.70) finn en nisje med dere selv, noe som separerer dere fra disse høye mennene på en positiv måte f.eks, sjarm, humor, utstråling, stil og væremåte. Dette kommer ikke alltid til å hjelpe, de aller fleste kvinner vil fremdeles heller gå for den gjennomsnittlige fyren på 1.80 i steden for den dritkule fyren på 1.65. Han på 1.80 er tross alt HELE 15cm HØYERE <-- (dette er viktig folkens)

Men om du utvikler karakteren din så har du iallefall litt større sjanse på å få noen interesserte enn om du ikke gjør det.

Eller du kan gi opp og finne frem løkka, whatever floats your boat really.

Men før du gjør det, la meg komme med noen "oppmuntrende" ord til deg. Det at kvinner ikke vil ha deg pga høyden din gjør deg ikke til noen dårligere mann på noen måte, tenk over det, de aller fleste høye menn som er i et forhold den dag i dag ville ikke ha hvert det om det ikke var for høyden deres og som vi vet så er ikke kroppshøyde noe de har jobbet for, de er født slik.

Personlig så synes jeg at min lave høyde både er en forbannelse og en velsignelse, den luker ut kvinner jeg ikke vil ha noe¨å gjøre med uansett, jeg vil ha en kvinne som liker meg for den morsomme, intelligente, sjarmerende og rett å slett awesome fyren jeg er, ikke en som liker meg fordi jeg strekker meg 180cm over bakken eller mer :)

Gjest Katten.
Skrevet

Da jeg er to meter, er det en fordel at hun er høy nok til at jeg kan ta henne bakfra uten nevneverdig problem. Nå skal det være sagt at det er helt irrelevant, da trapper kan brukes til så mangt.

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste som betyr noe er at hun ikke er høyere enn meg.

Altså det eneste som betyr noe når det gjelder høyde.

Dette tror jeg er et svært vanlig svar blant menn med lav selvtillit, og dårlig selvbilde.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det følgende er helt standard (som betyr at unntakene beviser regelen).

For at jeg skal kunne føle meg som den maskuline i et forhold så må jeg være minst like høy som henne; og hun må veie mindre enn meg.

Og akkurat det samme gjelder for kvinner. Ska hun føle seg feminin så må mannen være minst like høy som henne og veie mer.

Det er det dummeste jeg har hørt! Så nå sitter maskulinitet og femininitet i antall kg og antall cm?

• Liker 1
Skrevet

Er det noe jeg virkelig ikke bryr meg om, så er det hvor høy mannen er. Om han er høyere eller lavere enn meg er revnende likegyldig.

Det jeg derimot bryr meg om, er om han har komplekser for høyden, og dårlig selvbilde. Det er utrolig lite attraktivt.

http://media.onsugar.com/files/ed4/2010/01/02/258/2589278/0e50709a73d629b3_sophie-dahl-wedding-jamie-c.jpg

Tror ikke han her føler seg som lite mann, fordi om han er lavere enn kjæresten, for å si det sånn....

Skrevet

Høyere enn meg er et must - spesielt fordi jeg ikke er spesielt høy. Men jeg har en liten "høydefetish" jeg da, har en tendens til snu meg etter han på 190 +, eller om jeg ser han bakfra: sørge for å få tatt en titt foran og :fnise: Som sagt, det har helt sikkert noe med min egen "manglende" høyde å gjøre...

Skrevet

Jeg er bare 1.60, så ja, mannen må være høyere enn meg :P Tror ikke jeg kjenner noen gutter som er lavere enn meg heller.. Bare en som er kortvokst.

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Høyere enn meg er et must - spesielt fordi jeg ikke er spesielt høy. Men jeg har en liten "høydefetish" jeg da, har en tendens til snu meg etter han på 190 +, eller om jeg ser han bakfra: sørge for å få tatt en titt foran og :fnise: Som sagt, det har helt sikkert noe med min egen "manglende" høyde å gjøre...

Det trenger ikke ha noe med din manglende høyde å gjøre. Dette er rett og slett bare noe du liker. Jeg har også "høyde-fetisj" og er selv høy som kvinne.

På datingsider f.eks så blir jeg helt varm når jeg ser at gutten f.eks er 1,93. Han trenger ikke å være spesielt fin alltid, men høyden gjør mye for meg! :fnise:

Endret av HunterLady
Skrevet

Det trenger ikke ha noe med din manglende høyde å gjøre. Dette er rett og slett bare noe du liker. Jeg har også "høyde-fetisj" og er selv høy som kvinne.

På datingsider f.eks så blir jeg helt varm når jeg ser at gutten f.eks er 1,93. Han trenger ikke å være spesielt fin alltid, men høyden gjør mye for meg! :fnise:

Ja men daså, da er det jo bare en enkel og grei genuin fetish. Godt å vite :biggrin: Og rart er det egentlig, for jeg er enig: det er ikke alltid han er spesielt fin i mine øyne, men høyden gjør opp for mye av det der han står å ser "ned" på meg.

Vel, det er kanskje en annen fetish i seg selv :klo::pisk:

AnonymBruker
Skrevet

For meg har høyden ikke så mye å si.

Jeg er liten, men søt er definetift det siste mine venner og bekjente ville beskrevet meg som.

Er 1.54, men jeg har gått på kampsport i 2 år, sløyer fisk raskere enn min bror, elsker å gå på jakt, banner som en full sjømann på dekk, spiser både pizza og taco på en meget behagelig enn grisete måte. Jeg synes shopping er selvtortur, da foretrekker jeg fotball og øl. jeg vil ha en mann som er mye mer maskulin enn hva jeg er, selv om jeg synes både bukseseler og slips er finere enn kjoler å gå med, og sminke interesserer meg midt bak på kneet, så synes jeg det er godt med et Mannebein

Mine xèr har vært alt ifra 2 meter, 1 80 og noe, 1.70 og noe. Men noe mer mandig og maskulin type enn sambuaren min på 1.69 har jeg ikke truffet. Og selv om jeg ikke er verken så inderlig søt eller feminin så liker jeg at mannen er Mannen, og karen skal så vist være mandig. Men en pusling finnes i alle størrelser.

Nå skal det jo noe til for meg å treffe noen menn som er mindre enn meg, skjønt har en bekjent som er det han er gift med ei som er 10 cm høyere enn han. Selv synes jeg han er kjekk og flott og har ingen issues med å se på han som en attraktiv kar. (damen hans har ingen mindreverdighets kompleks av å være høyere enn han)

Så for meg ligger manndommen og maskuliniteten i personlighet ikke høyde. Og jeg kunne glatt ha vært i lag med en på min høyde vist ting stemte.

Men det med høde er vel som med alt annet, noen foretrekker høye menn, noen foretrekker eldre menn, noen vil ha bad boys og andre vil ha gentell menn..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
foretrekker eldre menn, noen vil ha bad boys og andre vil ha gentell menn..

De som vil ha sistnevnte, jobber nok i Next Gentell :fnise:

• Liker 1
Skrevet

ja det er viktig. Mannen må være 10cm høyere enn meg og oppover.

Skrevet

Dette tror jeg er et svært vanlig svar blant menn med lav selvtillit, og dårlig selvbilde.

Og argumentene dine er da? :klo:

Skrevet

Det er det dummeste jeg har hørt! Så nå sitter maskulinitet og femininitet i antall kg og antall cm?

Sånn har det faktisk alltid vært.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...