Steinar40 Skrevet 13. april 2012 #81 Skrevet 13. april 2012 Jeg så ei fin men høy jente i butikken i sta. Trukke det hadde blitt aktuelt, nei. At ho uansett var altfor ung er en annen sak
Gjest Eurodice Skrevet 13. april 2012 #82 Skrevet 13. april 2012 Alltid! Det er ikke pent med mennesker som ikke bærer høyden sin, enten det være seg på hæler eller ei. Da skulle du vel selv helst gå med lave sko. Du skriver i et tidligere innlegg at du raver rundt på høye hæler, og det er et komisk, eventuelt tragisk syn .
Elinori Skrevet 13. april 2012 #83 Skrevet 13. april 2012 Jeg er 178 m høy og jeg tiltrekker meg bare lavere gutter.. Syns det er helt okei om mannen er 175cm , men helst ikke lavere, for da føler jeg meg som en okse.. Får litt høydekomplekser... Men det handler vel egentlig om selvfølelse..
Gjest HunterLady Skrevet 13. april 2012 #84 Skrevet 13. april 2012 Da skulle du vel selv helst gå med lave sko. Du skriver i et tidligere innlegg at du raver rundt på høye hæler, og det er et komisk, eventuelt tragisk syn . Okey. Jeg "raver" ikke rundt. Jeg går rundt med høye hæler.
Gjest Eurodice Skrevet 13. april 2012 #85 Skrevet 13. april 2012 Okey. Jeg "raver" ikke rundt. Jeg går rundt med høye hæler. Det er det du skriver i innlegg nr. 41 i hvert fall . Hvis man har drukket vin eller noe, kan man bli litt vinglete. Det var det jeg tenkte på.
Gjest HunterLady Skrevet 13. april 2012 #86 Skrevet 13. april 2012 Det er det du skriver i innlegg nr. 41 i hvert fall . Hvis man har drukket vin eller noe, kan man bli litt vinglete. Det var det jeg tenkte på. Jeg skjønte at du mente det, søtingen Men jeg er flink å rave også. Bedre enn de fleste :D
Gjest Eurodice Skrevet 13. april 2012 #87 Skrevet 13. april 2012 Jeg skjønte at du mente det, søtingen Men jeg er flink å rave også. Bedre enn de fleste :D Rave dance?
Gjest HunterLady Skrevet 13. april 2012 #88 Skrevet 13. april 2012 Rave dance? I'm shuff-e-ling! "I'm sexy and I know it!" 1
Auroressa Skrevet 13. april 2012 #89 Skrevet 13. april 2012 Har litt og si for meg. Men er ikke det VIKTIGSTE over alt. Men ja, snur meg oftere etter høye menn enn lave menn.
SoftKitty Skrevet 13. april 2012 #90 Skrevet 13. april 2012 Nei, men jeg synes det er praktisk at han ikke er mye lavere eller høyere enn meg. Men det har aldri vært noen faktor for om jeg blir interessert i en gutt. (eller, en rask gjennomgang viser at jeg muligens foretrekker litt lavere gutter heller enn de høyeste)
Gjest Grønnblomst Skrevet 13. april 2012 #91 Skrevet 13. april 2012 I'm shuff-e-ling! "I'm sexy and I know it!" wiggle wiggle
antibac Skrevet 13. april 2012 #92 Skrevet 13. april 2012 (endret) Ja, han er nødt til å være høyere enn meg. Det skal ikke så mye til da, jeg er bare 163. Jeg synes også det er ganske sexy med høye menn. Endret 13. april 2012 av antibac
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #93 Skrevet 14. april 2012 Er det muligens viktigere for lave kvinner at mannen er veldig høy? Kan virke som det er ett slags mønster her.
Gjest HunterLady Skrevet 14. april 2012 #94 Skrevet 14. april 2012 Er det muligens viktigere for lave kvinner at mannen er veldig høy? Kan virke som det er ett slags mønster her. Det tror jeg ikke er et mønster. Snarere tvert imot. Høye kvinner + høye menn = sant. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #95 Skrevet 14. april 2012 Hehe, jeg stilte et slikt høydespørsmål for noen mnd siden og siden dette har det jo tatt fullstendig av med slike spørsmål her inne, ser minst 1 nytt hver uke Nok om det, konklusjonen jeg kan dra ut av alle disse høydetrådene er at menn fra 1.80-1.90 har det flott, menn fra 1.70-1.78 sliter en del og menn under dette kan likegreit bli homofile eller asexuelle fordi de ikke er maskuline nok, kvinner føler seg ikke feminine nok ved siden av oss. Nei, mitt råd til alle mine høyde handicappa brødre (1.60-1.70) finn en nisje med dere selv, noe som separerer dere fra disse høye mennene på en positiv måte f.eks, sjarm, humor, utstråling, stil og væremåte. Dette kommer ikke alltid til å hjelpe, de aller fleste kvinner vil fremdeles heller gå for den gjennomsnittlige fyren på 1.80 i steden for den dritkule fyren på 1.65. Han på 1.80 er tross alt HELE 15cm HØYERE <-- (dette er viktig folkens) Men om du utvikler karakteren din så har du iallefall litt større sjanse på å få noen interesserte enn om du ikke gjør det. Eller du kan gi opp og finne frem løkka, whatever floats your boat really. Men før du gjør det, la meg komme med noen "oppmuntrende" ord til deg. Det at kvinner ikke vil ha deg pga høyden din gjør deg ikke til noen dårligere mann på noen måte, tenk over det, de aller fleste høye menn som er i et forhold den dag i dag ville ikke ha hvert det om det ikke var for høyden deres og som vi vet så er ikke kroppshøyde noe de har jobbet for, de er født slik. Personlig så synes jeg at min lave høyde både er en forbannelse og en velsignelse, den luker ut kvinner jeg ikke vil ha noe¨å gjøre med uansett, jeg vil ha en kvinne som liker meg for den morsomme, intelligente, sjarmerende og rett å slett awesome fyren jeg er, ikke en som liker meg fordi jeg strekker meg 180cm over bakken eller mer Høyde er overvurdert til de grader ..er selv 188cm og nokså kraftig på 95kg. Etter at alt håret forsvant i løpet av noen få år så ser jeg ut som en russisk mafia hitman ...jeg har ingen mulighet for å endre frisyre akkurat eller noenting. Kanskje en fordel at jeg får gå på T-banen og rundt om i fred og ro men ser altså ikke ut som noe sjarmtroll da. Nå har jeg en hodeform som ikke passer det å være skalla heller ..så vetta faen jeg men hadde lett gått ned til 170cm i bytte mot noe mer isolerende hår på knollen for å si det slik. Kanskje stilen min hadde slått mer ann i mer belasta nabolag enn man finner i Norge ..men nå er det altså i Norge jeg bor så da hjelper det ikke så mye. Så det finnes verre ting enn å mangle noen stakkars centimetere ...mye verre.
TheHairyToothfairy Skrevet 14. april 2012 #96 Skrevet 14. april 2012 jeg er egentlig ikke så forbasket høy selv, 178. skal glatt innrømme at jeg gjerne foretrekker at jenten er lavere enn meg. men det er ikke av så stor betydning at jeg ikke kan trives og ha det fint sammen med noen som er omtrent like høy eller høyere enn meg. det at jeg foretrekker lave kvinner har lite med min egen mannsfølelse å gjøre, det er bare det at det er mer "praktisk" anlagt, og strengt tatt handler om det seksuelle.
Okapi Skrevet 14. april 2012 #97 Skrevet 14. april 2012 Det tror jeg ikke er et mønster. Snarere tvert imot. Høye kvinner + høye menn = sant. Nåh, tvert imot hadde vært om høye kvinner hadde foretrukket lave menn. Påstandene deres er jo ikke motstridende, dere sier altså at lave og høye kvinner foretrekker høye menn. :gjeiper:
Steinar40 Skrevet 14. april 2012 #98 Skrevet 14. april 2012 (endret) Nåh, tvert imot hadde vært om høye kvinner hadde foretrukket lave menn. Påstandene deres er jo ikke motstridende, dere sier altså at lave og høye kvinner foretrekker høyere menn. :gjeiper: Rettet innlegget ditt. Noe som i praksis altså betyr at hvis du f.eks rager 170 cm over havet, så vil du være høyere enn ei dame på 169 cm. Enkel matematikk Endret 14. april 2012 av Steinar40
Gjest HunterLady Skrevet 14. april 2012 #99 Skrevet 14. april 2012 Høyde er overvurdert til de grader ..er selv 188cm og nokså kraftig på 95kg. Etter at alt håret forsvant i løpet av noen få år så ser jeg ut som en russisk mafia hitman ...jeg har ingen mulighet for å endre frisyre akkurat eller noenting. Kanskje en fordel at jeg får gå på T-banen og rundt om i fred og ro men ser altså ikke ut som noe sjarmtroll da. Nå har jeg en hodeform som ikke passer det å være skalla heller ..så vetta faen jeg men hadde lett gått ned til 170cm i bytte mot noe mer isolerende hår på knollen for å si det slik. Kanskje stilen min hadde slått mer ann i mer belasta nabolag enn man finner i Norge ..men nå er det altså i Norge jeg bor så da hjelper det ikke så mye. Så det finnes verre ting enn å mangle noen stakkars centimetere ...mye verre. Jeg klarer virkelig ikke å synes synd i deg. Og jeg tror mange menn ville gitt vekk håret i bytte mot et mer maskulint utseendet.
Gjest Katten. Skrevet 14. april 2012 #100 Skrevet 14. april 2012 Hår er oppskrytt. Det handler kun om hvordan en ser seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå