Papirbit Skrevet 14. juni 2012 #241 Skrevet 14. juni 2012 (endret) . Endret 21. januar 2013 av Papirbit
Månestråle** Skrevet 15. juni 2012 #242 Skrevet 15. juni 2012 Du som har fett hår pgs olje kan også vaske håret med natron. Bruk 1-2 ts natron i et glass vann som du skyller over håret som sjampoo. Skyll godt. Etterpå skyller du 1 l kaldt vann med 2 ss eplecidereddik over (balsam). Natron fjerner fettet fra håret. Det gjør zalo også, men jeg har bare erfaring med natron så da anbefaler jeg heller det
lashara Skrevet 15. juni 2012 #243 Skrevet 15. juni 2012 glem alle dyre produkter. Jeg har LANGT og TYKT hår som de fleste misunner meg. Bruker rimelige produkter til vask, har aldri brukt noe særlig med kur. Men bruker nå KOKOS OLJE! Dette får dere kjøpt i dagligvareforetninger. Gjør underverker for håret. Bruker hver dag bittelitt og fordeler i lengdene og spesielt i tuppene. Blir håret fettete så har du brukt for mye. Men den vil uansett trekke inn i håret etter en time så det ikke ser fett ut likevel. På mitt lange tykke hår så bruker jeg vel olje tilsvarende ca to erter pr dag. Smører den utover i hendene mine før jeg fordeler den i håret (ikke i røttene) Effekten er utroig bra.l Bruker også oljen på kroppen og i ansiktet innimellom, og huden blir silkemyk. Kanskje verdt å prøve før dere kaster 1000-lapper ut vinduet på dyre produkter. 1
Gjest Seajewel Skrevet 16. juni 2012 #244 Skrevet 16. juni 2012 Monoi de Tahiti-olje fra Yves Rocher, og Moroccan oil bruker jeg nå, men kokosolje skal testes ut!
Curlyme Skrevet 16. juni 2012 #245 Skrevet 16. juni 2012 Jeg mistet masse hår en periode og nå vokser det ut igjen og er sikkelig brusete og frizzy på toppen av hodet. Noen som vet hvordan jeg kan roe det ned:) Jeg bruker marocanoil nå, men mest nede på lengden,er redd det blir fett om jeg bruker det oppe i røttene. Noen som har prøvd. Har begynt med ølgjær igjen og følger denne tråden
Ivana Skrevet 20. januar 2013 #246 Skrevet 20. januar 2013 Blåser litt støv av denne tråden jeg. Har spart håret mitt i 2 år nå. Har ingen spesielle ting jeg gjør for å spare det langt, bortsett fra å holde meg bort fra saksa (men måtte til slutt stusset kanskje 4-5 cm for noen uker siden). Jeg fant en liten lapp i dag, der jeg hadde notert ned lengden på håret mitt ett par ganger over noen måneder, fra september 2011. Målte håret mitt nå, og fant at forskjellen bare var cirka 7cm! Må her trekke fra cirka 5 cm fra stussingen, men det betyr vel bare cirka 12 cm på 1 1/2 år! Skuffa:( målet til å få håret ned til midja, helst lenger og, kommer til å ta en evighet! har vurdert fast shampoo og balsam, men er redd for at det ikke hjelper uansett..
Curlyme Skrevet 21. januar 2013 #247 Skrevet 21. januar 2013 Hvorfor bruker dere proteinpulver? Er det bra for håret
Curlyme Skrevet 24. januar 2013 #250 Skrevet 24. januar 2013 Det der stemmer ikke. Håret kan fakktisk vokse opptil 7 år på noen. Derfor noen kan få hår til rompa og andre ikke.
Wonders Skrevet 24. januar 2013 #251 Skrevet 24. januar 2013 (endret) Det der stemmer ikke. Håret kan fakktisk vokse opptil 7 år på noen. Derfor noen kan få hår til rompa og andre ikke. Tenker du mente 7 cm på ett år Jeg mener å ha hørt noen genetisk sett ikke kan vokse ut langt hår, det er vel også gravide som vokser ut mest hår på hodet... Endret 24. januar 2013 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #252 Skrevet 24. januar 2013 Tenker du mente 7 cm på ett år Jeg mener å ha hørt noen genetisk sett ikke kan vokse ut langt hår, det er vel også gravide som vokser ut mest hår på hodet... Gravide damer røyter mindre, derfor tror de at håret vokser mer. Når de er ferdige med graviditeten røyter de som vanlig + at håret som ikke slapp under graviditeten også røyter da. Husker ikke helt fagterminologien bak det, men det har noe med at kroppen "tviholder" på fett, hår og alt det andre mens den er gravid. Anonym poster: d79b59d5e54c78fcda679de3079f6541
Wonders Skrevet 24. januar 2013 #253 Skrevet 24. januar 2013 Gravide damer røyter mindre, derfor tror de at håret vokser mer. Anonym poster: d79b59d5e54c78fcda679de3079f6541 man røyter vel ikke bare de lengste hårene vel? Man røyter alle lengder gjør vi ikke? Hmmm vart usikkker jeg. Trodde det ble mer hårvekst pga. hormoner ved graviditet jeg.
Curlyme Skrevet 24. januar 2013 #254 Skrevet 24. januar 2013 man røyter vel ikke bare de lengste hårene vel? Man røyter alle lengder gjør vi ikke? Hmmm vart usikkker jeg. Trodde det ble mer hårvekst pga. hormoner ved graviditet jeg. Jeg mener at hos noen så fornyer håret seg hver 7 år andre hvert 2 og 4 år. Det er derfor alle ikke kan få like langt hår. Derfor er det bildet ditt feil. 2
Wonders Skrevet 24. januar 2013 #255 Skrevet 24. januar 2013 fikk litt mer info her... http://illvit.no/spor-oss/hvor-langt-har-kan-mennesker-fa
Britain Skrevet 7. februar 2013 #256 Skrevet 7. februar 2013 Jeg holder også på å få lengre hår, har holdt på siden august. Jeg har tatt hår-pantoten, ølgjær-tabeletter, har prøvd F.A.S.T (shampo og balsam) og har ikke fått noen positive resultater, hverken på hud, hår eller negler med disse produktene. En shampo og balsam jeg vil anbefale er en fra NIOXIN, som egentlig er for håravfall eller for å få volum, men den føler jeg funker. Jeg kjøper en pakke til 259,- der du får me shampo, balsam og hårkur. For meg hår denne funket på den måten at håret har blitt sunnere og friskere. Har ikke flisete hår og sliter ikke med at tuppene knekker (noe de gjorde før). Og for at håret skal vokse må man først reparere håret, viss tuppene konstant brekker, vil håret ikke bli lengre. Ellers tar jeg noe som heter hairvolum, som fås kjøpt på helsekost. også et produkt jeg er fornøyd med. Lykke til alle sammen !
muffin26 Skrevet 9. mars 2013 #258 Skrevet 9. mars 2013 jeg har ødelagt mitt lange hår nå rekker det ikke en gang til skulderene:( Hadde hår til livet:( jeg er så deppa. Langt hår er det fineste som finnes.
Gjest Eurodice Skrevet 9. mars 2013 #259 Skrevet 9. mars 2013 jeg har ødelagt mitt lange hår nå rekker det ikke en gang til skulderene:( Hadde hår til livet:( jeg er så deppa. Langt hår er det fineste som finnes. Nå er nok livet over, det er bare å innse. Du får søke innleggelse på en psykiatrisk klinikk og få hjelp mot depresjonen din . 3
muffin26 Skrevet 9. mars 2013 #260 Skrevet 9. mars 2013 Nå er nok livet over, det er bare å innse. Du får søke innleggelse på en psykiatrisk klinikk og få hjelp mot depresjonen din . skjønner ikke hvorfor kg har blitt slik. Det er så utrivelig å være her når man får slike komentarer. Hva får du ut av dette? Hva er det som er så morsomt?Hvorfor den trangen til å dumme ut og mobbe folk? 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå